Pipercross Viper
Valvoja: Moderators
Tätä (Pipercross Viper) suosisin itse ennemmin kuin tuota K&N filteriä. Kerää todennäköisesti vähemmän likaa, kun ei hiekalla tai sateessa ajaessa moottoritilassa roiskuva lika pääse suoraan kartion kylkeen kiinni.
Hintaa on vaan melkoisesti. Lähes 500 euroa letkun kanssa.
Green Twisteristä ja muista viperin näköisistä koteloista en ole kuullut hyvää sanaa. ITG:n maxogen olisi yksi toimivista ratkaisuista: http://www.itgairfilters.com/maxogen.asp
Hintaa on vaan melkoisesti. Lähes 500 euroa letkun kanssa.
Green Twisteristä ja muista viperin näköisistä koteloista en ole kuullut hyvää sanaa. ITG:n maxogen olisi yksi toimivista ratkaisuista: http://www.itgairfilters.com/maxogen.asp
Alfaton ainakin hetkellisesti...
-
- Viestit: 38
- Liittynyt: 19 Touko 2003, 01:49
- Paikkakunta: Helsinki
Turhamaista kyllä, mutta kaasuun reagointi paranee ja ääni pahenee
Lisätehoahan ei noista kannata odottaa paria hevosta enempää ja sekin vain jos käytössä oli likainen vakiosuodatin... Kanavat ja nokat vaihtoon, tai edes pakosarja niin silloin alkaa tehohyötyäkin näkyä.
Lisätehoahan ei noista kannata odottaa paria hevosta enempää ja sekin vain jos käytössä oli likainen vakiosuodatin... Kanavat ja nokat vaihtoon, tai edes pakosarja niin silloin alkaa tehohyötyäkin näkyä.
Alfaton ainakin hetkellisesti...
Näinhän se vähän on, mutta suodatin menee vaihtoon joka tapauksessa, niin kyselisinkin, että mistä sais edukkaasti 33:seen tällasen vaparin. Tehoa en oota lisää, vaan pikemminkin imuääniä (ei liiallisia) ja mahdollisuutta tarkistaa öljyt ilman nykyistä suodatinhärvelin purkamista!
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Mulla oli JR:n kartio, maksoi vissii 500mk muukkoselta. Imuääniä tuli sopivasti lisää ja ainakin tuntui kuin olisi vastannut paremmin kaasuun, saattoi toki olla korvien välissä mutta eipä sillä väliäBoxer33 kirjoitti:Näinhän se vähän on, mutta suodatin menee vaihtoon joka tapauksessa, niin kyselisinkin, että mistä sais edukkaasti 33:seen tällasen vaparin. Tehoa en oota lisää, vaan pikemminkin imuääniä (ei liiallisia) ja mahdollisuutta tarkistaa öljyt ilman nykyistä suodatinhärvelin purkamista!
Ensin mulla oli se syylärin vieressä mutta parin kuukauden jälkeen meni mukana tullu haitariputki lyttyyn joten laitoin suoraan kiinni. Oli turhan lämmintä eikä tullut tehtyä eristystä eikä tuotua kylmää ilmaa joten tehot varmaan laski
panin 75 3.0aan lastun ja kartion...tulos:hirvee meteli eikä yhtään tehoja lisää. turbossa eron huomas kyllä silloin joskus muinoin auto oli lastutettu ruottissa kaveri ehdotti kartion laittoa (-95) kannentiivisteen vaihdon yhteydessä(meni öljyä veden sekaan tuttujuttu varmaan tboon omistajille..)täytyy sanoa et oli ku olis tehty täys koneenvaihto tuli heppaa,vääntöö ja varmaan munan pituuski kasvo kaks metriseks
Re: Pipercross Viper
Californian poika panee reilusti paremmaksi: http://www.electricsupercharger.com/
Onko kukaan kokeillut?
Itsekin olen tuollaista todellista fööniä joskus miettinyt, mutta tuo e-Ram näyttää hyvältä katuautoon, mutta kilpakäyttöön (jos säännöt sallisivat) on aivan liian tehoton. Näyttää vaan syövän sähköä hiukan liikaa - 50 ampeeria -> 0,07 bar extraa. Asennus toisaalta tehdään niin, että puhaltaa vain kun kaasu on täysin auki.
Super e-RAM näyttääkin tarjoavan jo hieman enemmän ilmaa, mutta syökin enemmän - 100 ampeeria -> 0,12 bar extraa.
Kun vertaa vakioturboihinkin, joita ajetaan esim. 0,8 barin ahdoilla niin on tuo aika mitätön.
Hyvä puolihan tuossa on, että todennäköisesti ECU jo valmiiksi osaa seokset noin pienelle ilmamäärän lisäykselle.
Super e-RAM näyttääkin tarjoavan jo hieman enemmän ilmaa, mutta syökin enemmän - 100 ampeeria -> 0,12 bar extraa.
Kun vertaa vakioturboihinkin, joita ajetaan esim. 0,8 barin ahdoilla niin on tuo aika mitätön.
Hyvä puolihan tuossa on, että todennäköisesti ECU jo valmiiksi osaa seokset noin pienelle ilmamäärän lisäykselle.
Alfaton ainakin hetkellisesti...
- Kirkinen
- Viestit: 1026
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
- Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi
Tyly hinta Viperillä
Sain vastauksen hinnasta...
Moi, tässä Pipercross uutuus Viper kitti.
ALFA 147 2000> VFC183 484e/kpl
ALFA 147 Twinspark 16v 2000> VFC180 484e/kpl
Toimitusaika n. 4vk
Lisätiedot:
http://www.performanceairfilters.com/main.html
Ystävällisin terveisin
-Max
Moi, tässä Pipercross uutuus Viper kitti.
ALFA 147 2000> VFC183 484e/kpl
ALFA 147 Twinspark 16v 2000> VFC180 484e/kpl
Toimitusaika n. 4vk
Lisätiedot:
http://www.performanceairfilters.com/main.html
Ystävällisin terveisin
-Max
Jos kauppaan kuuluu tuo sivun oikeassa yläreunassa ilmentyväAbarth kirjoitti:No TERRVE
Ilmanputsarista 484e!
Ei paljon turhempaan vois rahojansa heittää
( http://www.performanceairfilters.com/main.html# )
asennussarja, on hinta kyllä mielestäni kohdallaan
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Hyvä pointti. Onkohan tässä nyt sitten kyseessä se paljon puhuttu jatke?24valve kirjoitti:Huomaa myös tuotteen aavistuksen fallistinen esilletuonti.
Haitanneeko tuo mitään, eikös kohderyhmä ole suurimmaksi osaksi (nipin napin) 18 vuotta täyttäneitä?24valve kirjoitti:Koskahan tuo lafka alkaa kauppaamaan vaikkapa remmiahdinta? Voisi vaan tuotteen esittely olla aika xxx-rated kamaa.
- Epäkelpokeräilijä -