Pesin tossa eilen autoa ja rupesi mietityttämään nuo pellit. Onkos ne nyt sitten sinkittyjä vai ei ? Kun tuntuu olevan vähän kahdenlaista koulukuntaa liikkeellä siinäkin asiasssa. Muistaakseni esitteessä lukee pelkästään teräskori. Mallihan on siis vm. '99 156nen
Toinen juttu. Onkos kukaan kinannut kuskin pukin kanssa ? Mulla se ainakin likkuu erittäin nahkiasti, jos ollenkaan ees taas
On se sinkitty -kattopelti muistaakseni ei ole. Sinkkihän tosin kuluu pois kiveniskuille ja hiekkasuihkuille alttista kphdasta nopeasti, koska on pehmyttä paksuus luokka 7 mikronia. Tilasin tuossa justiin 2000 malliselle 156sella ajan ruostesuojaukseen. Hintaa huimat 400 Euroa. Näillä näkymin tarkoitus ois pitää kyseistä autoa itsellä eli päätin suojata.
Alusta on tois tasainen eli ei sikaherkkä kulumiselle ja siten ruostumiselle, mutt aon siellä pari pikku kohtaa joista se alkaa...
Ruostesuojausta olen tossa itsekkin mietiskelly. Vaikea on vaan päättää jäiskö nyt sitten 156:n omistajaksi, kunnes kuolema meidät erottaa, vaiko vaihtaiskos jo kohta pois. Tehdasuuteen ei ole millään varaa. Se olis sitten taas linjalla about Nissan, jos uuden hommais
Tietty noita käytettyjä 156:a löytyy, mikäli vierotusoireista alkaa kärsimään.
MP kirjoitti:On se sinkitty -kattopelti muistaakseni ei ole. Sinkkihän tosin kuluu pois kiveniskuille ja hiekkasuihkuille alttista kphdasta nopeasti, koska on pehmyttä paksuus luokka 7 mikronia. Tilasin tuossa justiin 2000 malliselle 156sella ajan ruostesuojaukseen. Hintaa huimat 400 Euroa. Näillä näkymin tarkoitus ois pitää kyseistä autoa itsellä eli päätin suojata.
Alusta on tois tasainen eli ei sikaherkkä kulumiselle ja siten ruostumiselle, mutt aon siellä pari pikku kohtaa joista se alkaa...
Itse jouduin pulittamaan ruostesuojauksesta 500 euroa....
jos autoa meinaa pitää kauan varmaa kannattaa suojata, itse teetin myös pari vuotta sitten. Takalokarien "matto" huolestutti eniten sinne kun varmaa kerääntyy skeidaa aika lailla.
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
jos auto on käyttööntarkotettu niin ruostesuojaus on ehdoton kaikkienmuiden autojen kohdalla paitsi audin jossakin donitsipakkauksenkin pitää olla hyvä
jarski kirjoitti:jos auto on käyttööntarkotettu niin ruostesuojaus on ehdoton kaikkienmuiden autojen kohdalla paitsi audin jossakin donitsipakkauksenkin pitää olla hyvä
Näkyy ne Auditkin ruostuvan, muutama päivä sitten näin sämpylämallisen Audi 80:n jossa oli lokasuoja reikiä täynnä. Saattoihan se tietysti olla kolarikorjattu tms...
Tai sitten sitä oli ammuttu Oli nääs erääseen vähemmistöön kuuluvaa väkeä kyydissä
Jep.Ruostesuojaus kannattaa.Kolaripuolella näkee koteloita ja varsinkin päällekkäis peltejä jotka jo ihan ruosteessa.Autot 6-8w.Vaikea sanoa meneekö vielä se 4-6 vuotta ennen ku tulee läpi.Senhän ne antavat takuuksi.Mutta harva tuon ikäisen auton omistaja käyttää autoa takuun edellyttämissä korintarkastuksissa.Ko.merkissähän oli muuten asiakkaiden takaisin kutsu jossa kaikki autot ruostesuojattiin takalokasuojan sisäosista.
alfaan ehdoton mämmäys mut audista..faijalla oli kaks uutta joilla se ajo n.10v eikä ees pessy sitte se pökiöi ja peruutti roskisten päälle ja vein sen fiksarille joka kiros koko auton ku siinä oli päällä niin kiintee paska et ei lähteny ku tinnerillä ja myllyllä mut ei ollu ruostetta ei ollu pesty ainakaan 3vuoteen..hopee on kiitollinen väri