Alfoista
Valvoja: Moderators
ollikuhta
Viestit: 598 Liittynyt: 24 Kesä 2003, 00:38
Paikkakunta: loppi
Viesti
Kirjoittaja ollikuhta » 03 Marras 2015, 10:47
Eli sain hajotettua vetarin ulomman suojakumin iskaritolpan kanssa teutaroidessa.
Mites tuo napa irtoaa vetarista???
156 2,0 jts
Alfa-uros...tojota-naaras
A Bart
Viestit: 1663 Liittynyt: 01 Joulu 2007, 08:52
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja A Bart » 03 Marras 2015, 11:06
lerppu
Viestit: 4081 Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
Paikkakunta: Metsälä
Viesti
Kirjoittaja lerppu » 03 Marras 2015, 15:34
Ei pysty, pakko! (...anteeksi...)
Liitteet
Pikaohje kumin vaihtoon.jpg
(57.15 KiB) Tiedosto ladattu 912 kertaa
Ipi76
Viestit: 815 Liittynyt: 11 Heinä 2004, 00:37
Car(s): GT 3.2 V6 2005, 156 SW 2.4 JTD 2005 ex.Alfa Giulietta 1.4 MA 2014 Alfa Giulietta TCT JTDm 2016, Alfa Giulietta 1.4 MA 2013, 156 SW 2.5 V6 2005, Alfa Mito QV 2010/2012, 156TS 2000, 164TS 94.
Paikkakunta: Kyröskoski
Viesti
Kirjoittaja Ipi76 » 03 Marras 2015, 16:14
^Näillä opetuskuvilla ja nimimerkillä ei taida olla mitään yhteistä
A Bart
Viestit: 1663 Liittynyt: 01 Joulu 2007, 08:52
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja A Bart » 03 Marras 2015, 16:39
^ Mutta eihän sitä asennon mukaan jäykän päälle vedettykään
Mutta vetarista vielä, se prikka esiin (ja auki) vaseliinin alta, ja kumivasaralla koputtelemalla se ainakin mulla poistui akselista ehjänä.
Osa numero 2 siis.
Pasi
Viestit: 6773 Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): : Crosswagon Q4 '05 156 2.5 V6 '98 --- [ EX ] --- 159 2.4 JTDm '07 156 1.8 TS SW '02 33 1.7 IE '91 155 2.0 '92 33 1.7 IE '91 156 2.5 V6 SW '03 Bravo 1.4 Tjet '08 156 2.0 JTS '02 Sprint 1.5 QV '86 156 1.6 TS '98 33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Pasi » 03 Marras 2015, 18:59
Muistaakseni 155:ssä kuulat sai pois paikaltaan akselin ollessa kiinni nupissa.... ja kun kuulat oli pois, lähti loputkin irti.....
Juuri 3min sitten irroittamani Ducaton nivel lähti irti lyömällä moskalla melkoista vauhtia (napakasti) "sisäpintaan", jolloin nuppi hyppäsi kiinnipitävän metallirinkulan yli ja irtosi.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4