Ensin pieni suojalätkä pois ja torxit irti suojamuovien päistä. Tuulilasin alakulmissa olevia kumiosia ei tarvitse repiä irti, vaan tällä tavoin ne voi jättää paikoilleen. Seuraavaksi voi poistaa vaikka pyyhkijänvarret. Suojatulppa irti, mutteri auki ja varsi pitäisi lähteä irti nitkuttamalla. Merkitsin sulkien paikat lasiin ennen irrottamista.
Tiivistenauha irti tulipellin yläreunasta. Kampea suojamuovien kiinnitysnastat irti. Tässä vaiheessa luultavasti ainakin yksi nasta lentää irti ja katoaa moottoritilaan. Suojamuovien yhdyskohdasta vielä yksi torxi auki ja muovit voi nostaa pois. Muovin takapuolella on siis valkoiset muoviset kynnet, jotka liukuvat tuulilasin reunan alapuolelle ja pitävät suojamuovin lasia vasten. Kynnet ovat jostain syystä niin väljästi kiinnittyvät, että ne pärisevät herkästi lasia vasten. Korjaus tähän on laittaa kynsien ja muovin kiinnityskohtaan vaikkapa kovettuvaa tiivistemassaa, jolloin ne eivät enää heilu, mutta silti hieman joustavat. Itse laitoin vielä kynsien kohdalle lasiin palat teippiä pieneksi pehmusteeksi. Kasaus hoituu luonnollisesti päinvastaisessa järjestyksessä
