Jaaha, veturimiehet huutelee.. Haista ite... paskanpuhumisesta aika turha puhua tuollasella mutuilulla. "jostain löytynee".... missä muuten sanotaan että valaisimen lasi pitää erikseen hyväksyttääTuomas K kirjoitti:No kun kerran tiesit puhuvasi paskaa ja odotit että siitä tulee sanomista, niin olisko kannattanut pohtia sanomisiaan tarkemmin?alfa 156 v6 kirjoitti:heh, arvasin kyllä kuka jaksaa viilata pilkkuaalfa 156 v6 kirjoitti:Hyväksynnät löytyy xenonille myös halogen umpiosta.
mistäs umpion hyväksynnät 166:sta löydät? ei ole kuin lasin merkinnät...
Kyllä ne hyväksynnät jostain löytynee.
Ei löydy muita merkintöjä, tuu vaikka käymään niin etsitään oikeen porukalla. Tuossa on 6 umpiota pihassa mistä saat kollata, parista on lasikin rikki valmiiks niin näet sisäpuolenkin. On alkuperästä xenonia, halogeenia ja tarvikettakin joukossa...
Pointti lähinnä oli se, että leimallahan nuo valot jokatapauksessa arvioidaan merkintöjen perusteella. Jos hyväksynnät valossa (tai ehkä sittenkin, erikseen hyväksytyssä umpion lasissa ) viittaa xenoniin, automaattinen korkeudensäätö ja valon pesurit löytyy ja toimii sekä valokuvio on ok ei katsurilla ole mitään syytä olla hyväksymättä yllämainittua setuppia. En ala auton ikää sotkemaan tähän, esimerkki pätee kysyjän autoon kun seuraavaksi viisastelisit siitä kuitenkin. Varmaan tiedät että tarkastus tehdään rakenteita purkamatta, polttimon tyyppiä ei tässä tilanteessa siis näe...
Joo, tiedän kyllä mitä vihreä kirja on asiasta mieltä mutta käytäntökin on vuosien mittaan käynyt tutuksi..