Uusi Alfisti on nyt Pasisti
Valvoja: Moderators
Re: Uusi Alfisti
No on meillä kyllä kerrassaan kiesit jos rekkarin perusteella tehdaskin luulee, että näissä pitäisi olla VDC. (Tai ainakin sulla.) Jännä olisi kuulla missä kohtaa se aivopieru on pärähtänyt kun nuo on jäänyt asentamatta??
- Carlos
- Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15 - Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi
Seuraavaksi on sitten vuorossa..
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=1&t=26258
Vs: Re: Uusi Alfisti
Tästä mä vähän vihjaisin myyjälle joka vaan totes "ei siellä vettä ole, kondensio vettä vain."Carlos kirjoitti:Seuraavaksi on sitten vuorossa..
Jos homma käy noin, että korjauksen jälkeen viikon sisään jos sattuu satamaan/olemaan märkää ja taas vettä kontissa, niin voinko taas marssia myyjäliikkeeseen ja vaatia korjausta?
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Ah. Kyllä Alfistina on kivaa. Nyt ollaan oltu 25 päivää Alfa kuskeja joista alfalla on ajettu kaikki kolme päivää ja loput tuolla nissan Qashqailla...
Kaikille alfa kuskeille oon moikkailut muttei kukaan oo morottanut takaisin, tästä vois jo turhautua. ; ( Oon kuitenkin morjenstellu melkein kaikille jotka tulee vastaan, jos niilläkin se oma alfa on vaan korjaamolla/rikki/tms eikä ne siksi pääse nauttimaan alfastansa...
Hyvinä uutisina omaan kulkineeseen on eilen saapunut uusi buusteri konttiin, jospa ne tänään sais asennettua sen. Penkinlämmittimiä ei tosin ole vielä ilmeisesti edes tutkittu joten auton saaminen takaisin tänään taitaa jäädä silti haaveeksi... mutta tää on tätä harrastusta, hyvät huomenet kaikille!
Kaikille alfa kuskeille oon moikkailut muttei kukaan oo morottanut takaisin, tästä vois jo turhautua. ; ( Oon kuitenkin morjenstellu melkein kaikille jotka tulee vastaan, jos niilläkin se oma alfa on vaan korjaamolla/rikki/tms eikä ne siksi pääse nauttimaan alfastansa...
Hyvinä uutisina omaan kulkineeseen on eilen saapunut uusi buusteri konttiin, jospa ne tänään sais asennettua sen. Penkinlämmittimiä ei tosin ole vielä ilmeisesti edes tutkittu joten auton saaminen takaisin tänään taitaa jäädä silti haaveeksi... mutta tää on tätä harrastusta, hyvät huomenet kaikille!
Alfaan buusteri vaihdettu, penkinlämmittimeen oli joku johto vaihdettu summamutikassa ja huomattu, ettei se toimi vieläkään Nyt on uusi lämmityselementti tilattu, toimitusaika 1,5 viikkoa... Mutta! Käyn vaihtamassa Alfan vaihteeksi alle, saa sillä sentä muutaman päivän ajella ennenkuin se taas menee huoltoon.
Alfa ollut kotona ja ei voi ajoon olla kuin tyytyväinen En löytänyt äkkiseltään haulla tietoa tuon 2.2jts:än öljynkulutuksesta...
Autolla on meidän aikana ajettu vajaa 2tkm ja tänään aamulla sain lisätä reilu litran ennen kuin tikku tuli ylärajaan.
Autokeskus on huoltokirjan mukaan vaihtanut öljyt 22.1.14 kilometrien ollessa 97058. Liekö on normaalia, että kaks tonnia ajoa ja litra öljyä lisää?
Autolla on meidän aikana ajettu vajaa 2tkm ja tänään aamulla sain lisätä reilu litran ennen kuin tikku tuli ylärajaan.
Autokeskus on huoltokirjan mukaan vaihtanut öljyt 22.1.14 kilometrien ollessa 97058. Liekö on normaalia, että kaks tonnia ajoa ja litra öljyä lisää?
- jkk
- Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
^aika kummallist et ois noin paljon kulunu. jos aklla ei oo laitettu tarpeeks alkujaan? mulla ollu nyt 9 tkm shell helix ultra 5w40 ja ei oo kulunu ollenkaan 2.2 myös kysees.
Ovatko käyttäneet oikeaa öljyä? AK pisti meinaat omaan kiesiin väärää tavaraa... Edittiä sen vertaa, että Tampereen AK oli näin tehnyt, Raisiossa pistettiin ihan oikeat setit sisälle.
- Jefromow
- Car(s): BMW X5 xDrive35d -09,
Citroen C3 PureTech 82 Feel -17,
BMW 320iA edition executive e30LCI -90,
Piaggio Vespa LX50
Ex: 159 Sportwagon 2,2 JTS -07 - Paikkakunta: Lappeenranta
Re:
Matzu kirjoitti:Mitähän öljyä suosittelette käyttämään? Lisäsin Liqui molyn 5w-40:stä kun ei muuta sattunut olemaan.
Itselläni oli Castrolin Magnatec 5W40 käytössä. Öljyt vaihdatin kymppitonnin välein ja koskaan ei tarvinnut öljynvaihtojen välissä lisätä.
- Aquatica
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
^
Kuten silloin kaffeella sanoin, nämä ryökäleet osaavat olla aika naurettavan tarkkoja öljyn laadusta aina toisinaan. Väärät tavarat jos sisällä, niin... Ei olisi uutta, että liruttaisivat jotain 0W-30:iä hanasta, kun "se nyt sattu osumaan käteen" ylipäänsä huollossa tänäpäivänä...
Kuten silloin kaffeella sanoin, nämä ryökäleet osaavat olla aika naurettavan tarkkoja öljyn laadusta aina toisinaan. Väärät tavarat jos sisällä, niin... Ei olisi uutta, että liruttaisivat jotain 0W-30:iä hanasta, kun "se nyt sattu osumaan käteen" ylipäänsä huollossa tänäpäivänä...
- jkk
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa 159 2,2 jts
^mullakin välillä tuota, aina tsekkaan tikun sit ja kaikki ok. monesti pari pykälää vähemmän näyttää ja seuraavalla käynnistyksel taas taydet. ja mäet kans vaikuttaa.
- Albertolli
^^Meillä teki samaa, mutta opeteltiin jättämään näytön kertoma informaatio omaan arvoonsa. Tikusta löytyy "totuus". Anturi alkaa olla ehtoopuolella?
Kyllä isin silmäpusseihin mahtuu!
Itsellä mm. kesärenkaiden vaihdon jälkeen näytti "tyhjää" ja itkuvirren säestämänä kehoitti pysähtelemään. Tikusta kaikki täysi... se anturi on muutenkin ihan perberistä, auto millinkin vinossa, niin näyttää yhtä palkkia.
Vs: Uusi Alfisti
Auto taas Autokeskuksella ja vaihteeksi Nissan Juke alla.
Alfa rupes viemään öljyä enemmänkin, litra/100km joten ajattelin ennenkuin se kokonaan leviää niin viedä korjaamolle.
Pohjat tuli kun viime to lähdettiin mäntsälään ja lähdettäessä auto ilmoitti punaisella kannunkuvalla öljyt olevan loppu. Tarkistus osoitti, että öljyt oli mittavälin yläpäässä joten lähdettiin matkaan, olihan autokeskukselta sanottu, että ei sitä öljyvaloa tarvi murehtia jos koneessa on öljyä...
Mäntsälässä tarkistin uudelleen ja hyvä jos tikku edes kastui. :p Lisäsin öljyä kunnes tikku ylärajassa ja lähdettiin pukkilaan ja sieltä takas keravalle. Kotipihassa tarkistin taas öljyt ja tikku oli puolessa, taas öljyä lisää ja auto autokeskukseen tutkittavaksi.
Myyntipäällikkön mielestä mun maksettavaksi tulee myös jotain jos autoa joudutaan korjaamaan tehdasuusilla osilla (miten muutenkaan, käytetyillä osilla?) ja mun mielestä mä en maksa mitään koska auto on hukannut kokoajan öljyä. Auto on siis "rikkinäisenä" mulle myytykin jolloin autoliikkeen takuuseen varmasti kuuluu auton kunnostus tämän asian osalta.
Mitäs mieltä muut on asiasta? Ja mikä perkele sitä öljyä voi noin viedä kun mun nenään/silmään auto ei pöllytä eikä pakokaasu haise öljylle.
Alfa rupes viemään öljyä enemmänkin, litra/100km joten ajattelin ennenkuin se kokonaan leviää niin viedä korjaamolle.
Pohjat tuli kun viime to lähdettiin mäntsälään ja lähdettäessä auto ilmoitti punaisella kannunkuvalla öljyt olevan loppu. Tarkistus osoitti, että öljyt oli mittavälin yläpäässä joten lähdettiin matkaan, olihan autokeskukselta sanottu, että ei sitä öljyvaloa tarvi murehtia jos koneessa on öljyä...
Mäntsälässä tarkistin uudelleen ja hyvä jos tikku edes kastui. :p Lisäsin öljyä kunnes tikku ylärajassa ja lähdettiin pukkilaan ja sieltä takas keravalle. Kotipihassa tarkistin taas öljyt ja tikku oli puolessa, taas öljyä lisää ja auto autokeskukseen tutkittavaksi.
Myyntipäällikkön mielestä mun maksettavaksi tulee myös jotain jos autoa joudutaan korjaamaan tehdasuusilla osilla (miten muutenkaan, käytetyillä osilla?) ja mun mielestä mä en maksa mitään koska auto on hukannut kokoajan öljyä. Auto on siis "rikkinäisenä" mulle myytykin jolloin autoliikkeen takuuseen varmasti kuuluu auton kunnostus tämän asian osalta.
Mitäs mieltä muut on asiasta? Ja mikä perkele sitä öljyä voi noin viedä kun mun nenään/silmään auto ei pöllytä eikä pakokaasu haise öljylle.
- jkk
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa 159 2,2 jts
^valuuko sitä öljyä sit ulos jostain? eihän toi voi olla tervettä! litra satasel huhhuh!!
- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
pitäis jo pikkasen pössytellä putkenpäästä moisella kulutuksella jos palamalla katoaa..
- Aquatica
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
Re: Vs: Uusi Alfisti
Jos siinä nyt havaitaan vika, siinä on ollut se myös ostohetkellä. Menee virhevastuun piikkiin siinä määrin kuin menee.Matzu kirjoitti:Auto taas Autokeskuksella ja vaihteeksi Nissan Juke alla.
Takuuhan on virhevastuun päällä oleva, vapaaehtoinen palvelu myyjältä - virhevastuu lakisääteinen.
Sikäli kun alun alkaenkin epäilystä öljynsyönnistä nyt löytyy joku aiheuttaja, voidaan olettaa sen olevan alkuperäisen öljynsyöntiongelman aiheuttaja -> ei yllättäen tullut uusi "ominaisuus".
Mitähän muuta, ainiin. Virhevastuun piikkiin myyjällä on mahdollisuus pistää laskua myös asiakkaalle, koska tuotteesta tulee huomattavasti parempi kuin se ostohetkellä on ollut (sikäli, kun ei todeta vian olleen ostohetkellä jne jne jne). Sen sijaan viat pitää korjata, jotta tuote on EHJÄ, jos ehjää on myyty. Eli ota yhteyttä kuluttajaneuvojaan jo valmiiksi
Kone ei mun mielestä ole merkannut yhtäkään parkkipaikkaa öljyllä, ilmastoinnin kondenssivesi on ainoa mitä on tiputellut.
Itsekin näkisin, että ehjää on mulle myyty. Oli juuri tehty iso koneremppa jakopään muodossa... Myös koneen yleinen kunto vähän arveluttaa, kuinka on vaikuttanut öljyttömyys vaikkapa puristuspaineisiin.
Itsekin näkisin, että ehjää on mulle myyty. Oli juuri tehty iso koneremppa jakopään muodossa... Myös koneen yleinen kunto vähän arveluttaa, kuinka on vaikuttanut öljyttömyys vaikkapa puristuspaineisiin.
- koltiainen
- Car(s): Ex. alfa 156 2,5
Ex. Jagge xj6 vm 88
Ex.volvo amazon vm 69
IZH M49 vm 51 - Paikkakunta: Palokka
Re:
Olisko siellä jossain öljyvuoto joka näkyy vasta korkealla öljynpaineella?Matzu kirjoitti:Kone ei mun mielestä ole merkannut yhtäkään parkkipaikkaa öljyllä, ilmastoinnin kondenssivesi on ainoa mitä on tiputellut.
Vs: Re: Re:
Yksi mahdollisuus varmasti, kahtotaan mitä AK saa selvillekoltiainen kirjoitti:Olisko siellä jossain öljyvuoto joka näkyy vasta korkealla öljynpaineella?Matzu kirjoitti:Kone ei mun mielestä ole merkannut yhtäkään parkkipaikkaa öljyllä, ilmastoinnin kondenssivesi on ainoa mitä on tiputellut.
Soitto tuli, mitään ei ole varmistunut, mutta epäily on männänrenkaat ja tarkemmin öljynkaavintarenkaat jotka olis syypää.
Edit: Jouni soitteli uudelleen ja kertoi, että alustavasti 4000€ maksais remontti joka kattais sitten uudet männät+männänrenkaat... tästä summasta mulle jäis puolet, eli 2000€ maksettavaa jota en ole valmis maksamaan. Nyt jännitetään mitä sanoo kuluttajansuoja-asiamies tästä hommasta :/
Edit: Jouni soitteli uudelleen ja kertoi, että alustavasti 4000€ maksais remontti joka kattais sitten uudet männät+männänrenkaat... tästä summasta mulle jäis puolet, eli 2000€ maksettavaa jota en ole valmis maksamaan. Nyt jännitetään mitä sanoo kuluttajansuoja-asiamies tästä hommasta :/
Eikö tuolla hinnalla saa jo uuden 2.2 koneenkin hiljalleen? Voi morjens...
- Aquatica
Eiköhän tuo muuten mene virhevastuun piikkiin, jos ei muuta. Vähän ajettu ja isoja remppoja tehty, joten oletan kuluttajaneuvonnan linjan olevan aika selvä: tuo on virhe tuotteessa ja artisti EI maksa. Se, miten homma hoidetaan, on toinen asia. Vaihtuuko auto? Hinnanalennus (tuskin), pistetäänkö kuntoon... Onko koneella edes 100tkm tullut täyteen? Jos ei, niin eiköhän enempi olla sinun puolella vielä vähän ekstraa. Toivotaan nyt tietysti, ettei siihen mene - mutta suomioloissa 100tkm ajettu motti on vasta vähän ajettu
Oiskohan koneella ollut 103tkm nyt mittarissa... on tullut jo katottua AK:n muu vaihtoautorarjonta, olis farkku passat 2.0tdinä ja Focus farkku 1.8tdci jotka vähän kiinnostais.
Soitan tänää kuluttajahepulle ja kyselen miten auton vaihto, paljonko AK:n pitäisi hyvittää tuosta. Olisko auton hankintahinta josta vähennetään tonttu pari kilsoista? Toisaalta autohan on parempi kuin ostaessa, nyt kuitenki toimii bose ja kuskin persgrilli
Soitan tänää kuluttajahepulle ja kyselen miten auton vaihto, paljonko AK:n pitäisi hyvittää tuosta. Olisko auton hankintahinta josta vähennetään tonttu pari kilsoista? Toisaalta autohan on parempi kuin ostaessa, nyt kuitenki toimii bose ja kuskin persgrilli
Ei kyllä ole vastaavia ongelmia tullut esiin tässä GM:n 2.2 litrasessa mitä nopeasti netillä selasin. Lieneekö tuon kohdalla jonkinlainen valmistusvirhe mahdollinen? Kyllä joillain on öljyä mennyt, mutta syistä että jotain vuotaa tai muuta vastaavaa. Luulisi että tuollaisen ongelman ollessa kyseessä AK maksaisi kiltisti hommat. Edelleen komppaan omaa ketjun vaihtoa (toisen kerran auton elinikänä), AK sanoi tuolloin että moottori/vaihteisto tulee kestää 300tkm heidän mukaansa ja siksi mukisematta tekivät vaihtotyöt. Tuntuisi jotenkin uskomattomalta, että AK sisällä voisi politiikka noin paljon vaihdella.
Re: Uusi Alfisti on nyt uusi Pasisti
Dodii.
Alfa jäi AK:lle vikaisena odottamaan uutta onnellista omistajaa ja minä poistuin 2009vm TDI Passatilla kotiin.
Soittelin tänään vielä AK:n mekaanikolle ja pyysin inffoamaan kunhan selvii, mikä sen öljynviemisen on aiheuttanut niin saadaan joku järkevä päätös tälle pohdinnalle...
Passattia hakiessa Alfa oli kyllä pesussa joten tiedä häntä, korjaako AK mitään vai ilmestyykö se kohta heti myyntiin. (Rekkari oli HMI-132)
Mistäpä sen tietää, oisko AK tiennyt jo aikaisemmin Alfan öljynkulutuksen ja odottaa vaan sopivaa ostajaa joka suostuu maksamaan puolet remontista? Tai vaikka kokonaan. Hyvin kovasti vaihtoautopäällikkö painotti puhelimessa, kuinka näistä samoista asioista on väännetty kuluttaja-asiamiehen kanssa ja lopputulos on ollut, että myös asiakas maksaa osan/puolet mahdollisesta remontista.
On ihan maslakka peli ajella Pasuunakin, samanlaista fiilistä kuin aikaisemmassa A6:sessa
Alfa jäi AK:lle vikaisena odottamaan uutta onnellista omistajaa ja minä poistuin 2009vm TDI Passatilla kotiin.
Soittelin tänään vielä AK:n mekaanikolle ja pyysin inffoamaan kunhan selvii, mikä sen öljynviemisen on aiheuttanut niin saadaan joku järkevä päätös tälle pohdinnalle...
Passattia hakiessa Alfa oli kyllä pesussa joten tiedä häntä, korjaako AK mitään vai ilmestyykö se kohta heti myyntiin. (Rekkari oli HMI-132)
Mistäpä sen tietää, oisko AK tiennyt jo aikaisemmin Alfan öljynkulutuksen ja odottaa vaan sopivaa ostajaa joka suostuu maksamaan puolet remontista? Tai vaikka kokonaan. Hyvin kovasti vaihtoautopäällikkö painotti puhelimessa, kuinka näistä samoista asioista on väännetty kuluttaja-asiamiehen kanssa ja lopputulos on ollut, että myös asiakas maksaa osan/puolet mahdollisesta remontista.
On ihan maslakka peli ajella Pasuunakin, samanlaista fiilistä kuin aikaisemmassa A6:sessa
- jkk
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa 159 2,2 jts
Re: Uusi Alfisti on nyt uusi Pasisti
Vetää hiljaseks.Matzu kirjoitti:Dodii.
- Pasi
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: Uusi Alfisti on nyt Pasisti
Olis jännä tietää millanen historia kyseisellä autolla on.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
Vs: Re: Uusi Alfisti on nyt Pasisti
Jollen väärin muista niin edellinen omistaja oli tamperelainen mainostoimisto jolla auto oli pitkään.Pasi kirjoitti:Olis jännä tietää millanen historia kyseisellä autolla on.
-
Nää on just niitä Esson baarin tulevia legendoja, joista kuullaan vielä eläkepäivinä... ;=D
(=kulutti enemmän öljyä kuin bensaa... ;=D)
Huh huh!
Waverunner
(=kulutti enemmän öljyä kuin bensaa... ;=D)
Huh huh!
Waverunner
Todennäköisesti tämäkin moottori olisi tullut kuntoon Forte pesulla, jos öljyrenkaat jumissa.
Muutama koneremontti tullut niin tehtyä, kun on muka vaatinut koneen avaamista. Tosin Toyotan koneita ollut.
Muutama koneremontti tullut niin tehtyä, kun on muka vaatinut koneen avaamista. Tosin Toyotan koneita ollut.
Ei se satu?!
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/159/6531679 Noniin herrat! Siinähän se.
Kuka soittaa ja kyselee, onko auto kunnossa ja onko jotain remontteja tehty lähiaikoina?
Edit: Periaatteessa mä maksoin sen 2000€ tuosta remontista, niin voisinko pyytää kuittia siitä? Että autoa on oikeasti edes remontoitu.
Edit2: "VDC-dynaaminen ajonhallintajärjestelmä (ASR/MSR-järjestelmillä)" samat virheet ne toistuu edelleen
Kuka soittaa ja kyselee, onko auto kunnossa ja onko jotain remontteja tehty lähiaikoina?
Edit: Periaatteessa mä maksoin sen 2000€ tuosta remontista, niin voisinko pyytää kuittia siitä? Että autoa on oikeasti edes remontoitu.
Edit2: "VDC-dynaaminen ajonhallintajärjestelmä (ASR/MSR-järjestelmillä)" samat virheet ne toistuu edelleen
Kehtaiskos soitella ja kysellä... vois kyllä ihan piruutta. Tai tehdä julkisen kysymyksen.
- jkk
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa 159 2,2 jts
^^aika noloa laittaa uudelleen väärillä tiedoilla no, joku voi sen ostaa ja pyytää hyvät alennukset
E: on siinä silti tonnin parin tinkivara
E: on siinä silti tonnin parin tinkivara
Mä mietin et omani ostin helmikuussa 2013 ja maksoi silloin 12k€ Tampereen AK:sta. Siinä tosin oli oikeasti kaikki nuo varusteet ja ei ollut mitään piiloyllätyksiä. Kilometreissäkin ollaan samoissa lukemissa. Onhan toki toi farkku, mutta ei se varmaan sitä hintaa oikeuta...
- jkk
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa 159 2,2 jts
^nii, ehkä realistisempi hinta olis jotain 10 k siitä pois vdc niin ehkä sopiva hinta tuolle olis jotain 9 k e??
e:tai 8 k?
e:tai 8 k?
Uusi Alfisti on nyt Pasisti
Kysykää mieluusti! Käyn huomenna viemässä takaisin alfan talvirenkaat niin koitan udella mitä on tehty, jos mitään on tehty.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Talvirenkaat viety. Tutkin Alfan konehuonetta samalla... apparin sisempi vetarin suojakumi märkä, olisko kumi rikki?
Koneremontista ei jälkiä, omaan silmään venakopan pultit yms. edelleen likaisia joten ei varmaan oo irti käynyt mitään. Joko joku uskaltais soittaa? Aion itse soittaa uudelle omistajalle kunhan joku sen tuosta ostaa ja kysellä onko kerrottu öljynkulutulsesta.
Koneremontista ei jälkiä, omaan silmään venakopan pultit yms. edelleen likaisia joten ei varmaan oo irti käynyt mitään. Joko joku uskaltais soittaa? Aion itse soittaa uudelle omistajalle kunhan joku sen tuosta ostaa ja kysellä onko kerrottu öljynkulutulsesta.
- jkk
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa 159 2,2 jts
^soita sinä vaikka toisella puhelimella ja esittele itsesi kalle kysyjänä?
-
- Car(s): Giulietta MA -11. Ex:159 3.2 Q4, Giulietta MA -12, 156 2.5 V6 -03, 159 2.2jts sw -07, 159 2.4jtdm q-tronic -08, 156 1.8sw
Olin tässä aikeissa lähtee huomenna autoa katsomaan mut taitaa jäädä väliin Olipas onni että tuli ilmi tämä.. Taidan soittaa tästä aamulla kuitenkin, on kai ok kertoa niille et tiedän tämän auton historiaa tämän jutun verran?
-
- Car(s): Alfa Romeo 156 1.9 jtd mjet vm 2005, Alfa Romeo 156 2.5 V6, Jaguar S Type R Suzuki Hayabusa, ja Mönkijöoitä kaks, neliveto, ja kolmirenkainen.
Onnea hyvästä hankinnasta, ja lapanen nousee Oulun korkeudella myös. Meiltä löytyy tuo vagin tuote kans, ja jos ajo-ominaisuuksia vertaa, niin kyllä tuo 156 vetää pitemmän korren siinä pelissä.
Vs: Re: Uusi Alfisti on nyt Pasisti
Käy ihmeessä ja kysele mitä remontteja on tehty, mulle ei ole kerrottu mitään vaikka vähän luvattiinkin.Reino_ kirjoitti:Olin tässä aikeissa lähtee huomenna autoa katsomaan mut taitaa jäädä väliin Olipas onni että tuli ilmi tämä.. Taidan soittaa tästä aamulla kuitenkin, on kai ok kertoa niille et tiedän tämän auton historiaa tämän jutun verran?
Vähän updeittia!
Passatti toimii edelleen kuin junan vessa, se ei liene yllätys?
Oon nettiautosta seurannut Alfan myyntiä, siitä oli hinta tippunut TONNILLA jossain vaiheessa, nyt sitä ei ole enää myynnissä. Trafi kertoi hmi-132 rekkarille liikenteestä poisto.
Onko kilvet siis viety konttorille vai? Eikai pulju pysty vaihtamaan rek.nroa etten pääse stalkkaamaan Alfaa enää?
Passatti toimii edelleen kuin junan vessa, se ei liene yllätys?
Oon nettiautosta seurannut Alfan myyntiä, siitä oli hinta tippunut TONNILLA jossain vaiheessa, nyt sitä ei ole enää myynnissä. Trafi kertoi hmi-132 rekkarille liikenteestä poisto.
Onko kilvet siis viety konttorille vai? Eikai pulju pysty vaihtamaan rek.nroa etten pääse stalkkaamaan Alfaa enää?