Tervehdys,
Olen katsellut Saksan markkinoilta pidempiaikaiseksi harrasteautoksi takaveto Spider:ia, Aerodinamica 83-89 tai Serie4 90-93. Päällepäin siistinoloiset ja kiinnostusta herättäneet yksilöt ovat kuitenkin olleet jo pohjistaan hitsattuja. Mikä niissä happanee ja kierränkö kertaalleen hitsatut yksilöt kaukaa?
Mikä Spider:issa ruostuu?
Valvoja: Moderators
-
- Car(s): AM333E, Type 79 S2, AR115 Spider, XJ27, AR115 Spider 2500
- Viesti:
Moi,
Takakaaret (ikävä rakenne fiksata), etupalkki jäähdyttimen alla, jalkatilat edestä ja takaa, vararenkaan kaukalo... 105-spideriä ei todellakaan voi sekoittaa sinkkilaiva volvoon, mitä ruosteeseen tulee. Onnea etsintään, ne on tosikivoja kesäautoja.
p.s. Nuo viimeisimmät vuosimallit ovat jo varmaan paljon parempia, kuin nämä 70-luvun mallit joiden parissa on itse tullut pyörittyä.
-J
Takakaaret (ikävä rakenne fiksata), etupalkki jäähdyttimen alla, jalkatilat edestä ja takaa, vararenkaan kaukalo... 105-spideriä ei todellakaan voi sekoittaa sinkkilaiva volvoon, mitä ruosteeseen tulee. Onnea etsintään, ne on tosikivoja kesäautoja.
p.s. Nuo viimeisimmät vuosimallit ovat jo varmaan paljon parempia, kuin nämä 70-luvun mallit joiden parissa on itse tullut pyörittyä.
-J