156 ylätukivarren kiristysmomentti......?
Valvoja: Moderators
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
156 ylätukivarren kiristysmomentti......?
Löysin netistä erinäisiä momentteja, mutten tiedä mitä uskoa.... Yleisin on ~44 - 47nm, mutta tähän kun vetäsee niin tuntuu jotenkin tiukalta?
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: 156 ylätukivarren kiristysmomentti......?
tuo momentti passaa niin pallolle kuin sille pitkällekin pultille.
"puhun niin totta kuin osaan"
- Tuomas K
- Viestit: 5468
- Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
- Car(s): Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Citroën Xsara 2.0 16V - Paikkakunta: Vantaa
Re: 156 ylätukivarren kiristysmomentti......?
Pultti on aika jämy joten liiastakaan kiristämisestä ei ihan heti liene vaaraa. Osien toiminnalle momentilla ei ole sinänsä merkitystä kun puslan keskiosa joka tapauksessa kiristetään liikkumattomaksi.
Re: 156 ylätukivarren kiristysmomentti......?
juuri näin, pääasia ettei pääse pyörimään!Tuomas K kirjoitti:Pultti on aika jämy joten liiastakaan kiristämisestä ei ihan heti liene vaaraa. Osien toiminnalle momentilla ei ole sinänsä merkitystä kun puslan keskiosa joka tapauksessa kiristetään liikkumattomaksi.