Nokka ruttuun Selespeedistä :(
Valvoja: Moderators
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Nokka ruttuun Selespeedistä :(
380km ja alle 24h vanhana Selen keula on rutussa, buhuuuu .
Keskellä suoraa maantietä ajelen rauhassa n. 50m hiacen perässä. Hiace hidastaa, minä hidastan. Hiace pysähtyy, minä pysähdyn ja ihmettelen mitä ihmettä se pysähtyy keskellä maantietä. Sitten yhtäkkiä pakkivalo syttyy ja paku pakittaa kovaa vauhtia päin! Äijä nousee autostaan ja huutaa peräänajo! Huudan takaisin ja kerron totuuden ja soitan poliisin. Poliisi oli tulossa, joten päättelin että fyysinen väkivalta vaan huonontaisi asemiani . Lopulta äijä myöntää peruuttanennsa päin ja onneksi myös poliisille. Lopputulos: Puskuri aivan romuna, konepelliin lommo, Alfan kromikolmio pirstaleina, vasemman lyhdyn pidike murtunut, puskurin takana oleva palkki vääntynyt, syyläri siirtynyt eli surullisennäköinen tapaus.
Nyt neuvoja please. Vaadinko uuden auton koska se on aivan uusi enkä ostanut mitään kolariautoa, vai mitä tässä pitäisi vaatia?
t.Originali
Keskellä suoraa maantietä ajelen rauhassa n. 50m hiacen perässä. Hiace hidastaa, minä hidastan. Hiace pysähtyy, minä pysähdyn ja ihmettelen mitä ihmettä se pysähtyy keskellä maantietä. Sitten yhtäkkiä pakkivalo syttyy ja paku pakittaa kovaa vauhtia päin! Äijä nousee autostaan ja huutaa peräänajo! Huudan takaisin ja kerron totuuden ja soitan poliisin. Poliisi oli tulossa, joten päättelin että fyysinen väkivalta vaan huonontaisi asemiani . Lopulta äijä myöntää peruuttanennsa päin ja onneksi myös poliisille. Lopputulos: Puskuri aivan romuna, konepelliin lommo, Alfan kromikolmio pirstaleina, vasemman lyhdyn pidike murtunut, puskurin takana oleva palkki vääntynyt, syyläri siirtynyt eli surullisennäköinen tapaus.
Nyt neuvoja please. Vaadinko uuden auton koska se on aivan uusi enkä ostanut mitään kolariautoa, vai mitä tässä pitäisi vaatia?
t.Originali
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Isälleni kävi aikoinaan melkein samalla tavalla. Keski-ikäinen naisihminen päätti keskellä risteystä alkaa peruuttelemaan, nätisti meni tuoreen 156:n keula ruttuun.
Mutta sinun ongelmaasi...Harmittaa varmaakin aika paljon, otan osaa. Uutta autoa tuskin voit mistään vaatia, mutta vastapuolen vakuutusyhtiöhän lystin luonnollisesti maksaa. Itselläni olisi vastaavassa tilanteessa saattanut olla aikamoisia vaikeuksia tuon itsehillinnän kanssa. Mikä oli peruuttelijan selitys? Oliko tyyppi ihan selvinpäin vai mömmöissä?
Mutta sinun ongelmaasi...Harmittaa varmaakin aika paljon, otan osaa. Uutta autoa tuskin voit mistään vaatia, mutta vastapuolen vakuutusyhtiöhän lystin luonnollisesti maksaa. Itselläni olisi vastaavassa tilanteessa saattanut olla aikamoisia vaikeuksia tuon itsehillinnän kanssa. Mikä oli peruuttelijan selitys? Oliko tyyppi ihan selvinpäin vai mömmöissä?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Ei ole todellista, ei ei ei...
Oliko se liisari vai omalla rahalla -auto? Varsinkin jälkimmäisessä tapauksessa todella raivostuttavaa!
Miten vakuutusyhtiö yleensä suhtautuu tuollaiseen? Kaskossa on kai yleensä joku uuden auton turva, jolloin esmes alle puoli vuotta vanhan pelin tilalle saa lunastustapauksessa uuden. Vaan epäilen etteivät ala koko autoa uusimaan kun tuosta JTS:stäsi ei kumminkaan joudu kauhean monella tuhannella osaa vaihtamaan. Toivottavasti olen väärässä...
Mikä ihmeen avohoitopotilas sillä haisiellä ajoi? Näyttikö siltä, että oli oikein tarkoitus peruuttaa nokkaan? Siinä tapauksessa vakuutusyhtiö varmaan rokottaisi korjauskustannukset kyseiseltä äijältä, jospa ottaisi opikseen.
Oliko se liisari vai omalla rahalla -auto? Varsinkin jälkimmäisessä tapauksessa todella raivostuttavaa!
Miten vakuutusyhtiö yleensä suhtautuu tuollaiseen? Kaskossa on kai yleensä joku uuden auton turva, jolloin esmes alle puoli vuotta vanhan pelin tilalle saa lunastustapauksessa uuden. Vaan epäilen etteivät ala koko autoa uusimaan kun tuosta JTS:stäsi ei kumminkaan joudu kauhean monella tuhannella osaa vaihtamaan. Toivottavasti olen väärässä...
Mikä ihmeen avohoitopotilas sillä haisiellä ajoi? Näyttikö siltä, että oli oikein tarkoitus peruuttaa nokkaan? Siinä tapauksessa vakuutusyhtiö varmaan rokottaisi korjauskustannukset kyseiseltä äijältä, jospa ottaisi opikseen.
- Epäkelpokeräilijä -
Ei voi olla totta , voi mitä epäonnea... oliko hiacekuski pilvessä
Tottakai vakuutusyhtiöltä uusi auto, kait otit lunastusturvan? no saattaa ne korjatakkin jos tyynyt ei paukkunut. Tarkoitatko sitä ylenpää palkkia, missä on konepellin lukitus vai se alempi, joka on varsinaista runkoa? jos se on vääntynyt, niin sitten jo huonompi juttu... vaadi joka tapauksessa uusi auto tilalle!
(kuinka palju mahtuu pieneen hiaceen....)
Tottakai vakuutusyhtiöltä uusi auto, kait otit lunastusturvan? no saattaa ne korjatakkin jos tyynyt ei paukkunut. Tarkoitatko sitä ylenpää palkkia, missä on konepellin lukitus vai se alempi, joka on varsinaista runkoa? jos se on vääntynyt, niin sitten jo huonompi juttu... vaadi joka tapauksessa uusi auto tilalle!
(kuinka palju mahtuu pieneen hiaceen....)
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Kiitoksia kaikille osanotoista!
Paikkakunta oli Köyliö, tie 212, taajaman ulkopuolella. Ihan vaan olin naatiskelemassa uuden selen kyydistä mutkaisella maantiellä ilman sen ihmeempää määränpäätä. Olin yksin ja tosi huolissani, että kyse olisi ollut jostain sekopäästä, joka Alfan nähdessään haluaa murskata sen kuonon ja syyttää peräänajosta, jossa olisin varmaan ollut aika heikolla jos olisi sana vastaan sana. Kun rysäys oli tapahtunut näin jo mielessäni kun puolitusinaa hamppareita hyppää lekojen kanssa haisun sivuovesta viimeistelemään tuhon. Kyse oli kuitenkin siitä, että äijä oli ajanut pikkutien ohi ja päätti pakittaa takaisin. Haisun takaikkunassa oli verho ja ilmeisesti peilistään ei meikäläistä sitten nähnyt. Törkeää kuitenkin että viitsii syyttää ensiksi meikäläistä vaikka hyvin tiesi että oli peruuttanut päin. Se siitä suomalaisten rehellisyydestä...
Ikävää tässä on se että auto on oma, eka uusi autoni (neljäs Alfa) ja se että tosiaan se alempi palkki on vääntynyt eli ilmeisesti menee hitsaushommiksi.
Mielestäni kyllä ainoa oikeudenmukainen tapa hoitaa homma on se että saan uuden samanlaisen auton tilalle ja vakuutusyhtiö saa tehdä tuolla nykyisellä uudella autolla mitä tekee. Kolarihetkellä auto oli 19 tuntia vanha!
Mikäs se sellainen lunastusturva on? Pistin rastin kohtaan "laajin kasko", mutta tämähän on täysin syyllisen osapuolen vakuutusyhtiön asia.
t.Originali
'03 156 Sele SW
'89 164 3.0 V6
'90 33 16V QV
Paikkakunta oli Köyliö, tie 212, taajaman ulkopuolella. Ihan vaan olin naatiskelemassa uuden selen kyydistä mutkaisella maantiellä ilman sen ihmeempää määränpäätä. Olin yksin ja tosi huolissani, että kyse olisi ollut jostain sekopäästä, joka Alfan nähdessään haluaa murskata sen kuonon ja syyttää peräänajosta, jossa olisin varmaan ollut aika heikolla jos olisi sana vastaan sana. Kun rysäys oli tapahtunut näin jo mielessäni kun puolitusinaa hamppareita hyppää lekojen kanssa haisun sivuovesta viimeistelemään tuhon. Kyse oli kuitenkin siitä, että äijä oli ajanut pikkutien ohi ja päätti pakittaa takaisin. Haisun takaikkunassa oli verho ja ilmeisesti peilistään ei meikäläistä sitten nähnyt. Törkeää kuitenkin että viitsii syyttää ensiksi meikäläistä vaikka hyvin tiesi että oli peruuttanut päin. Se siitä suomalaisten rehellisyydestä...
Ikävää tässä on se että auto on oma, eka uusi autoni (neljäs Alfa) ja se että tosiaan se alempi palkki on vääntynyt eli ilmeisesti menee hitsaushommiksi.
Mielestäni kyllä ainoa oikeudenmukainen tapa hoitaa homma on se että saan uuden samanlaisen auton tilalle ja vakuutusyhtiö saa tehdä tuolla nykyisellä uudella autolla mitä tekee. Kolarihetkellä auto oli 19 tuntia vanha!
Mikäs se sellainen lunastusturva on? Pistin rastin kohtaan "laajin kasko", mutta tämähän on täysin syyllisen osapuolen vakuutusyhtiön asia.
t.Originali
'03 156 Sele SW
'89 164 3.0 V6
'90 33 16V QV
Samaa mieltä. Vaadi uusi auto. Mietin tuossa mitä kaikkea siihen menisi ja tulin siihen tulokseen, että korjauskustannukset ovat varmasti lähellä 7000e tai jopa yli...Originali kirjoitti:
Mielestäni kyllä ainoa oikeudenmukainen tapa hoitaa homma on se että saan uuden samanlaisen auton tilalle ja vakuutusyhtiö saa tehdä tuolla nykyisellä uudella autolla mitä tekee. Kolarihetkellä auto oli 19 tuntia vanha!
t.Originali
'03 156 Sele SW
'89 164 3.0 V6
'90 33 16V QV
Niin vielä mummonmarkan aikaan oli sanonta, että jokainen sisäänpainuva 10cm on vähintään 10tmk.
Nyt euroaikana ja nykyautoilla se on varmaankin vähintään 2000e /10cm
Huh huh. Niin paha olo tuli tällaista rienausta lukiessa että loppuilta on jo minultakin pilalla... . Toivottavasti onnistut saamaan uuden auton tilalle. Voin kuvitella miten tunnelma on ollut katossa loksautellessa selespeedillä pykälää sisään (automaattivälikaasulla) mutkaisella maantiellä kauniina kesäpäivänä kunnes... prkl! Kyllä nousee verenpaine nuoremmallakin!
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
No niin, syyllisen Hiacekuskin vakuutusyhtiössä tuli käytyä. Uutta autoa en saa koska todennäköisesti korjauskustannukset jäävät alle 30% auton hinnasta. Se vietiin tänään hinausautolla korjaamolle, johon huomenna tulee tarkastaja tarkastamaan sen. Pohjolanmies ehdotti, että veisin auton lähimpään autokorjaamoon ja ehdotti jotain nyrkkipajaa, jolla ei taatusti ole Alfakokemusta lainkaan. No ei todellakaan onnistu, se laitetaan tasantarkkaan merkkiliikkeessä kondikseen viimeisen päälle kaikki vaurioituneet vaihtaen, ei korjaten. Huomenna varmaan fiilis hiukan paranee kun saan 147 2.0 ts:n sijaisautoksi
t.Originali
t.Originali
- Ricambi
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
- Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99.... - Paikkakunta: Tampere
Re: Nokka ruttuun Selespeedistä :(
Otan osaa, miten voi olla niin huono tuuri Tässä vaan nähdään taas että likenteessä voi olla vaikka minkälaisia vipeltäjiä tahansa. Kun oma 75 V6 American malli meni lunastukseen punaisia päin ajaneen kaverin toimesta niin siinä ei ollut vitutuskäyrälle rajaa saati sitten autolla jolla on ajettu 380 kmOriginali kirjoitti: 380km ja alle 24h vanhana Selen keula on rutussa, buhuuuu .
Keskellä suoraa maantietä ajelen rauhassa n. 50m hiacen perässä. Hiace hidastaa, minä hidastan. Hiace pysähtyy, minä pysähdyn ja ihmettelen mitä ihmettä se pysähtyy keskellä maantietä. Sitten yhtäkkiä pakkivalo syttyy ja paku pakittaa kovaa vauhtia päin! Äijä nousee autostaan ja huutaa peräänajo! Huudan takaisin ja kerron totuuden ja soitan poliisin. Poliisi oli tulossa, joten päättelin että fyysinen väkivalta vaan huonontaisi asemiani . Lopulta äijä myöntää peruuttanennsa päin ja onneksi myös poliisille. Lopputulos: Puskuri aivan romuna, konepelliin lommo, Alfan kromikolmio pirstaleina, vasemman lyhdyn pidike murtunut, puskurin takana oleva palkki vääntynyt, syyläri siirtynyt eli surullisennäköinen tapaus.
Nyt neuvoja please. Vaadinko uuden auton koska se on aivan uusi enkä ostanut mitään kolariautoa, vai mitä tässä pitäisi vaatia?
t.Originali
Pitäisi jossain kokouksessa järjestää Jaappanilaisen auton hautaan saattaminen lekoinen päivineen, dynamentilla olisi myös hyvä jouduttaa asiaa.
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Re: Nokka ruttuun Selespeedistä :(
Kiitoksia vielä osanotoista. En soisi vastaavaa kuin tojotisteille, vaikka tosin itsellänikin on tojo hilux, joka on kyllä Alfojen puolellaRicambi kirjoitti: Pitäisi jossain kokouksessa järjestää Jaappanilaisen auton hautaan saattaminen lekoinen päivineen, dynamentilla olisi myös hyvä jouduttaa asiaa.
Kannatan kyllä Ricambin ehdotusta. Mulla olisi 2-piippuinen haulikko, jolla voisi ampua japskista ovet ja konepellin irti. Löytyy myös pari isoa rälläkkää, joilla sen voisi lopulta paloitella. Kuka tuo dynamiitin? Lopuksi voisi ajaa naapurin 25-tonnisella Kobelcolla sen yli
Originali kirjoitti:No niin, syyllisen Hiacekuskin vakuutusyhtiössä tuli käytyä. Uutta autoa en saa koska todennäköisesti korjauskustannukset jäävät alle 30% auton hinnasta. Se vietiin tänään hinausautolla korjaamolle, johon huomenna tulee tarkastaja tarkastamaan sen. Pohjolanmies ehdotti, että veisin auton lähimpään autokorjaamoon ja ehdotti jotain nyrkkipajaa, jolla ei taatusti ole Alfakokemusta lainkaan. No ei todellakaan onnistu, se laitetaan tasantarkkaan merkkiliikkeessä kondikseen viimeisen päälle kaikki vaurioituneet vaihtaen, ei korjaten. Huomenna varmaan fiilis hiukan paranee kun saan 147 2.0 ts:n sijaisautoksi
t.Originali
Eli pohjolan mies korvaa? Eikös sellainen mainos tuossa taannoin kuulunut radiosta? Ei taida korvatakkaan... vai "nyrkkipajaa ehdotti"
elä ihmeessä hyväksy mitä tahansa saatat joutua muuten kierteeseen ja auto ei tule ikinä kunnolla kuntoon. Vaadi vaan parasta!
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Heh, vai että pitäisi viedä nyrkkipajaan väänneltäväksi...Originali kirjoitti:Pohjolanmies ehdotti, että veisin auton lähimpään autokorjaamoon ja ehdotti jotain nyrkkipajaa
Jos et kerran uutta autoa saa, niin vaadi sitten parasta niinkuin tsxm:kin tuossa totesi. Pitää tulla vähintään yhtä hyvää jälkeä kuin uutena!
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Re: Nokka ruttuun Selespeedistä :(
No niin... Kaikki sitten Bella Italiaan 19. päivä, kokoonnutaan jossakin ja lähdetään porukalla rypistämään tojotien peltejä....Originali kirjoitti:Kiitoksia vielä osanotoista. En soisi vastaavaa kuin tojotisteille, vaikka tosin itsellänikin on tojo hilux, joka on kyllä Alfojen puolellaRicambi kirjoitti: Pitäisi jossain kokouksessa järjestää Jaappanilaisen auton hautaan saattaminen lekoinen päivineen, dynamentilla olisi myös hyvä jouduttaa asiaa.
Kannatan kyllä Ricambin ehdotusta. Mulla olisi 2-piippuinen haulikko, jolla voisi ampua japskista ovet ja konepellin irti. Löytyy myös pari isoa rälläkkää, joilla sen voisi lopulta paloitella. Kuka tuo dynamiitin? Lopuksi voisi ajaa naapurin 25-tonnisella Kobelcolla sen yli
- HR
- Viestit: 783
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
- Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi - Paikkakunta: Kempele
Ensinnäkin, otan osaa
Jos nyt niin kuitenkin sattuu että auto korjataan, muista tehdä Tojotistin vakuutusyhtiössä selväksi, että kaikki ohjauskulmat tarkistetaan toiminpiteen jälkeen perusteellisesti, ja että haluat vielä puolueettoman tahon mielipiteen auton ajettavuudesta toiminpiteiden jälkeen. Peltejä kyllä on nimittäin helppo oikoa ja moni tyytyykin siihen, mutta jos ajettavuus on kärsinyt, ei se pinnan silottelulla palaudu.
No eiköhän tuo vielä iloksi muutu, en oikein jaksa uskoa että peltien oikominen nyrkkipajassa on tässä se lopullinen ratkaisu, mutta vakuutusyhtiöt yrittävät päästä aina helpolla. Ja muista myös se, että vakuutusyhtiön ensimmäinen päätös ei yleensä ole se lopullinen, vaan päätöksestä valittaminen on normaali käytäntö, ja ensimmäisenä ehdoitetaan sitä helpointa ratkaisua.
Originali kirjoitti:No niin, syyllisen Hiacekuskin vakuutusyhtiössä tuli käytyä. Uutta autoa en saa koska todennäköisesti korjauskustannukset jäävät alle 30% auton hinnasta.
t.Originali
Sinuna kävisin/soittaisin kuitenkin ensin omassa vakuutusyhtiössä selvitämässä mitä kasko korvaa ja mitä ei, voi meinaan olla että omassa vakuutuksessasi on lisäturvaa tälläisen varalle, tai ehkä vielä ennen tätä, soita auton myyjälle josko hänellä olisi hyviä neuvoja, kun varmaankin myyjänä mielellään myisi uuden tilalle, jos vain rahat löytyisi jostakin.Originali kirjoitti:Mulla olisi 2-piippuinen haulikko, jolla voisi ampua japskista ovet ja konepellin irti. Löytyy myös pari isoa rälläkkää, joilla sen voisi lopulta paloitella. Kuka tuo dynamiitin? Lopuksi voisi ajaa naapurin 25-tonnisella Kobelcolla sen yli
Jos nyt niin kuitenkin sattuu että auto korjataan, muista tehdä Tojotistin vakuutusyhtiössä selväksi, että kaikki ohjauskulmat tarkistetaan toiminpiteen jälkeen perusteellisesti, ja että haluat vielä puolueettoman tahon mielipiteen auton ajettavuudesta toiminpiteiden jälkeen. Peltejä kyllä on nimittäin helppo oikoa ja moni tyytyykin siihen, mutta jos ajettavuus on kärsinyt, ei se pinnan silottelulla palaudu.
No eiköhän tuo vielä iloksi muutu, en oikein jaksa uskoa että peltien oikominen nyrkkipajassa on tässä se lopullinen ratkaisu, mutta vakuutusyhtiöt yrittävät päästä aina helpolla. Ja muista myös se, että vakuutusyhtiön ensimmäinen päätös ei yleensä ole se lopullinen, vaan päätöksestä valittaminen on normaali käytäntö, ja ensimmäisenä ehdoitetaan sitä helpointa ratkaisua.
"Timing cingulum off et valuulas node"
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Ehdottomasti vaadin. Ei suostunut Pohjolanmies tulemaan pajalle samman aikaan kuin itse olin vaan sanoi menevänsä nyt iltapäivällä. Liikkeessä lupasivat kuitenkin pitää puoliani, onhan se heidänkin intressissään.tsxm kirjoitti:
Eli pohjolan mies korvaa? Eikös sellainen mainos tuossa taannoin kuulunut radiosta? Ei taida korvatakkaan... vai "nyrkkipajaa ehdotti"
elä ihmeessä hyväksy mitä tahansa saatat joutua muuten kierteeseen ja auto ei tule ikinä kunnolla kuntoon. Vaadi vaan parasta!
Kyselin myös sitä lunastusturvaa Tapiolasta eli omasta yhtiöstäni, mutta sanoivat sen saman 30%:n säännön. Liikkeessä tietty olisivat mielellään myynyt toisen.