
Missä vaiheessa noissa on ns. isoja huoltoja tehtävä? Mitä juttuja pitäisi tietää? Kaikenlaiset muutkin kokemukset mallista kelpaavat, niitä on mukava lueskella tässä autokuumetta potiessa.

Valvoja: Moderators
Jappe kirjoitti:Sama on vaihtoväli ja kalliit on juu.
Noi nyt tuskin ostopäätökseen vaikuttaa![]()
Eipä tossa ole vikoja ollut 3v kokemuksella, airbag valon aiheeton syttyminen taitaa olla ainoa..
Itse vältin koeajoa viimeiseen asti, se lienee viimeinen niitti kaupallechiarezza kirjoitti:Kiitosta vaan kaikille vinkeistä ja ideoista. Kävin tänään koeajolla ja voi herra jumala miten upea auto...pakko tuollainen on saadaVielä kun löytäisi sopivan yksilön, koeajokappale oli turhan hintava (24ke pyynti).
Takuuta ei kyllä ole, mutta jonkinlaista suojaa. Toiset korjaa helpommin kuin toiset, vikahan pitää olla autossa jo ostohetkenä.MilleMiglia kirjoitti:Autoliikkeillä on tietty aina lakisääteinen puolen vuoden takuu
Ja ehkä jopa muunlaista asiakaspalvelua kuin:Rolle kirjoitti:Sulantie ei ole ikinä vakuuttanut, en tosin ole pitkään aikaan käynyt joten ehkä heillä nykyään on bensaa tankissa, akut ladattuina ja lattiamatot ilman 10 litraa vettä.
Ja minä ihan ahneuspohjalta. Vaihtoautohallissa seisominen ei tuo autolle lisähinnan katteeksi juuri mitään lisäarvoa, tuopahan vaan leivän kauppiaan pöytään. Syön senkin leivän mieluummin itse.Rolle kirjoitti:Itse ostaisin yksityiseltä, ihan periaatteesta.