Ostaakko 33??

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
amateur
Viestit: 5
Liittynyt: 11 Marras 2004, 10:34

Ostaakko 33??

Viesti Kirjoittaja amateur »

Neuvokaapas fiksummat mitä pitäis ottaa huomioon, kun lähtee ostaan 33.sta? Vehkeelä on ikää ja kilometrejä (vm.88, 200tkm) eikä viitis ihan pommia eka alfaks ostaa..

vanadoo
Viestit: 74
Liittynyt: 23 Syys 2004, 02:55

Viesti Kirjoittaja vanadoo »

Omistin vielä muutama vuosi sitten tuplaweberwillä varustetun 33:sen. Kymmenen vuoden aikana en koskaan onnistunut saamaan kaasuttimia balanssiin kuin ehkä muutamaksi kuukaudeksi kerrallaan. Auto kävi aina tyhjäkäynnillä kuin leikkuupuimuri.

Kaikessa ystävyydessä kehottaisin sinua ostamaan muutaman vuoden nuoremman yksilön, sillä ruiskun avullaa pikku Alfan käynti on saatu jonkinverran paremmaksi, joskin hieman tehoa menettäen.
Tuoreempi Alfa tuntuu myös paljon suunnitellummalta autolta, kuin tämä ikuinen murheenkryyni kaasuttimilla varustettuna.

Webereillä varustettu Alfani oli 1,7 qv-89 Ja nykyinen 1.7ie-91.

Vaikka iässä ei ole suurtakaan eroa, niin autot ovat kuin eri planeetalta.
Siinä missä vanhempi ruostui suurinpiirtein käsiin ja ovien alareunat olivat kuin reikäjuustoa, niin uudemmassa on vain muutamia ruostepaikkoja siellä täällä, bensatankin korkin ympäristössä tottakai.

Jos päädyt -88 Alfaan, niin tutki ainakin helmapellit, irrota levikkeet että pääset tutkimaan tilanteen kunnolla.

Bensatankki todennäköisesti vuotaa täytenä, sillä tankin puolivälissä oleva saumaus pettää ja ruostuu tässä mallissa.

Bensatankin korkin ympäristö on melko varmasti pelkkää pakkelia, jos sitä jotenkin on korjattu. Ruosteet pysyvät piilossa tod. näk. ensi kesään, ellei siihen ole hitsattu korjauspalaa.

Tutki kaikki alustan puslat, sillä jouduin itse vaihtamaan ne parikin kertaa kymmenen vuoden aikana.

Etutukivarret ruostuvat herkästi.

Bensiini- ja jarruputket ovat vaihtokamaa, ellei niitä ole jo vaihdettu.

Päästöjen kanssa olet ikuisesti naimisissa, joten älä osta autoa ilman päästömittausta. Ole paikalla kun mittaus tehdään, äläkä hyväksy mitään vippaskonstia niiden saamiseksi kohdalleen (sytytyksen siirto täysin pieleen, seoksen säätäminen sellaiseksi että autolla on melko mahdoton ajaa ym, ym).

Varaudu siihen että ostaessasi kauniin pienen 33:sen jokapäiväiseen käyttöösi, voit ajella huolettomasti jopa sata kilometriä ennenkuin jokin paikka taas vaatii korjausta.

Huolettomia kilometrejä.

Cuore Sportivo.

vanadoo
Viestit: 74
Liittynyt: 23 Syys 2004, 02:55

Viesti Kirjoittaja vanadoo »

Hetken harkittuani ajattelin vielä jatkaa vastaustani.

Vaihteiston kakkosen synkro on luultavasti hajalla, korjauttaminen järjettömän kallista ja itse tehden todella hankalaa.

Etuistuimet ehkä hajalla, sillä istuimien rakenneratkaisut olivat alta arvostelun

200tkm ja vm-88. Autollahan on ikää jo 16 vuotta, ei kovinkaan uskottavaa.

Omallani oli ajettu yli 350tkm hylätessäni sen toissa kesänä.
Älä maksa muutamaa satkua enempää, sillä omani oli pelleiltään niin huono että lahjoitin sen varaosiksi, irrotettuani siitä moottorin, joka näyttää olevan ko. auton vahvin lenkki.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

tuolla tekniset osiossa on vähän alettu listaan yleisempiä vikoja eri malleista, joten sieltä kannattaa varmaan vähän vilkasta ja mennä sen jälkeen potkiin renkaita :wink:

TimoJ
Viestit: 200
Liittynyt: 03 Elo 2003, 02:07

2s 33

Viesti Kirjoittaja TimoJ »

Moikka

Tuohon koriin lisäisin vielä pari juttua: Takaiskareiden tornin sisä- ja ulkosyrjät, usein näkyy mätää kun nostaa takaloosterin verhoilut. Pyörän takana oleva peltinen tötterö, jonka sisällä iskari on. Taka "hiekkapelti" jossa pakoputken takakiinnike on kiinni-- yleensä vain osa jäljellä.

Etupyöränaukoissa pitkittäispalkin ulkosivut, sekä konehuoneen puolelta pitkittäispalkin yläsivu koneen takana, tulipellin etupuolella.

Auto on tosi hauska ajettava, mutta tarkista kori ensin..

TimoJ
Brooommm_____köhköh_pazum__broooom___köhköh___????

Ana M
Viestit: 240
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 18:12
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Ana M »

Niin kaippa ne ruostevauriot on pahin ongelma 33:ssa. Tutki pohja ja palkit suhteellisen tarkasti. Täysin ruosteetonta autoa tuskin saat mutta tiedätpähän ainakin mitä pitää korjata.

Muut ongelmat onkin sitten vain uutta osaa, ja niitä voi olla vaikea sanoa koeajon perusteella jos ei auto ole juuri sillä hetkellä ole rikki. Toden näköisesti joudut korjaamaan sitä jonnin verran jatkossa.

Painotan että 33 pitää ostaa siksi että pitää sen ajo-ominaisuuksista, tehosta yms, ei siksi että se olisi luotettava. Jos osaat ja jaksat itse korjata (ja vaikka et osaisikaan), se on varmasti markkinoiden paras ajettava luokassaan hintaansa verrattuna.
33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Ana M kirjoitti: Painotan että 33 pitää ostaa siksi että pitää sen ajo-ominaisuuksista, tehosta yms, ei siksi että se olisi luotettava. Jos osaat ja jaksat itse korjata (ja vaikka et osaisikaan), se on varmasti markkinoiden paras ajettava luokassaan hintaansa verrattuna.
ja tämähän koskee kaikkia vanhempia alfoja ei pelkästään 33:sta....

Avatar
1300ti
Viestit: 942
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 17:38
Car(s): A-R 101-102-105-116-156 & Fiat 501, 507F, 1500TS, 127, 128, 1.9TD
Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 1300ti »

Tällä hetkellä kolmekolmosia on saa jatkuvasti 300-600 eurolla leimassa, joten kannattaa ostaa vaikka loppuunajettavaksi, itselläni on todella positiiviset kokemukset 33:n omistamisesta tältä syksyltä. Motonetista ym. saa peltiosia pilkkahintaan, esim. takalokasuojan alaosat 20 euroa kappale, auto on hieman arpamaista vaihteistoa lukuunottamatta nautinto ajaa ja yllättävän hyvin mahtuu tavaraa kyytiin, kun penkitkin kaatuu. Siis oiva käyttis ja jos on hieman kupruinen kuin omani, niin ei tarvitse itkeä talviajoakaan suolavelleineen, myöhemmin maksaa itsensä takas myös osiensa takia. Veikkaan, että samat ongelmat näitä vaivaavat kuin vaikka samanikäisiä muita perheautoja, kaikki ne ovat ruosteessa ja sähköt vilkkuu. Sillä erolla, että 33:sia on myyty monesti varakkaamman pariskunnan kakkosautoksi, joten monesti kilometrit voivat oikeasti olla 150tkm paikkeilla ja ainakin puolet siitä on varmasti jaksettu vielä huoltaa kunnolla, toisin kuin vastaavan ikäisien korollien sun muiden pelottavuuksien kohdalla.

amateur
Viestit: 5
Liittynyt: 11 Marras 2004, 10:34

Viesti Kirjoittaja amateur »

Eipä kovin ruusuista kuvaa noiden perusteella 33.sesta tullu :o ...
Huhhuh...
Mutta niinpähän tuo on, että ei pitäis nuolasta ennenku tipahtaa..
Noooh, aika näyttäköön tuliko musta alfisti, vai pitäydynkö vielä toistaiseksi muissa italialaisissa laatumerkeissä :wink:
Faktahan on, että autot tulee italiasta, kulkuneuvot muualta :mrgreen:

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Osta multa 75 :wink:

vanadoo
Viestit: 74
Liittynyt: 23 Syys 2004, 02:55

Viesti Kirjoittaja vanadoo »

Luin tekstini uudelleen ja täytyy ehkä hieman myös Alfaa kehua pelkän haukkumisen sijaan.

Ostin oman Alfani -91 ihastuessani sen pikkunäppärään ulkonäköön.
En tiennyt vielä silloin Alfoista mitään, mutta jokin tässä autossa viehättää edelleen.

Alfa 33:sen ajo-ominaisuudet ovat todella maineensa veroiset. Sillä on nautinnollista räppäillä pienillä mutkateillä ja se antaa anteeksi pikkuvirheitä johdonmukaisella käytöksellään. Se on yllättävän hyvä talviauto, sillä liukkaalla kelillä sen hyvät ominaisuuden korostuvat.

Se on monikäyttöinen auto parhaasta päästä. Takapenkit kaatamalla siinä pystyy järjestämään ruhtinaalliset tilat erilaisille tavaroille.
Olen käynyt sillä sen syntysijoilla Italiassa ja muutamana yönä siellä takana nukkui pari lasta väsymyksen yllättäessä kesken ajon.

Alfassa viehättää sen symmetrisyys. Boksermoottori on mielestäni täydellinen helmi ja ei voi muuta kuin ihailla sen loogista rakennetta.

Jotain tässä 33:sessa on sellaista joka sai minut ostamaan uuden hieman tuoreemman version tästä autosta.

Vaikka kymmeniä kertoja kirosin vanhan Alfani alimpaan helvettiin, kun kädet olkapäitä myöten öljyssä saavuin tallilta kotiin (Alfa edelleen epäkunnossa), niin silloin kun auto toimi, se palkitsi kaikki siihen uhratut työtunnit.

Jos autoilla voisi olla sielu tai tunne-elämä, niin Alfa 33 tuntuisi autolta jonka toiminta tai toimimattomuus on jotenkin kytkeytynyt omaan tunnetilaani. Alfa on enemmän kuin pelkkä auto, se on elämäntapa.

Osta vain Alfa-Romeo. Olen varnma että kun löydät hyvän yksilön ja opit kantapään kautta tietämään kuinka se on rakennettu, olet vuosikausia sen lumoissa.

JP
Viestit: 6
Liittynyt: 31 Loka 2003, 16:46
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja JP »

Oletkohan katsellut kyseistä autoa Rauman suunnalta? 200tkm ja -88 Alfa QV 1.7 kuulostaa kaverin autolta... Mukava autohan tuo oli, kiva ajaa mutta tässä hieman vikalistaa viime kesältä: pakoputki poikki pöntön takaa, vasen etuiskari(tai jokin edessä) kolissut jo 3 vuotta, pohjaa hitsattu joka kevät katsastuksen jälkeen, 2 synkronointi ei pelaa, etupenkit vaihdettu päittäin, koska kuskin penkki lysähtänyt tämän takia apumiehen penkki ei pysy paikallaan, tankki hiekkapuhallettu ja korjattu tankinpaikkausmassalla, tankin korkin ympäristö paikattu sikafleksillä (ruosteet saatu täysin pois), pyörän pultit pyöräytetty kierteiltä (ei toki kaikki), takalamppu paikattu yläpuolelta ettei vesi valu sisää (sulatti valoviiksen kerran sateisella kelillä), vasemman sähköikkunan moottori takkuilee. :twisted: Voihan olla että osa vioista on jo korjattu :lol:

amateur
Viestit: 5
Liittynyt: 11 Marras 2004, 10:34

Viesti Kirjoittaja amateur »

Rauman härveli on sitte varmaan pois laskuista :lol:
Ei eka alfaks kovin peltivikasta yksilöö...
Yhdyn vanadoo.hon täysin auton tunnepuolesta!
En ehkä vielä omistamaan oo päässy, mut ahkeraan oon kokeilemassa käyny (33.sesta melkeen kaikki mallit), ja AINA on sytyttäny...

Avatar
1300ti
Viestit: 942
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 17:38
Car(s): A-R 101-102-105-116-156 & Fiat 501, 507F, 1500TS, 127, 128, 1.9TD
Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 1300ti »

Tietysti seuraavana päivänä yllä olevan viestini kirjoittamisesta kaveri avas 33:ni takakontin ja toinen kaasujousista repesi irti, kun oli kiinnike ruostunut katki! On muuten hankala taittaa luukun alle sulkiessa, ettei jää väliin. Tosin tarkoitus on ottaa Alfa muutenkin pariksi viikonlopuksi seisomaan, hitsata helmat ym.

amateur
Viestit: 5
Liittynyt: 11 Marras 2004, 10:34

Viesti Kirjoittaja amateur »

kukas sitä seitenvitosta kauppas???
Kerrohan autostas hieman....

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Laitoin privaa...

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Abarth kirjoitti:Laitoin privaa...
Esimerkkillistä toimintaa 8)

Pitää sitä välillä kehuakin kun on siihen aihetta.

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Tack! :mrgreen:

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Pakko vähän puolustaa 33:sia tämän stringin päätteksi. Kyllä 33 aina yhden 75:n päihittää. Itselläni on 212tkn ajettu 1990 16V, jossa ei juurikaan ole ruostetta, mitä nyt hiukan pohjassa veden tms. poistoaukkojen tulppien ympärillä. Esim. bensatankin ympärys täysin alkuperäinen ja terve!. Myös kone antaa täysin uudenveroiset pakokaasuarvot eikä öljyä tarvii lisätä lainkaan 10tkm:n vaihtovälillä. Remppaa vehkeeseen ei ole juurikaan tarvinnut tehdä paitsi muutama yleisalfamainen juttu kuten vesipumppu vaihdettu 2 kertaa ja 33:mainen bensatankin vaihto kerran. Kulutusosia tietty jonkin verran on vaihdettu. Sähkövikoja ei ole esiintynyt lainkaan jos ei polttimoiden vaihtoja oteta huomioon. Sassicaia tosin huollatti auton tunnollisesti ekat 110tkm ja itse olen pyrkinyt samaan sen jälkeen. Liian vähän sillä tulee nykyään ajeltua kun on noita muitakin kulkuvälineitä, mutta ei sitä raaski myydäkään kun on niin hyvä peli. Ties vaikka joutuisi jollekin noppakorollatyypille, joka ei ymmärtäisi letkuttaa tankinkorkin ympäristöä lokasuojan alta ynnä muuta.

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Originali kirjoitti: Kyllä 33 aina yhden 75:n päihittää.
Enpä menisi sanomaan etenkään tässä vaiheessa vuotta :wink:

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Ei edes nyi kun pitää öljytason alle maximin jos sitä tarkoitit. Jos takavetoa tarkoitit niin onhan 33 P4 omaa luokkaansa vaikka valitettavasti omani ei vedä kuin edestä. Saksasta voisi löytää ehjätankinkorkkiympäryksisen P4:sen :-D

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Vetotapaa lähinnä tarkoitin

TimoJ
Viestit: 200
Liittynyt: 03 Elo 2003, 02:07

33:n öljynkulutus

Viesti Kirjoittaja TimoJ »

Moikka

33 ei vie öljyä ollenkaan? Soon varmana rikki jotenkin, tai joku lisää salaa sitä.
Heti alkaisin pelätä että menee rikki :mrgreen:

TimoJ

Ps. Kyllä se 33 kaasullakin taipuu, on se niin upea ajaa livakallakin kelillä.
Brooommm_____köhköh_pazum__broooom___köhköh___????

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Originali kirjoitti:Pakko vähän puolustaa 33:sia tämän stringin päätteksi. Kyllä 33 aina yhden 75:n päihittää. .
no ei todellakaan..ikinä en vaihtaisi 75:sta 33:een.....sehän on pikkukinneri ja eihän sitä ole tehty edes kutoskoneella saatikka turbolla..... 8)

TimoJ
Viestit: 200
Liittynyt: 03 Elo 2003, 02:07

Urpo33

Viesti Kirjoittaja TimoJ »

--Saa siihen 33:n urponkin jos haluaa :cry:

Ainenkis Sprinttiin on laitettu, ja hyvästi kulkee..

TimoJ

Niin ja on 33:a tehty Holdenin v8:llakin, nih
Brooommm_____köhköh_pazum__broooom___köhköh___????

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no tuskinpa vain tehtaan toimesta on turboja taikka täysmoottoreita asenneltu..tuolla periaatteella jos ajattelee niin silloinhan sitä saa morrisminiinkin vaikka V-12:n... :wink: .

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Re: 33:n öljynkulutus

Viesti Kirjoittaja Giri »

TimoJ kirjoitti: 33 ei vie öljyä ollenkaan? Soon varmana rikki jotenkin, tai joku lisää salaa sitä.
.
tai siihen sekoittuu bensaa :lol: . 156 vie 0.1l/1000km, 164 V6 0.6l/1000km, mutta 33 ei vieläkään tykkää sen mausta. Jos siirtyis johonkin teho-oiliin tai kingiin niin ehkä alkais maistuun, ken tietää.

Ana M
Viestit: 240
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 18:12
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Ana M »

90 kirjoitti:no ei todellakaan..ikinä en vaihtaisi 75:sta 33:een.....sehän on pikkukinneri ja eihän sitä ole tehty edes kutoskoneella saatikka turbolla..... 8)
Niin mutta 33:n saa nelivedolla 75:sta ei :mrgreen:
33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Ana M kirjoitti: Niin mutta 33:n saa nelivedolla 75:sta ei :mrgreen:
se on allekirjoittaneen kohdalla aivan toisarvoinen asia koska olen takavetofanaatikko, en neliveto.... :wink:
no ehkäpä kuitenkin tuommoinen subaru impreza WRX saattaisi olla paikallaan kun nelarista puhutaan... 8)

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

90 kirjoitti:olen takavetofanaatikko
Thema taitaa siis olla vaimon auto :-D

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Kyllä minä ennemmin ruiskulla varustetun kolmossarjalaisen ostaisin. Eivät maksa paljoa enempää ja sopii jo käyttöautoksi.
Originali kirjoitti:eikä öljyä tarvii lisätä lainkaan 10tkm:n vaihtovälillä
Sama homma oli mulla, mitähän litkua noi muut on käyttänyt :P

Eiköhän jokaisella ole omat mielitymyksensä, 33:nen on helvetin hauska mutta takavetoa siitä ei saa. Noiden kahden speksien vertaileminen keskenään nyt ei ole kovin järkevää, samassa hintaluokassa mutta aika eri tyyppisiä.

Avatar
eltsu
Viestit: 576
Liittynyt: 15 Huhti 2004, 02:33
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja eltsu »

Saa takavedonkin... ostaa vanhemman 4x4 mallin ja poistaa vetarit eestä... sitten vaan muistaa lukita nelivetokatkaisimen vaikka nippusiteellä tms. ettei veto katoa yllättäen :mrgreen:
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Originali kirjoitti:
90 kirjoitti:olen takavetofanaatikko
Thema taitaa siis olla vaimon auto :-D
ei ole vaimon auto, se on niinsanottu ikuisuusprojekti kun ei ole sille oikein kerinnyt mitään tekemään....no eiköhän se siitä ajanmittaan.. :wink:

Vastaa Viestiin