Auto Milano ja GT

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

Auto Milano ja GT

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

Milanon pojat kuitanneet Deltalle...

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... from=@yto=

:mrgreen:

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Hmm.. mikä se kuitti tuossa on? Näyttää normaalilta autonmyynti-ilmoitukselta?!?

Vai tarkoitatko sitä, että hinta löytyy ja auto on saatavissa?
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
Have
Viestit: 307
Liittynyt: 04 Touko 2004, 03:03
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Have »

Eikai tuo ole edes mitenkään halpakaan?

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Ehkä kuitti onkin siinä että deltan on pakko hoitaa tuon takuuhuollot :mrgreen:

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Varmaan automilano on tehnyt myös kuitin tuon auton kaupasta, joten siinä on kuittausta kerrakseen :mrgreen:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Sassicaia kirjoitti:Ehkä kuitti onkin siinä että deltan on pakko hoitaa tuon takuuhuollot
Eikös homma mennyt niin ettei Delta enää hyväksy Milanoa takuuhuoltajana? Tuo auto on ilmeisesti tuotu maahan ihan Milanon toimesta eikä Deltan kautta..

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

uusi

Viesti Kirjoittaja KJS »

Mutta kun kyseessä on uusi auto, niin eikös EU-alueella maahantuojan kuulu hoitaa takuuasiat, oli auton tuonut maahan kuka hyvänsä.
Alfaholismia vuodesta 2001

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

Nyt en ymmärrä, eikös Alfa Romeo valtuuta omat huolltonsa eikä Delta. Jos auto on huollettu esimerkiksi Belgiassa vatuutetussa huollossa tai vaikka muukkosella niin takuu on voimassa.
"Timing cingulum off et valuulas node"

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Nähtävästi täällä kekkoslovakiassa suuri ja mahtava Delta Motor sanelee sen kuka saa tehdä takuuhuollot. Ja viimeksi kun Milanossa kävin, niin Luigi mainitsi ettei enää ole lupaa herunut, kun pistivät takuuaikana autot asialliseen kuntoon. Eli delta joutuu takuuhuoltamaan Milanon maahantuomat autot, niin hassua kuin se onkin. :crazyeyes:

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Niin ja saa myös laskuttaa tehdasta takuuhuolloista :wink: ei suomeksi: rahaa!

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: uusi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

KJS kirjoitti:Mutta kun kyseessä on uusi auto, niin eikös EU-alueella maahantuojan kuulu hoitaa takuuasiat, oli auton tuonut maahan kuka hyvänsä.
Nimenomaan :twisted:
Niin ja saa myös laskuttaa tehdasta takuuhuolloista
Mahtaako mennä ihan yksi yhteen, miten tehdas mahtaa valvoa tuota?

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Sassicaia kirjoitti:Ja viimeksi kun Milanossa kävin, niin Luigi mainitsi ettei enää ole lupaa herunut, kun pistivät takuuaikana autot asialliseen kuntoon.
Eikös takuukorjaukset kuitenkin viime kädessä menee tehtaan maksettavaksi ? Mitä Delta kärsii siitä jos autojen huollot ovat kunnollisia.

Paska juttu muutenkin, koska olin ajatellut kuskata JTS:ni AM:n 20 tkm huoltoon, pakko vissiin viedä Teltta-autoon ?

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

rim kirjoitti: Eikös takuukorjaukset kuitenkin viime kädessä menee tehtaan maksettavaksi ? Mitä Delta kärsii siitä jos autojen huollot ovat kunnollisia.

Paska juttu muutenkin, koska olin ajatellut kuskata JTS:ni AM:n 20 tkm huoltoon, pakko vissiin viedä Teltta-autoon ?
Ilmeisesti eivät sitten mene ihan läpilaskutusperiaatteella kuitenkaan. Tai ainakin rahoja penätessä niillä on sitten Italian pään maksuajat käytössä, joten varmaankin DA ainakin joutuu rahoittamaan aika pitkäksi aikaa omistaan tuota touhua. Ja DA:han kärsii myös siinä, ettei takuuaikana oikeasti kuntoon pistettyjä autoja niin herkästi tarvitse tuoda heille takuuajan jälkeen niihin sopuisasti hinnoiteltuihin huoltoihin.

Enkä todellakaan veisi tuolla perusteella autoani DA:n huoltoon, siellä kun eivät välttämättä niin herkästi huomaa mitä kaikkea pitäisi takuuseen vaihtaa. Onko sitten parempaa ammattitaitoa vai jotain muuta, niin minulla AM kyllä huomasi huollon yhteydessä tukivarsien väljyyden ja kehotti varaamaan takuuhuoltoajan DA:sta. Siellä takuuhomma hoituikin sitten erittäin sujuvasti ilman mutinoita, pisteet Konalan pojille siitä. Paha kai DAn on mennä vastaankaan enää vänkäämään, jos valtuutettu huolto on asian todennut. Se vain korpeaa, että AM ei saanut tehdä tukivarsien vaihtoa, vaan piti tämän hienon uuden politiikan takia kurvata ylimääräinen keikka DA:han. Mitäköhän DA tällä kuvittelee voittavansa?

Voihan tietysti olla että olen vainoharhainen ja kuvittelen salaliittoteorioita ja että DAssakin olisivat huomanneet tukivarsien väljyyden ja vaihtaneet samantien, jos auto olisi ollut huollossa siellä. Vetäkää toki omat johtopäätöksenne älkääkä langetko tähän logiikkaan, mutta jotenkin vain tuntuu siltä että jos kuvio on tämä, niin AM:llä on suurempi insentiivi tsekata auto kunnolla ja palvella asiakasta takuuaikana viimeisen päälle kuin DA:lla, jolla on tässä kai enemmän hävittävää.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Sassicaia kirjoitti:jotenkin vain tuntuu siltä että jos kuvio on tämä, niin AM:llä on suurempi insentiivi tsekata auto kunnolla ja palvella asiakasta takuuaikana viimeisen päälle kuin DA:lla, jolla on tässä kai enemmän hävittävää.
Sanoisin että OLI suurempi insentiivi. Nythän heidänkin kannattaa jättää mainitsematta esim. väljästä tukivarresta. Jos asiakas on jo kertaalleen tullut heille niin varmasti tulee myös takuuajan umpeuduttua ja silloinhan on sopivaa huomauttaa että taitaa mennä tukivarsi vaihtoon. "Hups meillä olikin tällainen sopivasti hyllyssä" :wink:

Sitten tullaan siihen asiakaspalveluun ja asiakkaan tyytyväisyyteen, ja siihen millaisen kuvan haluavat antaa itsestään ja ammattitaidostaan.

Näistäkään salaliittoteorioista ei kannata vetää kovin suuria johtopäätöksiä ja laittaisin ennemmin omat rahani Sassiacaian teoriaan 8)

Vastaa Viestiin