merkkivalo ei pala ( siis ei välähdä ).
yleensä tuntuu olevan päinvastoin , että palaa liiankin kanssa .
Itse en ole edes kiinnittänyt huomiota moiseen , mutta katsastusmies
Oli hyvin kiinnostunut asiasta

Valvoja: Moderators
Mun airbag ongelmat oli molemmanpuoliset turvyönkiristimien liittimet, siellä B pilarin sisälläFinest kirjoitti:^^^onko kaikissa vuosimalleissa kontissa johtoja vai vain sivubagillissä ja onko `99:ssä sivutyynyt?
Jos ei niin veikkaa kellojousen liitintä, pelkääjän penkin alla olevaa liitintä tai hanskalokerontakana olevaa liitintä
Se virhekoodi oli se että ledin jalka oli katkaistu.v-m.t kirjoitti:Non niin , problem solved![]()
ja iso kiitos Koltiaiselle , hienosti saatiin Alfa piuhaan ja
errorit kuitattua .
== eli ledistä toinen jalka pätkäisty poikki--> jalka juotettu takas
virheet kuitattu--> Go .
harmi vaan kun katsastusasema jolla asioin ei ole tänään auki,
ajoaikaa kun oli tähän päivään
Eikä ole mahdollista, että autossa olisi kylmempi kuin tuo 16,5 astetta, silloinhan automaatti antaa lämmintä ilmaa?Dirty-Larry kirjoitti:mikäs mahtaa olla kun ilmastointi Lo asennossa antaa hyvin kylmää, mutta jo 16,5 asteessa liian lämmintä? eli lämmönsäädöt ei oikeen toimi muuta kun LO ja HI, kaikki muu onkin sitten jotain sieltä väliltä, melko kuumaa..
ja kompura ja nesteet vaihdettu vähän aikaa sitten.
Kannattaisi katsoa mitä arvoja ilmastointi antaa, kuten yllä on neuvottukin. Tuossa oli juuri tapaus, jossa ilmastointi luuli moottorin lämpötilan olevan -12 astetta ja vika oli korjaantunut ilmastoinnin paneeli vaihtamalla.Dirty-Larry kirjoitti:mikäs mahtaa olla kun ilmastointi Lo asennossa antaa hyvin kylmää, mutta jo 16,5 asteessa liian lämmintä? eli lämmönsäädöt ei oikeen toimi muuta kun LO ja HI, kaikki muu onkin sitten jotain sieltä väliltä, melko kuumaa..
ja kompura ja nesteet vaihdettu vähän aikaa sitten.
Jep, itsellä tosiaan oli tuo haggerin mainitsema samalta kuulostava ongelma. Kaikki asennot lo:n ja hi:n välillä puski kabiiniin 50 asteista ilmaa. Ilmastoinnin anturien livedataa katsomalla selviää eteenpäin. Siellä todennäköisesti jokin anturi antaa väärää infoa. Sitten vain selvittämään onko vika anturissa, piuhoissa vai ilmastoinnin ohjauksessa (kuten allekirjoittaneella). Jos päädyt vaihtamaan ilmastoinnin ohjauspaneelin, niin kannattaa olla tarkkana, sillä niitä on ainakin kahta eri mallia riippuen siitä, onko autossasi sadetunnistinta vai ei. Paneelin takaa löytyy tarkka mallinumero.hagger16 kirjoitti:Kannattaisi katsoa mitä arvoja ilmastointi antaa, kuten yllä on neuvottukin. Tuossa oli juuri tapaus, jossa ilmastointi luuli moottorin lämpötilan olevan -12 astetta ja vika oli korjaantunut ilmastoinnin paneeli vaihtamalla.Dirty-Larry kirjoitti:mikäs mahtaa olla kun ilmastointi Lo asennossa antaa hyvin kylmää, mutta jo 16,5 asteessa liian lämmintä? eli lämmönsäädöt ei oikeen toimi muuta kun LO ja HI, kaikki muu onkin sitten jotain sieltä väliltä, melko kuumaa..
ja kompura ja nesteet vaihdettu vähän aikaa sitten.
Kuulostaa kyllä siltä, että toimii normaalisti.Joonake kirjoitti:Oliskos jotain tunnettua syyllistä semmoseen, kun pyyhkijät vetää jokaisella asennolla samaa kuviota; alkaa hitaasti ja kiihtyy pikkuhiljaa... Kerrankin omistan auton, jossa on sadetunnistin ja nyt sekään ei toimi