Antaako kampiakselin- tai nokka-akselin asentoanturit vikakoodia jos ne kiukuttelee JTD:ssä?
Aiemmin jäi koodi hehkuilta, mutta tuo johto oli irti niin se johtui siittä todennäköisesti.
Samalla tuli myös koodi Rail-paineensäätöventtiililtä ja kaasupolkimelta jotain.
Ja yli ahdosta.
Koodien numeroita en nyt muista ja autocomilla luin, pitäs varmaan hommata joku oikia ohjelma tuolle autolle. Nämä sai kumminkin kaikki muut nollattua paitsi P1655 jolle ei ollut mitään selitystä.
Aamulla auto toimi oikein, töistä tullessa kertaalleen hyyty ( kaasupoljin pois pelistä VETO päällä, tyhjäkäynnillä toimii ). Tämän jälkeen kun se taas alkoi pelata, ajattelin että karstottunut niin tein vanhanaikaiset ja ajoin kolmosella ja nelosella reilua satasta about 20kilsaa --> tomii oikein, mutta kauanko...
Kylmänä kaasu tosi herkkä, hyökkii kuin mikäki kenguru
Vikakoodit luen taas heti kun kaveri joutaa konettaan mulle kuskaamaan.
KKL johto mulla ois mutta löytynekkö sille mitään oikeesti toimivaa ohjelmaa?
Tuota vikaa alkoi tehdä konehuoneen pesun jälkeen. Moottoripesu-aineella ja vesiletkulla vaan, eikä millään painepesurilla.
Alkaa omat konstit loppua jo.
Niin ja kaks kertaa luettu noi koodit, nollattu myös.. Samat tulee takaisin,aina jossain välin.. varmaan nytkin.
Ja mainittakoon tähän nyt vielä että kolmosella ku lähtee alhaisilta kierroksilta vedättää niin savuaa aivan perkeleesti
Paikallaan jonkin verran mutta ei mielestäni liikoja. Torstaina leimalle,jeee