
http://www.iltalehti.fi/autot/2015062919950657_au.shtml
Valvoja: Moderators
Onhan se nyt ihan eri näkönen ku edellinen versio.Touho kirjoitti:^^ Hyvin sanottu siellä ylempänä. Omaan silmään uutuus osuu kuvien perusteella varsin hyvin (mutta mie ajankin sillä yököttävällä Bemarilla). Iltalehden linkki uudesta A4 Audista, täysin mitäänsanomattoman näköistä jälkeä, jälleen kerran.
http://www.iltalehti.fi/autot/2015062919950657_au.shtml
Mutta kuten Polforea taisi irkissä sanoa, "ne pysyy tutussa ja turvallisessa. Aina pitää omistajalta kysyä malli ja vuosimalli" - eipähän aiheuta naapurikateutta, kun hommaa joka kerta uuden version autosta kun sellainen tulee, kun ei kukaan huomaa mitään eroa....h_lauri kirjoitti:Onhan se nyt ihan eri näkönen ku edellinen versio.Touho kirjoitti:^^ Hyvin sanottu siellä ylempänä. Omaan silmään uutuus osuu kuvien perusteella varsin hyvin (mutta mie ajankin sillä yököttävällä Bemarilla). Iltalehden linkki uudesta A4 Audista, täysin mitäänsanomattoman näköistä jälkeä, jälleen kerran.
http://www.iltalehti.fi/autot/2015062919950657_au.shtml
Täällä sillontällön tulee vastaan tuollanen, mutta punaisena, ja kyllä erottuu muista.mutt kirjoitti:Audin muotoilua voi kyllä sanoa perinteikkääksi, kun ne kaikki näyttää olevan 90-luvulta. Paitsi tietysti ysärimalleja vanhemmat.
Älä ny ihmeessä hukkaa busso-156:ta, sillä eihän sillä saisi kuin talvirengassarjan tai vetokoukun vaihdossa uuteen GiuliaanWile E. Coyote kirjoitti:Enemmän kuin hieman huvittuneena ja innostuneena! olen lukenut tätä ketjuaTyönnetään nyt omakin lusikka soppaan, vaikka en tiedä kaivataanko aiheeseen enää enempää hämmentäjiä
Ymmärrän "murinan" muotoilun suhteen siinä mielessä että eihän tuo esim 156 tai 166 (originaalin
) designin puhtaudelle pärjää. Ja sekin on totta että mm BMW tulee varsinkin kylkilinjasta ja mittasuhteista mieleen. Toisaalta kokonaisuus on mielestäni onnistunut ja tasapainoinen. Pakko myös sanoa että parempia kylkilinjoja kuin BMW tai uusi Giulia ei ole montaa samassa autoluokassa. Keula on jees, ja perä on oikeinkin hyvä
Onko niin että suurin pettymys monille on Alfan (kuvitellun?) "DNA:n" vähyys designissa, eikä itse designin epäonnistuminen sinänsä? Kun olen käynyt väärän merkkisten foorumeilla niin siellä kehutaan enemmän kuin täällä! Ehkäpä tämä design on siis aika laskelmoitu veto? Myyntiä on pakko saada nyt muilta tai jatkossa voimme keskustella siitä miten hienoa aikaa oli kun Alfa oli tuotannossa. Mitä tulee tekniikkaan niin kuulostaa hyvältä. Ei enää malmilaivaa alitehoisella konsernikoneella kiitos. Sisusta näyttää todella hyvältä, eri asia on miten tuo "köyhtyy" perusmalleihin. Ei välttämättä paljoakaan= Linjat pysyvät kuitenkin pysyvät vaikka materiaalit vaihtuisivatkin.
Hei jätkät! Alfaan panostetaan pitkästä aikaa tosissaan ja kaikin puolin uusi malli on kilpailukykyinen! Jos rahaa on kun se myyntiin tulee niin ostan mieluusti GiulianSaatan vaikka harkita 156 bussosta luopumista
Juu, tämähän on kaikissa vekottimissa normaalikäytäntö, että uusi tekniikka tuodaan malliston huipulle. Saadaan "vastinetta rahalle" (lue:kuoritaan kermat). Ja myöhemmin myydään niitä tavismalleja huippumallien tekniikalla ja nimellä. Sitten, kun huippumallien tekniikka on jo päivitetty uudempaan versioon.mutt kirjoitti:Eiköhän nuo koneet tule olemaan konsernimoottoreita pienellä twistillä, tai sitten firmalla on liikaa rahaa. Tottakai ne haluaa uskotella koneiden olevan merkin omia, kun Fiat-leima ei näytä hyvältä CV:ssä tuossa luokassa. Kenties ne on sen viimeinkin oppineet reilun 40:n vuoden jälkeen.
Taivahan tosi, ja harmittaisi luopua mutta voi olla että sekin päivä tulee. Ei rahan takia vaan siksi että maksaa rahaa ja paikan pitää sitä jossain tyhjän panttina. Ei se oikein nykyisin arki haasteisiin vastaa=vaimo käyttöauto. Ja tulisiko sitä koskaan restauroituakaan...Jiitee kirjoitti:Älä ny ihmeessä hukkaa busso-156:ta, sillä eihän sillä saisi kuin talvirengassarjan tai vetokoukun vaihdossa uuteen Giuliaan:
Exeo on aika pitkälti A4 B7. Tosin ainakin nelivetoa pantattiin pitkään (en tiedä tarjoiltiinko/tarjoillaanko lopulta) erottamaan autoja toisistaan.insinörtti kirjoitti:Eikös joku Seat ole melkein 1:1 Audi A4, vain pykälää vanhempana versiona?
Taitaa jäädä yhtäläisyydet valkoiseen väriin, neliovisuuteen ja takavalon muotoon tuosta kulmasta.Gusse kirjoitti:^^^ Ei tuo Giulia nyt sentään Optimalta näytä
Kyl 159 pesee Optiman kirkkaasti, ainakin etuylityksessä:ORBITA kirjoitti:Juu ei oo Giulia Optiman näköinen pl. takavalo.
On muuton kauheet etu ja takaylitykset.
Tästä tulee muuten tämä jannu mieleen....155156 kirjoitti:Ellei edessä olisi isolla Alfa Romeon logoa, niin kuka tunnistaisi tuon miksikään muuksi kuin 3-sarjan bemariksi:
Voi pettymyksen määrää ja laatua Giulian muotoilun suhteen...
Edelläkävijöitä tai ei, makuasia ja sallittakoon vapaa mielipide. Pitääkö tuosta tykätä koska siinä on nimenomaan alfan logo?Aquatica kirjoitti:Mitä useampi päivä menee, sen useampi alkaa pitämään tuosta.
Ollaanko me muut sitten jostain syystä vaan niin edelläkävijöitä, että meidän ei tarvihe ihan niin paljoa sulatella? Vai onko se vaan siitä, että me ollaan jo menetetty kaikki toivo aina ja ikuisesti, joten mikä tahansa on hienoa ja upeaa, vaikka pistäisivät kanttiladan valmistukseen?
En tiä.
Mutta huvittaa silti
jkk kirjoitti:tuolta kun scrollaa vähän alas niin on kuvagalleriassa selattavissa ja verrattavissa eri automallit giulian kanssa
http://theautomobilist.fr/nuova-alfa-ro ... ideo-23316