
Onko tuo luigisähkö jotenkin kuluttavampaa kuin nipponsähkö , kun Mitsussa ja Tojossa kestää parkitkin vähintään 3 vuotta...

Jt
Valvoja: Moderators
Juu, voi muuten olla tuo puoli hiukan väljä.Pitänee tiukata sovitetta erkalla tms. kun saa auton kokonaan lämpimäksi.stoichiometric kirjoitti:^pääsekös se parkki tärisemään siellä, omassa ainakin hiukan valaisinkanta on väljähkö umpioon, joten sitä vähän sovittelin sinne. Parkit kestää hyvin.
Olisko rele p*skana ? Aikoinaan oli 155sessa sama vika.. En oikeen muista selviskö se koskaanMikkio kirjoitti:156 ts:n -99 puhallin puhaltaa täysillä, eikä sammu vaikka avaimet on kädessä. Akku tai sulake irti niin sit vasta lopettaa puhaltamisen. Nyt kovilla pakkasilla tuli tämä ominaisuus. Mistäköhän mahtaa kiikastaa?
Tomlau kirjoitti:Kyse mistä puhaltimesta? Sisä vai jäähdyttimen.? Fan 1 ja 2 kuuluu jäähdyttimen 2 eri nopeudelle
Ei ole ollut mutta jos siitä pyyhkijöiden moottorin ympäriltä on suoja huonosti/puuttuu kokonaan niin on voinut vettä päästä koneistoon, alkuoireet vaikuttavat sellaisilta. Jotkut ovat saaneet kuntoon puhdistuksella ja uusilla rasvoilla.._rico kirjoitti:Pyyhkimet elivät pari viikkoa omaa elämäänsä ja tänään päättivät kuolla kokonaan..
Muilla ollut vastaavaa?
Mulla hajos yhdestä 156:sta pyyhkijänviiksi. Sain vielä korjattua kun purin sen pöydälle ja putsailin ne hiiltyneet kärjet. Sekin ensin toimi ihan miten sattuu ja sit pimeni kerralla._rico kirjoitti:Pyyhkimet elivät pari viikkoa omaa elämäänsä ja tänään päättivät kuolla kokonaan..
Muilla ollut vastaavaa?
Tuskin on viiksi, kun pissapoika kuitenkin ruikkii nestettä käskettäessä.Zulak kirjoitti:Mulla hajos yhdestä 156:sta pyyhkijänviiksi. Sain vielä korjattua kun purin sen pöydälle ja putsailin ne hiiltyneet kärjet. Sekin ensin toimi ihan miten sattuu ja sit pimeni kerralla._rico kirjoitti:Pyyhkimet elivät pari viikkoa omaa elämäänsä ja tänään päättivät kuolla kokonaan..
Muilla ollut vastaavaa?
Tämän ominaisuuden minäkin olen huomannut, mutta muuta mystistäpä ei sitte ole ollutkaan.TommiS kirjoitti:156 V6 -03:
Mikäli ei käytä valomuista (räppää valot päälle viiksestä startin jälkeen), syttyy ajovalojen sytyttämisen yhteydessä usein myös takasumuvalo...
Tätä ei siis tapahdu aina ko. operaation yhteydessä. Weird.
Juu hämmästyin taas kun yksi aamu nimittäin OLI sumua ja käyntiin laittaessa takasumarit kytkeytyi automaattisesti päälle. Sumuttomin aamuina ei..paitsi joskus ihan satunnaisesti on sama ilmiö tapahtunu. Jumalaut tällä autolla ON oma tahto ja kaipaa huomiota osakseen,,,täytysköhän alkaa jopa juttelemaan sille ajaessa..vastaiskohankabanossi kirjoitti:Tämän ominaisuuden minäkin olen huomannut, mutta muuta mystistäpä ei sitte ole ollutkaan.TommiS kirjoitti:156 V6 -03:
Mikäli ei käytä valomuista (räppää valot päälle viiksestä startin jälkeen), syttyy ajovalojen sytyttämisen yhteydessä usein myös takasumuvalo...
Tätä ei siis tapahdu aina ko. operaation yhteydessä. Weird.
Onko niissä sun ledeissä se canväylä vastus? Jos ei ole niin juuri noin ne tekee...ei sammu.Naamapalmu kirjoitti:Taas vaihteeksi kattovalot palavat aina seiskavitosessa. Vaihdoin ledit tilalle n. kuukuausi sitten ja viikko sitten akku oli ladattu ja nyt lähes tyhjä. Akku ottaa vastaan virtaa jne joten vaikuttaa toimivalta eli kai siellä jokin tyhjentää akun mutta en uskonut ledien voivan tyhjentää akkua viikossaOnkohan syy jossain ihan muualla?
Tämä. Sama juttu oli pojan Mitsussa, kun ensin cruise alkoi tippua pois ja sitten kokonaan toimimattomaksi. Vähän aikaa tästä niin jarruvalot jäivät päälle koko ajaksi. Katkaisin oli kyllä ihan yhteenhitsautuneen näköinen möykky 260 tkm:n ja 14 v:n kohdalla... uusi maksaa sitten hiukan enemmän kuin katkaisimet ilman niitä cruisen "nappiantureita" , olikohan 25-30 eur Mitsuun.VMTD kirjoitti:Ainakaan valojen toimivuudessa ei ole ollut moittimista, joten voisi olla tuo jarruvalokatkaisin. Tuon voisi myös aiheuttaa sen, että joskus cruise tippuu itsekseen pois päältä.
Itellä oli samaa ongelmaa ja rupes vähän matkaakin ärsyttään kun koko ajan piippas että lamppu pimeänä ja sitten korjaantui ja taas piippas uudelleen ettei palaisiShuttle kirjoitti:Alfa on selkeästi mustasukkainen. Rupesi synnärin pihalla väittämään et vasen etuparkki ei palaisi. No eihän se palanut. Kotimatkalla syttyi taas ja toiminut sen jälkeen vaivattomasti. Nyt ainakin tuli todistettua että tämä auto on nainen.
Kyl se mahollista on näis uudemmissa.. 75 tosiaan ei liene väyläohjattu..Polforea kirjoitti:Ei oo niissä ledeissäkään, markkinamies on vaan keksinyt hienon nimityksen. Mutta melko kummalliselta kuulostaisi sellainen kytkentä, että sähköt jää päälle jos kuormaa ei ole ollut tarpeeksi, joten tuskin on tuosta kiinni. Toisaalta, se on Alfa.
Taisi löytyä syy jostain ihan muualta. Kojelaudan alla polkimien yläpuolella olevat johdot kosteita kuin myös verhoilut jne. Ilmeisesti kuraa täynnä ja tukossa tuulilasin alapuolella olevat tyhjennysreijät joten lykkää vedet kojelaudan takaa sisään. Taitaa mennä omaan piikkiin kun ei ole ajoissa tajunnut putsataNaamapalmu kirjoitti:Taas vaihteeksi kattovalot palavat aina seiskavitosessa. Vaihdoin ledit tilalle n. kuukuausi sitten ja viikko sitten akku oli ladattu ja nyt lähes tyhjä. Akku ottaa vastaan virtaa jne joten vaikuttaa toimivalta eli kai siellä jokin tyhjentää akun mutta en uskonut ledien voivan tyhjentää akkua viikossaOnkohan syy jossain ihan muualla?