Sprintin harvinaisuus?!?
Valvoja: Moderators
- hekakauhanen
- Viestit: 102
- Liittynyt: 27 Huhti 2004, 16:17
- Paikkakunta: Leppävirta
Sprintin harvinaisuus?!?
Ymmärrykseni mukaan "neliapila" sprint on se harvinaisempi malli. Omistan yhden jossa "sprint" tekstin vieressä on vihreä neliapila, eli onko ko. auto jollain tavalla harvinainen?
Kun ajattelin muokata tällä hetkellä alkuperäisessä kunnossa olevaa autoa oikein rajulla kädellä.
Tietoa kaivataan etten vaan mene tietämättömyyttäni tärvelemään harvinaisuutta.
Kun ajattelin muokata tällä hetkellä alkuperäisessä kunnossa olevaa autoa oikein rajulla kädellä.
Tietoa kaivataan etten vaan mene tietämättömyyttäni tärvelemään harvinaisuutta.
Lisää öljy, tarkista bensa.. Ja jos kolinaa tai kilinää kuuluu, laita musiikki kovemalle!
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
saipa kirjoitti:Kyllä se niin on että jos meinaa sprinttiä pitää pitää niin tietysty pitää olla toinen vastaava varaosaautona. (Ja pihan koristeena, tietenkin.)
Samaa mieltä... valitettavasti sen paikan jossa pidän Sprinttiäni, omistajat eivät anna minun tuoda (lainaus:) "Lisää Italialaista paskaa meidän talliin" ... Sprinttini on siis erään amerikan auto kerhon tiloissa
Ja rva. Pasi ei anna ostaa enää yhtään Alfaa ... varsinkaan Sprinttiä (tuokin oli melkein suora lainaus )
Ei oo asiat hyvin
- hekakauhanen
- Viestit: 102
- Liittynyt: 27 Huhti 2004, 16:17
- Paikkakunta: Leppävirta
Eli eikun rakentamaan!
Ajattelin nostaa 33 sportwagonista vaihteiston ja taka-akselin, saadakseni aikaan nelivedon(onko muuten ongelmia muutos katsastuksessa?) varapöyräkotelon joutuu korvaamaanbensa tankilla. Ajattelin myös poistaa puskurit, korjata ruosteet ja tietysti erikoismaalaus!!
Jos foormilaisia kiinnostaa nähdä projekti kuvia tulevaisuudessa, ilmoittakaa! ja hyviä ideoita maalaukseen otetaan vastaan!
Ajattelin nostaa 33 sportwagonista vaihteiston ja taka-akselin, saadakseni aikaan nelivedon(onko muuten ongelmia muutos katsastuksessa?) varapöyräkotelon joutuu korvaamaanbensa tankilla. Ajattelin myös poistaa puskurit, korjata ruosteet ja tietysti erikoismaalaus!!
Jos foormilaisia kiinnostaa nähdä projekti kuvia tulevaisuudessa, ilmoittakaa! ja hyviä ideoita maalaukseen otetaan vastaan!
Lisää öljy, tarkista bensa.. Ja jos kolinaa tai kilinää kuuluu, laita musiikki kovemalle!
- tsav
- Viestit: 672
- Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
- Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR) - Paikkakunta: Vantaa
Tokihan täällä halutaan katsoa projekti kuvia. Onnea vain projektille ja lupa-anomuksille, jos muuttelet radikaalisti. Kannattaa käydä juttelemassa konttorilla etukäteen, mitä muutoksia voit tehdä muutoskatastuksella ja mihin tarvitaan ARK:n lupa. Ainakin minulle neuvoivat ystävällisesti, kun kävin kyselemässä, mitä lakisääteisiä varusteita pitää lisätä omaan projektiin (lähinnä pissapoika).hekakauhanen kirjoitti:Eli eikun rakentamaan!
Ajattelin nostaa 33 sportwagonista vaihteiston ja taka-akselin, saadakseni aikaan nelivedon(onko muuten ongelmia muutos katsastuksessa?) varapöyräkotelon joutuu korvaamaanbensa tankilla. Ajattelin myös poistaa puskurit, korjata ruosteet ja tietysti erikoismaalaus!!
Jos foormilaisia kiinnostaa nähdä projekti kuvia tulevaisuudessa, ilmoittakaa! ja hyviä ideoita maalaukseen otetaan vastaan!
Näissä mittavissa muutosremonteissa tahtoo palaa rahaa sama mitä vimpan päälle "entisöinnissä" tai enemmänkin. jos rakentaa itselle niin no hätä, mutta noita uhrattuja tunteja ja rahoja ei yleensä saa alytettyä jälleenmyynti hintaan.
Jos haluat erottua massasta niin punainen taitaa olla rakennetuissa Alfoissa yleisin. Viimevuosina käytetty kameleonttiväri ei mielestäni ole loppujenlopuksi niin hyvän näköinen. Itse rakentaisin orkkikseksi orkkis värillä.
Taka-akseli menee nakkaamalla tukivarsiin , nelikon mutkamallin panhard menee nakkaamalla. laation pää vain vaihtoon ja pääaksilalle nelikon laatioksta kikkare missä vetohampaat niin ei tarvi edes laatikkoa irrottaa (etu ja takaperässä pitää olla sama välitys). laatikon takakiinnikekorvat on edempänä kun 2wd:ssä joten ne täytyy tehdä koriin uudet. kardaanille täytyy tehdä tilaa käppärinkohtaan ja etu kardaaniin tehdä se lyhennys ettei takimmaiseen tule suuria kulmia kun perä liikkuu. Homman tekee viikonlopussa kun on asialla. mitä lupiin tulee niin anomuksiin maininta että samaa mallisarjaa molemmat sekä sama pohjalevy ja että akseli menee nakkaamalla vanhan tilalle , jarrut jouset iskarit laatikko tms. pysyy omina. luvat tulee viikossa ja kustantaa 275€ , luvat voimassa 2V.
Sprint 1,7 qv 4x4 twincharger