Hah, hylsy tuli kuluneista jarrulevyistä Etu- ja takalevyt muutaman millin alle autodatan toleranssin niin joutuu käydä näyttämässä uudestaan... muuten kyllä kehu vaan. Kannatti vaihtaa kolisevat osat ennen katsastusta ja runkopuslista ei sanonu mitään vaikka ne ääntää vielä (kolisee)...marwin kirjoitti:Veinkin auton korjaamolle ennen katsastusta. Tämän foorumin kautta hommasin taka-iskarit, vanhat oliki jo ihan loppu joten ei turha ostos. Lisäksi meni repullinen kaikkea muuta pientä (ylätukivarsi, käsijarrunvaijerit, koiranluut taakse jne.) Ainakin osan olisi voinut tehdä itsekkin mutta nyt ei ole paikkaa missä värkkäillä niin joutui maksamaan ulkopuoliselle työstä.marwin kirjoitti:Sais omankin 156:sen käyttöö jo katsastuksessa, eka kerta minun aikana. Tuskin tulee menemään läpi, sen verran iloisesti kolisee puslat ja takapääkin näyttää lepäävän aika alhaalla että tuskin iskaritkaan enää voimissaan Uudet iskarit jotka sopii madallusjousille on jo hommattu.
Aiemmat autot mitä on ollu ovat menneet helposti läpi mutta saa nähä minkälainen reissu se tämän kanssa tulee. Aiemmin ei ole ollu Alfaa mutta tuskin nämä autoa kummempia vehkeitä on
Runkopuslat vielä lotisee, pitää yrittää itse laittaa ne ruuvit sinne jos se sillä asettus... Jos puslat joutuu vaihtaan (apurunko irti) niin samalla voisi vaihtaa öljypohjan kun tihkuttaa vähän öljyä. Aiemmalla omistajalla hipassu pohja niin korjauksen jälkeen vielä tihkuttaa. Onneksi hommasin kunnon panssarin niin ei pääse enempää vahinkoa käymään.
Katsastuksessa en ole vielä käyttänyt, maaliskuun puoleen väliin aikaa niin ehtii laitella loputki ja insinööri pääsee helpommalla
Vaikka ylläpito saattaakin tulla vähän kalliimmaksi niin on tuossa ajettavuutta ja fiilistä enemmän kuin monessa muussa
Sen verran tuli tekstiä että tämä olisi varmaan kuulunu projekti osioon
Ps: Jos jollakulla ois ylimääräiset levyt ja palat 2.0 JTS:ään niin mulle saa kaupitella