Polforea kirjoitti:Teoriassa on myös mahdollista, että autotehtaalla on paremmat mahdollisuudet saada muulista turvallinen, toimiva ja ehkä jopa pykäläviidakkoon istuva ulkonäöstä huolimatta, kuin keskiverto kotitallituunaajalla.
EU pykäläviidakkoon törmäsin töissä kun yritettiin laittaa energiamittaus laitetta yleiseen verkkoon.
Laitteella ei ollut vielä EU hyväksyntää eikä sähköhäiriöitä oltu mitattu, Proto siis.
Hain lupaa entiseltä "pölhölältä" (sähköturvallisuuskeskus) nyk. tukes. Siellä ei tiedetty muuta kuin sanoa EI.
No partnerimme italiassa kyseli paikalliselta viranomaiselta miten menetellä, siellä riitti yks lanketti ns. vastuuvakuus lomake.
Ylläri oli että Italiasta se lupa tuli sille protolle päivässä ja se oli koko EU alueella voimassa.
Sit vaan odotin että pölhölän viranomainen tekisi ylllätysiskun, laiskoja ne oli. Olis voinu näyttää italiankielistä lupaa
Nyt sitä protoa on suomessa asennettu yli 100k kpl hyväksyttynä tietenkin.