Defan hälyistä?
Valvoja: Moderators
- -Tomi-
- Viestit: 1486
- Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
- Car(s): Diudi
ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99 - Paikkakunta: Ylöjärvi
Defan hälyistä?
Terve!
ostin tuossa muutama viikko sitten 156 Alfan. Autoon on asennettu Defan varashälytin. Alkuun kaukosäätimellä ovien aukaisu pelasi loistavasti, jopa kauempaakin ja vielä vaikka taskusta. Nyt saa mennä ihan auton viereen, napauttaa avausnappia ja ehkä kopauttaa sormella kakea. Varakaukosäädin ei puhunut mitään. Mahtaisiko olla patterit vähissä, onko muilla kokemuksi? Ilmeisesti ne tarvii käydä liikkessä vaihdattamassa? Paljonko mahtaa maksaa? Ja missä liikkeissä se onnistuu esim. Tampereella?
Kiitoksia
ostin tuossa muutama viikko sitten 156 Alfan. Autoon on asennettu Defan varashälytin. Alkuun kaukosäätimellä ovien aukaisu pelasi loistavasti, jopa kauempaakin ja vielä vaikka taskusta. Nyt saa mennä ihan auton viereen, napauttaa avausnappia ja ehkä kopauttaa sormella kakea. Varakaukosäädin ei puhunut mitään. Mahtaisiko olla patterit vähissä, onko muilla kokemuksi? Ilmeisesti ne tarvii käydä liikkessä vaihdattamassa? Paljonko mahtaa maksaa? Ja missä liikkeissä se onnistuu esim. Tampereella?
Kiitoksia
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Sen kun vaihdat itse vaan. Ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Itse vaihdoin juuri molemmista säätimistä itse ja hyvin toimii. Noiden vanhempien Defojen kaukosäätimissä on jonkinverran ollut kosketushäiriöitä (huono rakenne). Uudet on kuulemma parempia. Kun vaihdat patterit, niin katsot vaan että navat menee oikeinpäin ja pirun pienet tähti ja talttapää meisselit kannattaa olla käsillä.
- -Tomi-
- Viestit: 1486
- Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
- Car(s): Diudi
ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99 - Paikkakunta: Ylöjärvi
Jatkanpa tänne joskus perustamaani ketjuun. Aihe sivuaa varashälyttimiä, ei kuitenkaan varsinaisesti Defaa, mutta en jaksanut uuttakaan ketjua aloittaa. Kyse on siis 156:n omasta varashälyttimestä, joka on nyt kovien pakkasten myötä alkanut huutaan välillä omiaan. Onneksi on lukko sulana, koska olen joutunut vääntämään ovet lukkoon pelkällä avaimella. Onkos tuolle hälärille jotain mahdollisesti tehtävissä, ehkäpä joidenkin liittimien tarkastaminen tai jotain ?
- -Tomi-
- Viestit: 1486
- Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
- Car(s): Diudi
ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99 - Paikkakunta: Ylöjärvi
Keväällä ostettu testivoittaja, jossa jerkkua 80 Ah:n verran. En usko, että johtuu siitä. Auto lähtee komeasti käyntiin, vaikka olisi ollut yön pihallakin. Lisäksi hälärin huutamiseen olen kiinnittänyt huomioita vain, kun olen tullut jostain autolla, joten sillä hetkellä akku on ainakin ollut täynnä.Terzius kirjoitti:Onko akku kunnossa ja latingissa?
Ledistä vissiin lasketaan välähtämiskerrat, olin lukevinani jostain ketjusta ? Näin täytyy tehdä, kits.
Jup, ledi "morsettaa" tietyllä syklillä ja siitä pitäisi päätellä mikä anturi hälyttää. Yleisin hälytyksen aiheuttaja lienee tuo sisätilan tutka, joka reagoi erilaisiin värinöihin ja ilman liikkeeseen. Erityisesti sisätilan lämppärin ja eberin puhalteluihin. Useasti auttaa, kun laittaa kirkasta teippiä noiden tutkien päihin. Joissain laitteissa tuota herkkyyttä voi säätää, mutta siihen lienee käsikirja tarpeen. Tutkat voi kytkeä poiskin ainakin kokeeksi. Poiskytketyt tutkathan eivät toki paljon auta hälyttämään silloinkaan kun olisi aihetta...
Kaikki kuluu mikä hemppuu.
Tässä on vilkkukoodit, ettei tarvi arvailla
NO. IMPULSES - ALARM COMPONENTS
1 Impulse Right front door
2 Impulses Left front door
3 Impulses Right rear door
4 Impulses Left rear door
5 Impulses Volumetric and anti-tilt sensor
6 Impulses Bonnet lid
7 Impulses Boot
8 Impulses Supplied controlled by the ignition
9 Impulses Supply cab les cut
10 Impulses At least 3 simultaneous causes of the alarm
Light on constantly Remote control batteries run down
An impulse consists of a flash at a frequency of 1 Hz (1 flash per second).
If several causes for the alarm are detected, the blink codes occur in orders, with an interval of 1.5 secs in between.
If the ignition key is turned to the ON position, the signal is interrupted.
NO. IMPULSES - ALARM COMPONENTS
1 Impulse Right front door
2 Impulses Left front door
3 Impulses Right rear door
4 Impulses Left rear door
5 Impulses Volumetric and anti-tilt sensor
6 Impulses Bonnet lid
7 Impulses Boot
8 Impulses Supplied controlled by the ignition
9 Impulses Supply cab les cut
10 Impulses At least 3 simultaneous causes of the alarm
Light on constantly Remote control batteries run down
An impulse consists of a flash at a frequency of 1 Hz (1 flash per second).
If several causes for the alarm are detected, the blink codes occur in orders, with an interval of 1.5 secs in between.
If the ignition key is turned to the ON position, the signal is interrupted.