BRERA 3,2
Valvoja: Moderators
Re: BRERA 3,2
Todella painava, ei siksi ole niin kiva ajaa kun pitäisi olla. Tämä oli ainakin oma mielipiteeni, en tosin ajanut puolta tuntia pidempään. Monet autolehdet ovat kyllä sanoneet samaa.
Ripeä auto kyllä, tosin tuo GM-pohjainen V6 ei mielestäni ole yhtä kiva kone kun vanha kunnon Busso.
Ripeä auto kyllä, tosin tuo GM-pohjainen V6 ei mielestäni ole yhtä kiva kone kun vanha kunnon Busso.
Re: BRERA 3,2
Onko yhtään saman oloinen kuin 159 2.4 jtd, itselläni ollut semmoinen pidin siitä.
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: BRERA 3,2
Yhdyn tähän täysin. Kävin koe-ajolla joskus aikoinaan, eikä todellakaan ollut mitenkään erityisen sporttinen. Toi 2.4 tuntuu mielestäni ripeämmältä, varmaan vääntönsä takia.Wiltsu kirjoitti:Todella painava, ei siksi ole niin kiva ajaa kun pitäisi olla. Tämä oli ainakin oma mielipiteeni, en tosin ajanut puolta tuntia pidempään. Monet autolehdet ovat kyllä sanoneet samaa.
Ripeä auto kyllä, tosin tuo GM-pohjainen V6 ei mielestäni ole yhtä kiva kone kun vanha kunnon Busso.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
Re: BRERA 3,2
Kompataan tähän samaa. Autohan on nätti ja paperilla V6 jatkuvalla nelivedolla tuntuu vähintäänkin hyvältä. Ajossa puolestaan tuntuu jotenkin... ponnettomalta. Itse olen koeajanut myös samalla tekniikalla olevaa 159 ja se tuntui jopa sporttisemmalta, kuin tuo Brera. Ei sillä ettäkö Brera olisi huono tai tylsä, muttei se ole ehkä ihan sitä mitä antaa itsestään olettaa.
Re: BRERA 3,2
Joo, 159 tuntuu jotenkin jämäkämmältä. Omaan silmään myös nätimpi. Kuvailisin Breraa sanoilla leppoisa kruiseri, mikään HC-sportticoupe se ei ole.
Käsittääkseni Brerasta oli suunnitteilla joku kevyempi sporttiversio, ei kuitenkaan koskaan valmistunut
Käsittääkseni Brerasta oli suunnitteilla joku kevyempi sporttiversio, ei kuitenkaan koskaan valmistunut
Re: BRERA 3,2
Kiitos vastauksista, huomenna koe ajo.
Jotenkin vain tekisi mieli vaihta tämä toinen alfa pois.(ei siksi etteikö oli hyvää)
(No huomenna sen sitten näkee.
Jotenkin vain tekisi mieli vaihta tämä toinen alfa pois.(ei siksi etteikö oli hyvää)
(No huomenna sen sitten näkee.
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: BRERA 3,2
Brera 1750 TBI koneella ja lastulla voisi olla kova.
Re: BRERA 3,2
Kävin joskus ajamassa 159 1750 TBI , autokeskuksen esittelyauto.
En tykänyt siitä moottorista oli jotenkin kesy, semmoinen tasa paksu kumilankamainen.
Ehkä se oli yksilö.
En tykänyt siitä moottorista oli jotenkin kesy, semmoinen tasa paksu kumilankamainen.
Ehkä se oli yksilö.
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Re: BRERA 3,2
Auto aivan liian painava tbi motille. Suorastaan harmitti koeajon jälkeen. Sporttinen ulkonäkö kruunattuna neljällä putkenpäällä, mutta ei minkäänlaista vauhdintuntua. V6 koneesta ei kokemusta.
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: BRERA 3,2
Olen itsekin vaan ajanut 3.2 Breraa, eikä vakuuttanut. Ohjelmoitua TBi:tä on sen sijaan kehuttu, juurikin huomattavasti kevyempänä, kuin kutonen.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: BRERA 3,2
Naulan kantaan, tämä kannattaa muistaa kun lähtee Breraa katselemaan, pitkänmatkan Gran Turismo, ennemmin kuin liikennevalovälin äkkipikaa kirkuva spoileri hirviöWiltsu kirjoitti: Kuvailisin Breraa sanoilla leppoisa kruiseri, mikään HC-sportticoupe se ei ole.
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Wario
- Viestit: 172
- Liittynyt: 02 Loka 2007, 12:43
- Car(s): Brera 1750 tbi
- Paikkakunta: Helsinki/Finland
Re: BRERA 3,2
Moro
3.2 Brerassa on ultrahieno soundi (sellainen matala),Tbi on paljon parempi ajaa (kevyempi ja vähemmän etupainoinen) -
hienoja molemmat.
3.2 Brerassa on ultrahieno soundi (sellainen matala),Tbi on paljon parempi ajaa (kevyempi ja vähemmän etupainoinen) -
hienoja molemmat.
I mean how hard could it be.
- sataviisysi
- Viestit: 211
- Liittynyt: 18 Touko 2010, 07:55
- Car(s): Pelkkää exää, mito tb, mito qv, giulietta ma tct x2, 159 2,4 x2, brera 3.2.
Re: BRERA 3,2
Tuollainen oli joskus omassa tallissa. Kokemukset kaikkiaan positiivisia, omassa ajossa polttoainetta talvella sladissa kiihdytellen 14 l siististi ja kuitenkin ripeästi ajaen Turun kokoisessa kylässä keskikulutus 10-12 eli ei lähelläkään ilmoitettuja hirviöarvoja.
Neliveto toimii hienosti ja kyllä se kulkee riittävästi kun käyttää kaasua, vaihteensiirto ei ehkä kaikkein jouhevin eli varsinkin 1-2 väli voi olla vähän kankea ja vaatii määrätietoisen asenteen kun kiihdytetään kunnolla. Tavaratila on ihan ok kun ei takapenkille kuitenkaan mahdu edes lapsi.
Ainoa isompi miinus tulee itselle siitä, että vaikka äänet autossa on mielestäni hienot niin n. 100km/h ja yli kone käy yllättävän isoilla kierroksilla ja äänet alkaa puskea kabiiniin vähän liiankin rajuna. 130-140 marssivauhtia ei vaan viitsi pitää äänistä johtuen.
Kaiken kuitenkin antaa anteeksi edelleen upea ulkonäkö isolla hanurilla. Jos mieli tekee eikä tuo kulutus vaivaa(itsellä kasvoi ajot ja siksi luovuin) niin osta pois.
Neliveto toimii hienosti ja kyllä se kulkee riittävästi kun käyttää kaasua, vaihteensiirto ei ehkä kaikkein jouhevin eli varsinkin 1-2 väli voi olla vähän kankea ja vaatii määrätietoisen asenteen kun kiihdytetään kunnolla. Tavaratila on ihan ok kun ei takapenkille kuitenkaan mahdu edes lapsi.
Ainoa isompi miinus tulee itselle siitä, että vaikka äänet autossa on mielestäni hienot niin n. 100km/h ja yli kone käy yllättävän isoilla kierroksilla ja äänet alkaa puskea kabiiniin vähän liiankin rajuna. 130-140 marssivauhtia ei vaan viitsi pitää äänistä johtuen.
Kaiken kuitenkin antaa anteeksi edelleen upea ulkonäkö isolla hanurilla. Jos mieli tekee eikä tuo kulutus vaivaa(itsellä kasvoi ajot ja siksi luovuin) niin osta pois.
Re: BRERA 3,2
Käyn ensin ajamassa sen, itselläni tällä hetkellä gt 3.2.
Ei sekään ihan pieniruokainen ole, pitää vain ajatella aina se menovesi joskus loppuu.
Kyllä sekin ääntä pitää.
Ei sekään ihan pieniruokainen ole, pitää vain ajatella aina se menovesi joskus loppuu.
Kyllä sekin ääntä pitää.
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: 17 Elo 2011, 23:51
- Car(s): ex Alfa Romeo MiTo QV, Alfa Romeo Brera 3.2 JTS Q4
- Paikkakunta: Helsinki
Re: BRERA 3,2
Moi!
Jotkut muutkin mielivät Breraa ja niin kävi meikäläisellekin että tänään kävin vaihtamassa MiTo QV:n kohtuullisesti ajettuun 3.2 Breraan. Helkkarin hyväkuntoinen yksilö, tallissa varmaan säilytetty, koska on niin siistinä pysynyt. Maalipinta aivan briljantti kunnossa. Olin positiivisesti yllättynyt kun kulutus ei ollutkaan krematorioluokkaa eli yhdistettyä kaupunki - moottoritieajoa kertyi tänään noin 200km ja keskikulutus kohtuullinen 10.5/100km!:) Motarilla satasta pintakaasulla pääsin tuonne 9 litraan, kohtuullista etenkin kun kyseessä kuutoskone ja Q4. Auto on vakuuttavan vakaa ajaa pikkuisen Miton jälkeen. Brerassa on edellinen omistaja laitattanut Novitecin putket joten soundit ovat kohdallaan ja vääntöä&kiihtyvyyttä riittää kyllä meikäläisen makuun.
Pieniä teknisiä ongelmiakin oli. Marketin pihassa hävisivät sähköt täysin. Soitto myyjäliikkeeseen ja kehoitus tarkistaa akun pikaliitin joka sitten olikin huonosti kiinni. Huolto ens viikolla ja samalla lähtee kyllä tuollaiset pikaliittimet! Blackout motarilla ei ole kiva ei.
Yksi kysymys: ajotietokoneen pitäisi näyttää moottoriöljyn taso kun virta-avain laitetaan paikoilleen. Koeajoin yhden toisen Breran, jossa tämä toimi mutta mun Brerassa tälläistä ilmoitusta ei tule. Onko kellään tietoa että miksi?
Jotkut muutkin mielivät Breraa ja niin kävi meikäläisellekin että tänään kävin vaihtamassa MiTo QV:n kohtuullisesti ajettuun 3.2 Breraan. Helkkarin hyväkuntoinen yksilö, tallissa varmaan säilytetty, koska on niin siistinä pysynyt. Maalipinta aivan briljantti kunnossa. Olin positiivisesti yllättynyt kun kulutus ei ollutkaan krematorioluokkaa eli yhdistettyä kaupunki - moottoritieajoa kertyi tänään noin 200km ja keskikulutus kohtuullinen 10.5/100km!:) Motarilla satasta pintakaasulla pääsin tuonne 9 litraan, kohtuullista etenkin kun kyseessä kuutoskone ja Q4. Auto on vakuuttavan vakaa ajaa pikkuisen Miton jälkeen. Brerassa on edellinen omistaja laitattanut Novitecin putket joten soundit ovat kohdallaan ja vääntöä&kiihtyvyyttä riittää kyllä meikäläisen makuun.
Pieniä teknisiä ongelmiakin oli. Marketin pihassa hävisivät sähköt täysin. Soitto myyjäliikkeeseen ja kehoitus tarkistaa akun pikaliitin joka sitten olikin huonosti kiinni. Huolto ens viikolla ja samalla lähtee kyllä tuollaiset pikaliittimet! Blackout motarilla ei ole kiva ei.
Yksi kysymys: ajotietokoneen pitäisi näyttää moottoriöljyn taso kun virta-avain laitetaan paikoilleen. Koeajoin yhden toisen Breran, jossa tämä toimi mutta mun Brerassa tälläistä ilmoitusta ei tule. Onko kellään tietoa että miksi?
- KauGoH
- Viestit: 2114
- Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: BRERA 3,2
^Ette oo vissiin kaasupoljinta löytänyt siitä autosta jos kulutus ei hirvitä? Itse ajelin 159 3.2 keskikulutusta 18 litraa sataselle, tosin talviaikaan ja ei paljoa kaasupoljin lattiasta noussut kun auto oli vaan käynnissä.
Mutta totta puhuakseni se kulutus oli jotain ihan hirveää, silloin niinkin uudelle autolle.
Mutta totta puhuakseni se kulutus oli jotain ihan hirveää, silloin niinkin uudelle autolle.
Life is too short to drive boring cars.
Re: BRERA 3,2
gt 3.2 kulutus kaupungi ajossa siinä 12.5l, maantiellä 9-10
Vertailu vuoksi punto abarti maantiellä 7l 1.4t-jet 170hv.
Vertailu vuoksi punto abarti maantiellä 7l 1.4t-jet 170hv.
- Wario
- Viestit: 172
- Liittynyt: 02 Loka 2007, 12:43
- Car(s): Brera 1750 tbi
- Paikkakunta: Helsinki/Finland
Re: BRERA 3,2
"Yksi kysymys: ajotietokoneen pitäisi näyttää moottoriöljyn taso kun virta-avain laitetaan paikoilleen. Koeajoin yhden toisen Breran, jossa tämä toimi mutta mun Brerassa tälläistä ilmoitusta ei tule. Onko kellään tietoa että miksi?"
Meitsillä pitää laittaa avain reikään ja odottaa about 7sek niin tulee öljymäärä näyttöön. Onnea uudelle autolle.
Meitsillä pitää laittaa avain reikään ja odottaa about 7sek niin tulee öljymäärä näyttöön. Onnea uudelle autolle.
I mean how hard could it be.
Re: BRERA 3,2
^ Eihän kaikissa 159:ssäkään ole tuollaista ominaisuutta?
Re: BRERA 3,2
Avaimen laittamisesta virtalukkoon pitää odottaa hetki, että tulee nuo öljypalkit. Jos painaa heti perään starttia, niin ei näytä niitä. Mielestäni ei kyllä tarvitse odottaa kuin 1-3sek.
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: BRERA 3,2
^Joo sama homma, odotan aina sen pari sekkaa, että bensamittari nousee ja sitten raketti käyntiin.
Re: BRERA 3,2
No nytten kaupat tehty, milestäni oli todella hieno peli.
Vaikka onkin raskasauto, siitä juuri pidänkin on tukeva ja menee kuin juna.
Kyllä tuo gt on myöskin hieno, mutta kovempi ääni kylläkin.
Vaikka onkin raskasauto, siitä juuri pidänkin on tukeva ja menee kuin juna.
Kyllä tuo gt on myöskin hieno, mutta kovempi ääni kylläkin.
- Ricambi
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
- Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99.... - Paikkakunta: Tampere
Re: BRERA 3,2
Onneksi olkoon hankinnasta....maukas peli....
Tai sitten anturi on pashana....
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=1 ... 75#p353075
Voi lukea vikakoodit niin voi asian todentaa onko anturissa vikaa.
Tai sitten anturi on pashana....
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=1 ... 75#p353075
Voi lukea vikakoodit niin voi asian todentaa onko anturissa vikaa.
ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Re: BRERA 3,2
Pienellä menee teijjän isolohkot. Mulla 3.2 (159) imasi nurkka-ajossa 18-20 litraa sadalla, 3.2-bussot veivät 15-18 litraa. Ja mä en anna edes kenkää.
- Wario
- Viestit: 172
- Liittynyt: 02 Loka 2007, 12:43
- Car(s): Brera 1750 tbi
- Paikkakunta: Helsinki/Finland
Re: BRERA 3,2
Joku tommonen 20 litraa sadalla saa kyllä epäilemään homman mielekkyyttä
I mean how hard could it be.
Re: BRERA 3,2
18l/100km on ihan perusteltu kulutus vaikkapa 6l/100km verrattuna jos kuljettaja itse kokee saavansa rahoilleen vastinetta. Vielä ei ole kertaakaan kieltäydytty huoltoasemalla bensaa myymästä.
Onnittelut hienosta hankinnasta! Breraa ei ihan joka päivä tule vastaan.
Onnittelut hienosta hankinnasta! Breraa ei ihan joka päivä tule vastaan.
Tein itse - säästin
Re: BRERA 3,2
No se tähden vähän sen hankisikin ei ihan tavis auto, hienosti kyllä menee.
Vähän opettelua kun on niin pitkä aika kun oli se 159, gt:ssä oli ajotietokone ihan erinlaineen.
Kyllä taas kelpaa painella menemää.
Virrat kun pistää päälle se öljyn taso tunnistus tulee heti siihen.
Vähän opettelua kun on niin pitkä aika kun oli se 159, gt:ssä oli ajotietokone ihan erinlaineen.
Kyllä taas kelpaa painella menemää.
Virrat kun pistää päälle se öljyn taso tunnistus tulee heti siihen.
- JiiTeeÄssä
- Viestit: 1175
- Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
- Car(s): .
Baijerilainen takatuuppari
ex 159 1.9 JTDm -10
ex 159sw 2.4 JTDm -07
ex 159 2.4 JTDm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98 - Paikkakunta: Kempele
Re: BRERA 3,2
+1Oleino kirjoitti:Vielä ei ole kertaakaan kieltäydytty huoltoasemalla bensaa myymästä.
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-
-Mario Andretti-
Re: BRERA 3,2
Alfa tomii hienosti niin kuin aina, yksi juttu jos jollakin olisi tietoa käsijarrusta.
Toimii kun käsijarrua vetää naksu kerrallaan mutta jos vetää heti ylös asti niin ei lukitu ylös vaan palautuu alas.
Toimii kun käsijarrua vetää naksu kerrallaan mutta jos vetää heti ylös asti niin ei lukitu ylös vaan palautuu alas.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: BRERA 3,2
Lukituksessa on jotain häikkää, pitäisi keskikonsolia purkaa sen verran, että näkee mitä mekanismissa tapahtuu tai jää tapahtumatta. Voi olla että hammastus joka lukitsee käsijarrun ylös on päässyt löystymään sen verran, että sen ja käsijarrukahvan hammastus ei osu kohdilleen aina, vaan menevät vierestä ohi.
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Re: BRERA 3,2
Hieno peli, todella tyytyväinen. vähän löysä verrattuna gt 3.2.
-
- Viestit: 688
- Liittynyt: 04 Helmi 2013, 09:42
Re: BRERA 3,2
Hejssan,
Tuollaista olen katsellut ja mietin, että ehtiskö sitä viikonloppuna käydä
koeajamassa...
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/brera/6068489
Tsekaskaas tuo ja heittäkää kommentteja. Myyjälle kun soitin, niin arvioi veron määräksi 5-6 tonnia.
Waverunner
Tuollaista olen katsellut ja mietin, että ehtiskö sitä viikonloppuna käydä
koeajamassa...
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/brera/6068489
Tsekaskaas tuo ja heittäkää kommentteja. Myyjälle kun soitin, niin arvioi veron määräksi 5-6 tonnia.
Waverunner
Re: BRERA 3,2
VMP
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: BRERA 3,2
Jokainen ostaa minkä haluaa, mutta minua jotenkin ahdistaa ajatus Brerasta hengettömäksi haukutulla GM-V6:lla automaattiin yhdistettynä. Joko ei toimi ollenkaan tai sitten saattaa olla jopa manuaalia helpommin vetoalueellaan.
Minullahan ei siis ole minkäänlajin kokemusta tuosta moottorista missään korimallissa, joten olen toisaalta huono kommentoimaan tässä(kin) asiassa.
Minullahan ei siis ole minkäänlajin kokemusta tuosta moottorista missään korimallissa, joten olen toisaalta huono kommentoimaan tässä(kin) asiassa.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
-
- Viestit: 688
- Liittynyt: 04 Helmi 2013, 09:42
Re: BRERA 3,2
Jees, kiitos taas kommenteista. Täällä on hienoja Alfa sydämisiä kavereita. Respect!
Joo, täytyy vielä miettiä. Jos hinta nousee lähemmäs 20t ja polttoainetta palaa 14-17 litraa sadalla niin pistää miettimään
että onko tuossa järkeä ;?=D
Ainakin insinööreillä on kotiläksyjen kanssa tekemistä, että miten esim bemari saa menemään samankokoisen koneen puolta pienemmällä!
Hyvää alkanutta vuotta!
Waverunner
Joo, täytyy vielä miettiä. Jos hinta nousee lähemmäs 20t ja polttoainetta palaa 14-17 litraa sadalla niin pistää miettimään
että onko tuossa järkeä ;?=D
Ainakin insinööreillä on kotiläksyjen kanssa tekemistä, että miten esim bemari saa menemään samankokoisen koneen puolta pienemmällä!
Hyvää alkanutta vuotta!
Waverunner
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: BRERA 3,2
Ei. Mutta me ollaankin porukkaa, jotka ei hauku, jos ostat auton tunteella etkä järjellä.Waverunner kirjoitti:Joo, täytyy vielä miettiä. Jos hinta nousee lähemmäs 20t ja polttoainetta palaa 14-17 litraa sadalla niin pistää miettimään
että onko tuossa järkeä ;?=D
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: BRERA 3,2
Mutta täällähän on systemaattisesti haukuttu joka malli. Jos Alfabbs olisi ollut elossa jo vaikka sieltä 60-luvulta lähtien, niin varmaan tuonkin ajan malleista löytyisi urputtamistaAlfissimo kirjoitti:Minullahan ei siis ole minkäänlajin kokemusta tuosta moottorista missään korimallissa, joten olen toisaalta huono kommentoimaan tässä(kin) asiassa.
Silti täällä on kasapäin ihmisiä jotka nauttivat alfoistaan
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti: