apua! 156 turbo sarja kateissa
Valvoja: Moderators
apua! 156 turbo sarja kateissa
katsoin tossa taannoin netistä että jollain liikkeellä on remmiahdin sarja v6 myynnissä, mutta kun en muista enää tuota firman nimeä, enkä netti osoitetta. oli mielestäni saksalainen firma. josko joku muu tietäisi kyseisen firman osotteen??? siel oli myynnis 2,5 ja 3 litrasee v6 sarja.
*156 v6*
www.novitec.com
...ja jos sellaisen hommaat ja saat katsastettua, niin kerro mullekin millainen rumba oli.
...ja jos sellaisen hommaat ja saat katsastettua, niin kerro mullekin millainen rumba oli.
- MarcusV
- Viestit: 1028
- Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
- Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
- Paikkakunta: Espoo
Niin, aina minulla vaan on pelko prCeessä kun jonkun uuden palikan pulttaan kiinni
Dump valvesta lähtien olen kuullut pelottelua myyjänkin toimesta "Salettii palaa pannu tosta, ei tuu toimiin, ei tuu ei "
Eikö ahdin muka rasittaisi jakopäätä yhtään sen enempää? Eikös pelkästään se että kone nappaa kierrokset nopeammin, rasita kaiken järjen mukaan? Ei siinä mitään iloa ole tuollaisia murehtia, rusettia putkeen ja hanaa

Eikö ahdin muka rasittaisi jakopäätä yhtään sen enempää? Eikös pelkästään se että kone nappaa kierrokset nopeammin, rasita kaiken järjen mukaan? Ei siinä mitään iloa ole tuollaisia murehtia, rusettia putkeen ja hanaa

- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Se venttiilikoneiston kampiakselilta ottama voima ei kasva mihinkään ellei koneistoa viritellä tai kierrosaluettakin nosteta ylemmäs. Ahtamalla saadaan suurempi vääntömomentti samoille kierroksille, mutta tehoalue taitaa pysyä suht samana.
En tiedä onko tuolla kierrosten keräämisellä käytännön merkitystä, lisävoimalla saattaa pikkuvaihteilla homma mennä sutimiseksi ja isommilla tuskin rundeja kertyy sen nopeammin kuin aiemmin pienemmillä. Nopeimminhan ne varvit nousee joka tapauksessa kytkin pohjassa kaasutellessa, mutta sitä ei normaalisti taida niin paljoa olla ohjelmassa.
Ja korjatkaas viisaammat taas tätä korpifilosofointia, mulla kun ei ole käytännön kokemusta, vain repullinen kuvitelmia.
En tiedä onko tuolla kierrosten keräämisellä käytännön merkitystä, lisävoimalla saattaa pikkuvaihteilla homma mennä sutimiseksi ja isommilla tuskin rundeja kertyy sen nopeammin kuin aiemmin pienemmillä. Nopeimminhan ne varvit nousee joka tapauksessa kytkin pohjassa kaasutellessa, mutta sitä ei normaalisti taida niin paljoa olla ohjelmassa.
Ja korjatkaas viisaammat taas tätä korpifilosofointia, mulla kun ei ole käytännön kokemusta, vain repullinen kuvitelmia.
- Epäkelpokeräilijä -
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Muistaakseni täälläkin oli jotain: Engstler Motorsport.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."