Yllämainittu 2003 vuosimallinen odottaa uusia nokka-akseleita korjaamolla. Samalla laitetaan, hiotaan, venttiili puolta kuntoon ja ym mitä kaikkea siellä nyt sitten onkaan päässyt tapahtumaan. Eli vahinko pääsi tapahtumaan (tässäkin) öljyjen kanssa, tais olla kaikenlaisia viskositeetteja ym. Liian vähän öljyä jne. Autolla on ajettu vasta reilu 130tkm. Kuntoonhan auto on laitettava.
Mutta kysymys kuuluu? Onko tekniikka puolella odotettavissa muuta isompaa laitettavaa? Kytkin, vaihteisto onkelmaa? Kuluvia tukiavarren puslia ym. muuta ei nyt tietenkään lasketa mukaan.
Kun kuulin tuon vikadiagnoosin, ajattelin kunhan saan auton pajalta, myyn sen eikä yhdeksättä italiaano tule tilalle.

Vespa ja Aprilia kyllä pysyvät taloudessa. Niillä ajetaan nautinnolliset ja iloiset kilometrit.
No niin noh

Kilometrejä kertyy vain kymppitonni vuodessa, eikä tuo vaihtamalla parane. Tarttis laittaa vähintään 20t€ että sais mieluisan auton. Autossani on vetokoukku, kattotelineet, alusta kunnossa, ikean lampaantalja penkin lämmittimet ja muutenkin ehjä. Vaihtaako Alfa vai ajaa loppuun? Vaihtoarvokin on niin kehno. Mitä tuumatte. Ajanko toiset 10 vuotta 100tkm ja myyn ehjän auton varaosina
Onko jts todella näin huono, kuin olen ymmärtänyt tätä forumia lukiessa? Kellä on suurimmat kilometrit jts:ssä ilman remonttia. Mitä se kestää oikeilla öljyllä ja huolellisella käytöllä?