Alfa Romeo Giulia 952
Valvoja: Moderators
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Ainakin monet nettilähteet aikasemmin puhuneet jostain vajaasta 80tuhannesta taalasta (taittuu aika lähelle 75te?) tai vähän yli 70tuhannesta äyristä nimenomaa QV:lle.
Se, että kuka on ymmärtänyt väärin tai tulkannut väärin jää nähtäväksi... Suomessa tuon hinta tulee olemaan kuitenkin kova :p
EDIT:
Näemmä tuossa ylhäällä se selitys tulikin.
Se, että kuka on ymmärtänyt väärin tai tulkannut väärin jää nähtäväksi... Suomessa tuon hinta tulee olemaan kuitenkin kova :p
EDIT:
Näemmä tuossa ylhäällä se selitys tulikin.
- Finest
- Viestit: 3238
- Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
- Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6 - Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
"Ohjaamon suunnittelu, tyyli ja viimeistelyn tuntu lupaavat, että kömpelöiden alfamaisten vikaantumisten aika saattaisi olla ohi."
"Silti - kun ottaa huomioon ostajien aiemmat surulliset kokemukset Alfan laatutasosta, niin luottamuksen palauttaminen uuden Giulian avulla vaatii vielä paljon työtä."
"Silti - kun ottaa huomioon ostajien aiemmat surulliset kokemukset Alfan laatutasosta, niin luottamuksen palauttaminen uuden Giulian avulla vaatii vielä paljon työtä."
-
- Viestit: 897
- Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
- Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
- Paikkakunta: Espoo
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Sarkasmi on/
Niin ja siinä fefen koneessa on tietenkin joku hihna, joka vaihdetaan 30 tkm välein ja sen vaihtoväli on Suomessa puolitettu 15 tkm lukemiin. Hihnan vaihto vaatiin koneen poistamisen nokalta ja maksaa jokusen tonnin ..
Sarkasmi off/
Niin ja siinä fefen koneessa on tietenkin joku hihna, joka vaihdetaan 30 tkm välein ja sen vaihtoväli on Suomessa puolitettu 15 tkm lukemiin. Hihnan vaihto vaatiin koneen poistamisen nokalta ja maksaa jokusen tonnin ..
Sarkasmi off/
- Macela
- Viestit: 2365
- Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
- Car(s): .
166 2.5 V6 -01
156 2.5 V6 -99 - Paikkakunta: Pori
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Neliovinen M3 Italiassa ~79ke, C63 AMG ~80ke. Ja ilmeisesti Giulia QV sinne hieman alle ~80ke hintaan.
"Ferrarin hinta" -IL
Eeei taida ihan irrota uutta Ferraria kuitenkaan noilla rahoilla.
"Ferrarin hinta" -IL
Eeei taida ihan irrota uutta Ferraria kuitenkaan noilla rahoilla.
Noni
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Kiinnitin huomiota yhteen pikkujuttuun - miksiköhän tankkaus on siirretty kuljettajan puolelle ?
Eikös se perinteisesti ole ollut japanilaisvalmisteisen autojen ominaisuus, mutta kun Giulialle niitä USA:n markkinoitakin haetaan niin ei se sieltä ole peräisin.
Eikös se perinteisesti ole ollut japanilaisvalmisteisen autojen ominaisuus, mutta kun Giulialle niitä USA:n markkinoitakin haetaan niin ei se sieltä ole peräisin.
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Ei tuo ihan vierasta liene uudella mantereellakaanjamie kirjoitti:Kiinnitin huomiota yhteen pikkujuttuun - miksiköhän tankkaus on siirretty kuljettajan puolelle ?
Eikös se perinteisesti ole ollut japanilaisvalmisteisen autojen ominaisuus, mutta kun Giulialle niitä USA:n markkinoitakin haetaan niin ei se sieltä ole peräisin.
VMP
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Hmm,jamie kirjoitti:Kiinnitin huomiota yhteen pikkujuttuun - miksiköhän tankkaus on siirretty kuljettajan puolelle ?
Eikös se perinteisesti ole ollut japanilaisvalmisteisen autojen ominaisuus, mutta kun Giulialle niitä USA:n markkinoitakin haetaan niin ei se sieltä ole peräisin.
Giulia - tankin aukko kuskin puolella
GTV - tankin aukko kuskin puolella
127 - tankin aukko kuskin puolella
Caddy - tankin aukko kuskin puolella
Sportside - tankin aukko kuskin puolella
Lantikka - tankin aukko kuskin puolella
lisääkin varmaan löytyy, ei kovin jaappanilainen ominaisuus minusta
-Tazio
Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk
- Macela
- Viestit: 2365
- Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
- Car(s): .
166 2.5 V6 -01
156 2.5 V6 -99 - Paikkakunta: Pori
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Eikös yks syy mm ole että tankin aukko on monesti toisella puolella kuin pakoputki, poislukien toki autot joissa molemmilla puolilla putket, esim Giulia. Joten se on nyt vaikka kuskin puolella.
Sitten taas kun tankin aukko on vastakkaisella puolella, niin silloin ei kuljettajan ovi aukea pumppuihin päin. Mikäli joutuu tien päällä lisäämään niin ei ole liikenteen puolella.. emt
Sitten taas kun tankin aukko on vastakkaisella puolella, niin silloin ei kuljettajan ovi aukea pumppuihin päin. Mikäli joutuu tien päällä lisäämään niin ei ole liikenteen puolella.. emt
Noni
- h_lauri
- Viestit: 6198
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Parastahan olisi, jos tankkausreikä olisi keskellä, kuten 404-pösössä.
Kiulun lakumalli jäänee siis yli neljänkympin, mutta kuinka korkealle? Mitäs noissa neliapiloissa on yleensä ollut hintaeroa kerjäläisversioon?
Kiulun lakumalli jäänee siis yli neljänkympin, mutta kuinka korkealle? Mitäs noissa neliapiloissa on yleensä ollut hintaeroa kerjäläisversioon?
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Riippuu täysin mihin tämä Suomen verotus on menossa , diesel malleille voi tulla vaiket ajat koska Euroopassa on tällä hetkellä aika dieselvastainen niiden typpipäästöjen vuoksi.
Ja sillä japanilaisuudella tarkoitus vasemmanpuoleista liikennettä. Esimerkit ihan mielenkiintoisia mutta todellakin japanilaisilla autoissa se ollut vakio-ominaisuus.
Toisin kuin lapsuudessa kun oli XJ Jagge perheessä. Siinä oli tankkausakko molemmilla puolilla ja jos muistan oikein niin kaksi polttoainemittariakin. Voi olla että muistan väärin, tämä ajoittuu ajalle ennen peruskoulua. Mutta sen muista jotenkin niitä seurattiin erillisenä koska kun mentiin huoltamolle niin valittiin puoli sen mukaan kumpaa tankkauspuolta käytettiin.
Ja sillä japanilaisuudella tarkoitus vasemmanpuoleista liikennettä. Esimerkit ihan mielenkiintoisia mutta todellakin japanilaisilla autoissa se ollut vakio-ominaisuus.
Toisin kuin lapsuudessa kun oli XJ Jagge perheessä. Siinä oli tankkausakko molemmilla puolilla ja jos muistan oikein niin kaksi polttoainemittariakin. Voi olla että muistan väärin, tämä ajoittuu ajalle ennen peruskoulua. Mutta sen muista jotenkin niitä seurattiin erillisenä koska kun mentiin huoltamolle niin valittiin puoli sen mukaan kumpaa tankkauspuolta käytettiin.
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
https://youtu.be/EQvEsCQSGTQ Oliko tämä ollut vielä täällä, hyvin Seatkin kulkee.
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Näihin Nurburgringin juttuihin ja aikoihin kannatta suhtautua varauksella koska olosuhteet ovat kaikkea muuta kuin vakiot.
Tässä videossa taitaa Giulian puikoissa olla lehdistön edustaja, ainakin jarrutuksista päätelleen.
Oikeassa tilanteessa Giulian pitäisi pyöriä kahdeksikkoa Seatin ympärillä, paperilla ovat niin paljon toisistaan kaukana.
Tässä videossa taitaa Giulian puikoissa olla lehdistön edustaja, ainakin jarrutuksista päätelleen.
Oikeassa tilanteessa Giulian pitäisi pyöriä kahdeksikkoa Seatin ympärillä, paperilla ovat niin paljon toisistaan kaukana.
-
- Viestit: 517
- Liittynyt: 27 Marras 2006, 08:02
- Car(s): 156 2.5 V6 SW -03, Maserati Quattroporte -06, Range Rover TD6 -02
- Paikkakunta: Jämsä
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Oikein muistit, itsellä oli -79 XJ6 ser 2, ja tosiaan kaksi tankkia. Muistaakseni kytkimellä valittiin kumpi tankki oli käytössä, ja polttoiainemittari alkoi tällöin myös näyttää kyseisen tankin polttoainemäärää.jamie kirjoitti: Toisin kuin lapsuudessa kun oli XJ Jagge perheessä. Siinä oli tankkausakko molemmilla puolilla ja jos muistan oikein niin kaksi polttoainemittariakin. Voi olla että muistan väärin, tämä ajoittuu ajalle ennen peruskoulua. Mutta sen muista jotenkin niitä seurattiin erillisenä koska kun mentiin huoltamolle niin valittiin puoli sen mukaan kumpaa tankkauspuolta käytettiin.
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Terve, kiitos täsmennyksestä. Ei nuo silloin alle 10 vuotiaan muistikuvat kovin tarkkoja enää ole. Todellakin tässä kytkimessä on ideaa enemmän kuin kahdessa mittarissa mitä muistelin autossa olleen.
Auto oli XJ6 vuosimalli jotain 1980 molemmin puolin. Pyöreät etulamput, hopean värinen ja punainen nahkasisustus.
Jälkeenpäin ajatellen olisi kannattanut tämäkin säästää.
Auto oli XJ6 vuosimalli jotain 1980 molemmin puolin. Pyöreät etulamput, hopean värinen ja punainen nahkasisustus.
Jälkeenpäin ajatellen olisi kannattanut tämäkin säästää.
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Joo eihän näistä koskaan tiedä millä setupeilla siellä ajetaan tai kuka ajaa.jamie kirjoitti:Näihin Nurburgringin juttuihin ja aikoihin kannatta suhtautua varauksella koska olosuhteet ovat kaikkea muuta kuin vakiot.
Tässä videossa taitaa Giulian puikoissa olla lehdistön edustaja, ainakin jarrutuksista päätelleen.
Oikeassa tilanteessa Giulian pitäisi pyöriä kahdeksikkoa Seatin ympärillä, paperilla ovat niin paljon toisistaan kaukana.
- TeroPee
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
- Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Eikös Seatinkin ratin takana ole jonkin sortin toimittaja?jamie kirjoitti:Näihin Nurburgringin juttuihin ja aikoihin kannatta suhtautua varauksella koska olosuhteet ovat kaikkea muuta kuin vakiot.
Tässä videossa taitaa Giulian puikoissa olla lehdistön edustaja, ainakin jarrutuksista päätelleen.
Oikeassa tilanteessa Giulian pitäisi pyöriä kahdeksikkoa Seatin ympärillä, paperilla ovat niin paljon toisistaan kaukana.
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
on siinä toimittajan seatissa sentään misukan cup kakkoset alla
"puhun niin totta kuin osaan"
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Milano by Night!
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
No ei se boschia huonompi ainakaan ole
Ayrton Senna da Silva forever
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
voi mennä yhtä huonoksi kun Audi, sehän käyttää Marellia, eip oikeesti taitaa olla jo parempi ku bosch
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Giulia diesel versiot:
99 kW (135 PS / 133 bhp)
133 kW (180 PS / 178 bhp)
154 kW (210 PS / 207 bhp)
3-liter V6 twin-turbo diesel 250 kW (340 PS / 335 bhp)
Videonpätkä dieselistä:
https://www.youtube.com/watch?v=1JtBW2_FVRE
Uusia Nürburgring huhuja:
Giulia 2.0 TBI 330 PS has lapped the Nurburgring in approximately 8 minutes dead.
Lähde:
http://www.autoevolution.com/news/2016- ... 01073.html
99 kW (135 PS / 133 bhp)
133 kW (180 PS / 178 bhp)
154 kW (210 PS / 207 bhp)
3-liter V6 twin-turbo diesel 250 kW (340 PS / 335 bhp)
Videonpätkä dieselistä:
https://www.youtube.com/watch?v=1JtBW2_FVRE
Uusia Nürburgring huhuja:
Giulia 2.0 TBI 330 PS has lapped the Nurburgring in approximately 8 minutes dead.
Lähde:
http://www.autoevolution.com/news/2016- ... 01073.html
Ayrton Senna da Silva forever
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Melkoinen karvalakki. Toisaalta, tuollainen on voitu saada päästöistä läpi ilman kaikkia mahdollisia jälkikäsittelylaitteistoja joten olisi sitten halpa.Wile E. Coyote kirjoitti:99 kW (135 PS / 133 bhp)
"puhun niin totta kuin osaan"
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
... mutta tuo 2.0 TBi 330 kuulostaa huikean hyvältä!
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Freelantikassa tankkaus tapahtuu vänkärin puolelta.Tazio kirjoitti: Lantikka - tankin aukko kuskin puolella
lisääkin varmaan löytyy, ei kovin jaappanilainen ominaisuus minusta
-Tazio
Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Vertailun vuoksi kilpailijoiden halvimman dieselmallin teholukemat:Wile E. Coyote kirjoitti:Giulia diesel versiot:
99 kW (135 PS / 133 bhp)
133 kW (180 PS / 178 bhp)
154 kW (210 PS / 207 bhp)
3-liter V6 twin-turbo diesel 250 kW (340 PS / 335 bhp)
BMW 3-sarja/MB C-classe/Jaguar XE
85 kW / 85kW / 120 kW
Ja samoista tehokkaimmat nokivasarat:
230 kW / 150 kW (Hybrid-diesel 150 + 20 kW) / 132 kW
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Joo, Classic Rangessa ja Serieksessä kuskin puolelta. Freebien unohdinJakke kirjoitti:Tazio kirjoitti: Freelantikassa tankkaus tapahtuu vänkärin puolelta.
-Tazio
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Perus mallit esitellään Genevessä keväällä ja toimitukset asiakkaille syksyllä -16. Oispa jo!
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
"there's an all-new 2.0 turbo petrol engine that will be offered in three flavors."
180 PS (178 bhp / 133 kW)
250 PS (247 bhp / 184 kW)
330 PS (326 bhp / 243 kW)
Eli 180-330 samasta 2,0 lohkosta? siinä vaihtuu vähän muutakin kuin ahdin(ja ecu)!? Ei mikään ylläri että myös kaikki bensamallit on turboja mutta kyllä ikävä tulee kauniisti kiertäviä Alfan vapareita. Ihan mukavilta kuulostaa toki nuo lukemat jos kutinsa pitävät. Toki myös väännöt kiinnostaisi kovasti, ja erityisesti se alavääntö. Ei noi pari alinta mitään raketteja liene sillä ~1600kg omamassalla, mutta jos väännöt on kohdallaan niin ehtiihän niilläkin.
180 PS (178 bhp / 133 kW)
250 PS (247 bhp / 184 kW)
330 PS (326 bhp / 243 kW)
Eli 180-330 samasta 2,0 lohkosta? siinä vaihtuu vähän muutakin kuin ahdin(ja ecu)!? Ei mikään ylläri että myös kaikki bensamallit on turboja mutta kyllä ikävä tulee kauniisti kiertäviä Alfan vapareita. Ihan mukavilta kuulostaa toki nuo lukemat jos kutinsa pitävät. Toki myös väännöt kiinnostaisi kovasti, ja erityisesti se alavääntö. Ei noi pari alinta mitään raketteja liene sillä ~1600kg omamassalla, mutta jos väännöt on kohdallaan niin ehtiihän niilläkin.
Ayrton Senna da Silva forever
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
^ Vähän ohjelmointia ja pakopuolen avartelua niin alkaa jo ehtimään hyvinkin...
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Ei varmaan kauheasti mitään uutta, mutta...
...evossa olleen pikku-uutisen mukaan QV:n hinta Italiassa tulee olemaan luokkaa 53000GBP (eli about 74k€).
...tarjolle viisi väriä: punainen, valkoinen, musta, harmaa ja sininen.
...ja N-aika siis se 7:39 (=13 sekkaa nopeampi kuin M4 ja nopeampi kuin Murciélagolla tahi MB SLR:llä).
...evossa olleen pikku-uutisen mukaan QV:n hinta Italiassa tulee olemaan luokkaa 53000GBP (eli about 74k€).
...tarjolle viisi väriä: punainen, valkoinen, musta, harmaa ja sininen.
...ja N-aika siis se 7:39 (=13 sekkaa nopeampi kuin M4 ja nopeampi kuin Murciélagolla tahi MB SLR:llä).
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Kuten nämä GM-lähtöiset 159:n bensat, ai että! No ei asiasta viidenteen, ei kai tuo ainakaan ihan jälkeenjäänyt ole. Tuona 2.0 133kW versiolla Suomessakin luulisi pysyvän kohtuualhaisissa autoverolukemissa? Itelle riittänyt tämä 159 2.2 versiolla, joten tuollainen "karvalakkimalli" olisi enemmän kuin tarpeeksi...Wile E. Coyote kirjoitti:Ei mikään ylläri että myös kaikki bensamallit on turboja mutta kyllä ikävä tulee kauniisti kiertäviä Alfan vapareita.
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
"Kuten nämä GM-lähtöiset 159:n bensat, ai että!" Aamen.
- matti_vuorio
- Viestit: 1076
- Liittynyt: 27 Kesä 2011, 19:57
- Car(s): Giulietta 1.4 Multiair -11
Ex: Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79 - Paikkakunta: Siikalatva
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Tarkkoja speksejä näistä bensoista ei ilmeisesti ole vielä julkaistu?
Saman kokoluokan rinkelissä on tällaiset numerot:
B8 Autistus A4 2.0TFSI 6v manual
132kW / 320Nm
0-100: 6,9s
Top: 250kmh (quattro 246kmh)
Saman kokoluokan rinkelissä on tällaiset numerot:
B8 Autistus A4 2.0TFSI 6v manual
132kW / 320Nm
0-100: 6,9s
Top: 250kmh (quattro 246kmh)
-
- Viestit: 134
- Liittynyt: 25 Joulu 2006, 19:15
- Car(s): Alfa Spider 2000 Veloce -77
Giulia Super, -16 - Paikkakunta: Turku
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Rumors.automobilemag.com sivustolla sanotaan, että tuotantoa joudutaan viivästämään korin ja turvallisuusjärjestelmien takia, 6-9 kk myöhäisemmäksi. Tuotanto pääsee alkamaan vasta loppuvuodesta 2016.
Odottavan aika on pitkä.
Odottavan aika on pitkä.
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
^eli autoon lisää painoa turvallisuuden nimeen!
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
matti_vuorio kirjoitti:Tarkkoja speksejä näistä bensoista ei ilmeisesti ole vielä julkaistu?
Saman kokoluokan rinkelissä on tällaiset numerot:
B7.1 Autistus A3.5 1.5TFSI 4v manual
99kW / 120Nm
0-100: 11s
Top: 160kmh (terzo 140kmh)
Huono vertaus, koska VW - korjasin..
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Olisiko kyseessä kumminkin jenkkimarkkinoiden versiosta? Kyllähän 4C:henkin laitettiin aikamoinen möntti lisää painoa verrattaen euroopan versioihin. Rapakon takana taitaa olla aika överit nuo health-and-safery -touhut...
Näin siis ainakin toivoin
Näin siis ainakin toivoin
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- Xehpuk
- Viestit: 697
- Liittynyt: 09 Loka 2009, 19:05
- Car(s): Pitkäkattoinen 159 2.0JTDm 2011
ex AR 156 V6 1998 - Paikkakunta: Valkeakoski
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
http://www.autoblog.com/2015/11/05/alfa ... v-delayed/Julli kirjoitti:Rumors.automobilemag.com sivustolla sanotaan, että tuotantoa joudutaan viivästämään korin ja turvallisuusjärjestelmien takia, 6-9 kk myöhäisemmäksi. Tuotanto pääsee alkamaan vasta loppuvuodesta 2016.
Odottavan aika on pitkä.
Tuolla myös uutisoitu.
-
- Viestit: 1690
- Liittynyt: 09 Heinä 2009, 13:14
- Car(s): 159 2.4JTDm Q2 -06, 156 SW 2.0JTS sele -05, GTV6 projekti, Fiat barchetta ja C5 sitikka*2
- Paikkakunta: Rauman seutu
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Vai rupesko ne koodaamaan päästöjä uusiks...
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
^Myynti VAG:lle peruuntui ostajan yllättävään akuuttiin rahanpuutteeseen, niin nyt pitää ottaa niiden softatkin pois?
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Kyllä soon niin, notta yllätyksenä tämä tuotannon viivästyminen kyllä tuli.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Tätä osasi jotenkin jo odottaakin.
http://europe.autonews.com/article/2015 ... ources-say
Minusta tuo keulan muovimaski on järkyttävän ruma. Ensi töiksi maalaisin sen mustaksi. Lisäksi se ritilä maskissa on liian läpinäkyvä, toivottavasti muuttavat sen tuotantomalliin.
http://europe.autonews.com/article/2015 ... ources-say
Minusta tuo keulan muovimaski on järkyttävän ruma. Ensi töiksi maalaisin sen mustaksi. Lisäksi se ritilä maskissa on liian läpinäkyvä, toivottavasti muuttavat sen tuotantomalliin.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
No eipä ole yllättävää. Nyt tässä käy kuten jokunen sivu ennustettiin käyvän -> kun tämä on markkinoilla on BMW ja MB saaneet vastineensa markkinoille uudemmalla korilla, tekniikalla ja uusilla moottoreilla. Alfa tulee pari vuotta jäljessä kuten se on tähänkin asti tehnyt. Edelleenkin olisi hienoa nähdä peruskarvalakkimalli ilman QV-logoja.
- PePe
- Viestit: 170
- Liittynyt: 17 Loka 2006, 17:15
- Car(s): Baader-Meinhof Wagen
Ex Alfa 159 3,2 Q4
Ex Alfa 156 2,5 V6
Ex Alfa 155 2,5 V6
Ex Alfa 164 3,0 V6
Ex Alfa 75 Turbo
Ex Alfa GTV - Paikkakunta: Kauniainen
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
AlfaTom kirjoitti:Tätä osasi jotenkin jo odottaakin.
http://europe.autonews.com/article/2015 ... ources-say
Eeeeii helevetti...!
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Ja sama lokaalisti
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/alfa- ... a/d4kfwibN
Ei kuullosta kovin hyvältä tuo "ajettavuuden" kanssa hiukan joutuvat siis säätämään alustaa tms.
Vähän ikävä juttu vaikka ikäni näiden kanssa olen pelannut niin tämä välttämättä ole mitään tulevaisuuteen suuntautuvaa suunnittelutoimintaa.
Olisi äärimmäisen tärkeää että antaisivat jonkinlaisen signaalin myös hybridi tai vaikka täyssähköauto kehityksestä.
Se on kuitenkin suunta johon ollaan ja vielä jos Eu tasolla dieselit pyyhitään pöydältä jäljelle jää aika niukka valinnanvara ilman ylläolevia uuden suunnan tekniikoita.
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/alfa- ... a/d4kfwibN
Ei kuullosta kovin hyvältä tuo "ajettavuuden" kanssa hiukan joutuvat siis säätämään alustaa tms.
Vähän ikävä juttu vaikka ikäni näiden kanssa olen pelannut niin tämä välttämättä ole mitään tulevaisuuteen suuntautuvaa suunnittelutoimintaa.
Olisi äärimmäisen tärkeää että antaisivat jonkinlaisen signaalin myös hybridi tai vaikka täyssähköauto kehityksestä.
Se on kuitenkin suunta johon ollaan ja vielä jos Eu tasolla dieselit pyyhitään pöydältä jäljelle jää aika niukka valinnanvara ilman ylläolevia uuden suunnan tekniikoita.
-
- Viestit: 688
- Liittynyt: 04 Helmi 2013, 09:42
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
“Who is Alfa Romeo?”
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Alfa Romeo Giulia 2015 (Tipo 952)
Ei mulla tuohon rahaa ois ollu, et sillee ei väliä. Mut silti harmittaa. Mahtaako koskaan päästä ees ajamaan? Turvallisuuspuutteita... Ei parasta mainosta.