Hmm. Aivan ensimmäinen tunne oli että hieno, tosin detaljeissa olisin vähän säästellyt - esim tuo kyljen ympäri kulkeva pokkaus on aika terävä (etenkin takavalojen päällä se näyttää jotenkin omituiselta, vähän niinkuin joku lippa). Mutta ehkä se johtuu vain kuvasta.
Mutta ei käy haukkuminen. Jos jo kuvissa näyttää hyvältä niin luonnossa tuo on varmasti tosi herkullinen. Väärän värin olivat tosin virallisiin kuviin valinneet - niinpä photoshoppailinkin sen punaiseksi:
Luonnossa tuo saattaa olla oikeasti aivan älyttömän hieno
Huh, yhtäkkiä tämä koulukirja alkoikin tuntumaan kiinnostavalta
sami kirjoitti:EDIT: mikäs img-tägissä on kun ei toimi?
Jostain syystä img-tägi ei nyt toimi albumista linkitettyjen kuvien kanssa, lienee se ettei loppu ole .jpg/gif. Taitaa olla tuon image resize modin vika eikä sitä ole vielä saatu muutettua..
Ainakin tuo herättää tunteita toisinkuin todella neutraali Audi A3. Perän muotoilu näyttää kuvissa hiukan oudolta mutta on tod. näk. luonnossa parempi.
Mihin kohtaa Alfa mallistoa tuo nyt sitten tulee? Onko vielä mitään kuvia ohjaamosta?
EDIT:
Jos kuva pitää paikkansa niin on todella korkea nostokorkeus takaluukkuun...
/esc
Ex 164 TS 2.0 '89, Ex 33 QV 1.7 16v '92, Ex 75 2.0 '88
Aikas röyheen näköinen, perskele!
Maskin odotin menevän paljon alemmas, mutta kyllä tuokin kelpaa. Olenko näkevinäni jonkunlaisen lasisen katon tuossa, vai?
Luonnossa varmaan näyttää vielä paremmalta.
esc kirjoitti:Jos kuva pitää paikkansa niin on todella korkea nostokorkeus takaluukkuun..
Ääh ketään ei kiinnosta jos siihen tulee neliveto
Jos tuo on olevinaan 147:an kokoinen niin voiko nyt hintanousta GT:n V6:sta kovemmaksi edes jonkinnäköisellä koneella? Vai meneekö sinne TT, 350Z jne. osastolle?
EDIT: Tosin tuo on ilmeisesti "ihan" uusi kun taas GT vain 156:nen muokattuna..
Viimeksi muokannut Rolle, 01 Helmi 2005, 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hamil kirjoitti:Agressiivinen peto. Luonnossa varmasti vielä sanoisinko sopusuhtaisempi. Milloinkohan tulee myyntiin? Entäpä hinnat?
italiassa marraskuussa...hinnat alkaen vajaa 35.000 siellä....
suomeen tulosta en tiedä....jos nykystä menoa ajattelee niin kai sitte syksyllä 2006
hullua. timbuktuunkin saapuu nopeemmin nää uutuudet....
muutenkin olen skeptinen siitä osaako delta hoitaa nämä uuden sukupolven alfat.....siis markkinoida...
156:n seuraajan keulailme tulee näyttämään aikas pitkälti tuolta? Ei paha.
Ihan hienoltahan tuo Brera näyttää ja varmasti vaikutelma vain paranee, kun auton näkee luonnossa - ihan niinkuin GT:kin. Tuon ahterin olisin kyllä itse muotoillut sirommaksi ja tehnyt takalampuista pienemmät. Ilmanohjaimenkin olisin jättänyt hyllylle.
AR:n tuotantopolitiikka kyllä hieman kummastuttaa. GT ja Brera kun tuntuvat mitoiltaan ja moottorivaihtoehdoiltaan olevan varsin lähellä toisiaan. Miksi Brerasta ei tehty selvästi GT:n ylä- tai alapuolelle sijoittuva mallia. No, onpahan ostajilla ainakin valinnanvaraa. Ja saihan joskus 80-luvullakin valita Alfa 6:n, 75:n ja 90:n väliltä - eivätkä nekään niin kaukana toisistaan olleet.
Kuka hommaa palstan ekan Breran?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Vittorio Jano kirjoitti:156:n seuraajan keulailme tulee näyttämään aikas pitkälti tuolta? Ei paha.
Ihan hienoltahan tuo Brera näyttää ja varmasti vaikutelma vain paranee, kun auton näkee luonnossa - ihan niinkuin GT:kin. Tuon ahterin olisin kyllä itse muotoillut sirommaksi ja tehnyt takalampuista pienemmät. Ilmanohjaimenkin olisin jättänyt hyllylle.
AR:n tuotantopolitiikka kyllä hieman kummastuttaa. GT ja Brera kun tuntuvat mitoiltaan ja moottorivaihtoehdoiltaan olevan varsin lähellä toisiaan. Miksi Brerasta ei tehty selvästi GT:n ylä- tai alapuolelle sijoittuva mallia. No, onpahan ostajilla ainakin valinnanvaraa. Ja saihan joskus 80-luvullakin valita Alfa 6:n, 75:n ja 90:n väliltä - eivätkä nekään niin kaukana toisistaan olleet.
Kuka hommaa palstan ekan Breran?
brera on teknisesti aivan eri luokka....lisäksi leveydessä ja korkeudessa on eroja.....ja moottorivalikoima on myös erilainen, breraan saa nelivedon....brera on 2+2 paikkainen, gt 4.....breraan saa nelivedon....
tässä ohimennen vaan niin taisi alfabbs.fi olla eka suomessa, ja jopa aivan ensimmäisten joukossa maailmalla jolla oli breran kuvat!
heräsin aikaseen ihan teitä varten!
Kiitos ja kumarrus
Mikähän muuten peruutti noitten siipiovien tulon lopulliseen versioon olis ollu meinaan aika räyhäkkäät
Kaippa se varmaan on sitten ne valmistuskustannukset...?
Mirafiori kirjoitti: tässä ohimennen vaan niin taisi alfabbs.fi olla eka suomessa, ja jopa aivan ensimmäisten joukossa maailmalla jolla oli breran kuvat!
heräsin aikaseen ihan teitä varten!
kiitos ja kumarrus..on kiva olla etuoikeutettujen joukossa..
Viimeksi muokannut 90, 01 Helmi 2005, 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onhan se hienoa olla ekojen joukoissa jotka kuvat näki, mutta ei ole kivaa olla vikojen joukoissa jotka noita autoja joskus näkee täkäläisillä teillä!
Pitäisikö taas syyttää tuota delta motoria...?
Mirafiori kirjoitti:muutenkin olen skeptinen siitä osaako delta hoitaa nämä uuden sukupolven alfat.....siis markkinoida...
Entinen työkaveri on deltalla töissä jossain markkinointipuolella.
Viimeksi juttelin muutama viikko takaperin hänen kanssaan ja sanoi, että kovasti pitäisi markkinoida tuota KIAa, mutta se on käytännössä mahdotonta, koska fyrkkaa markkinointiin on 0€. Ainoa millä sitä voidaan markkinoida, on ulkomailta "emo"yhtiöiltä tuleva raha. Ja se on todella vähäistä.
Toivotaan että ne säästää kaikki rahat Alfan markkinointiin, tuskin
Vittorio Jano kirjoitti:Tuon ahterin olisin kyllä itse muotoillut sirommaksi ja tehnyt takalampuista pienemmät. Ilmanohjaimenkin olisin jättänyt hyllylle.
Minulle tulee myös jostain syystä mieleen Renault Lagunan takaosa, eikä missään hyvässä mielessä. Alkuperäisen konseptin takapää oli paljon kauniimpi ilman turhia pokkauksia ja siroimmilla valoilla.
Liian paljon on tingitty, vaikka tosin vasta luonnossa sen paremmin näkee ja tummassa värissä ei niin erotu. Jokatapauksessa autojen "missikisoissa"
palkintopallisijoitus.
Törmäsimpä surffaillessani tuollaiseen threadiin, jossa puhutaan tuplaturbo 3.2:sta, joka kehittelisi 400bhp. Breran nokalla tämä tavattaisiin syksyllä 2007. Toivon mukaan tämä meidän insideri, Mirafiori,voinee vahvistaa tiedon!?
Siinä voisi olla jo jollekkin tulevalle M3 bemullekkin vähän pähkinää purtavaksi!
Ltn kirjoitti:Törmäsimpä surffaillessani tuollaiseen threadiin, jossa puhutaan tuplaturbo 3.2:sta, joka kehittelisi 400bhp. Breran nokalla tämä tavattaisiin syksyllä 2007.
Samaa puhui eräs Saksalainen joka taas oli saanut tiedot Saksan tuotepäälliköltä. Vaan mistä sitä tietää ennenkuin näkee. Hinnaksi taisi mainita 65k euroa Saksassa mikä olisi sitten satku täällä, jos edes riittää..
vallankumouksellinen Uniair nähdään 2007-08 toivottavasti 168:ssa
olen tuosta tuplaturbosta muistaakseni jo maininnutkin......se tulee siis GTA-malliin ja tehoja olisi tällä hetkellä tulossa 405hv.......ei alfan tarvitse tulevaisuudessa pelätä porschen haastamista......näiden välisissä taisteluissa alfa on aina ollut voittaja...