2.4jtdm imusarjan läpät
Valvoja: Moderators
2.4jtdm imusarjan läpät
Eli seuraavan lainen ongelma, katsastuksessa savut 2.8 ja hylsy... Sitten perus ilmanputsari egr putsaus, map putsaus ja laitettiin vielä liqui moly imusarjan putsaus aineet. Leima nyt paperissa mutta edelleen kovassa kiihdytyksessä mustaa puskee aavistuksen normaalia enemmän, suutin arvot kunnossa ja käy hyvin ja tehot tallella. Mutta tänään tutkin vähän noita imusarjan läppiä ja yhden läpän ns. Kiinnikkeestä mihin tanko tulee on nyt liqui molyn jälkeen vuotanut mösjöä ulos. Muutenkin ne kyllä taitavat olla jumissa, ei ainakaan kevyellä heiluttelulla liikkunut mihinkään. Eikä ainakaan näy päällepäin että olisi lukittu. Nyt herääkin kysymys kumpaan suuntaan vivuston pitäisi sojottaa ollakseen auki, eli onko ne nyt jumissa kiinni vai auki.
-
- Viestit: 1690
- Liittynyt: 09 Heinä 2009, 13:14
- Car(s): 159 2.4JTDm Q2 -06, 156 SW 2.0JTS sele -05, GTV6 projekti, Fiat barchetta ja C5 sitikka*2
- Paikkakunta: Rauman seutu
Re: 2.4jtdm imusarjan läpät
Jos ne on ns. toiminnassa ja jumiutuneet, ni atk kyllä herjaa ja limbmode seurauksena.
Läppiä ohjaavan säätömoottorin vivusta kannattanee yittää liikutella - siellä imusarjan alla. Sielo semmottis 7cm pitkä muovitanko (pallonivelkupit päissä) moottorin ja läppämekaniikan välis, ellei jo oo irrotettu läppälukituksen vuoksi.
Siinä alutangossa mikä yhdistää läpät, on keskivaiheilla tehtaanlainen reikä, mihin on helppo laittaa ruuvi lukitsemiseksi.
Ja taas;
Miksi sitä kärylappua ei voi hakee ennen konttorillemenoa?
Kärylle ajaessa 2-3 vaihteilla reipasta kyytiä. Tyhjenee se putkikin.
Läppiä ohjaavan säätömoottorin vivusta kannattanee yittää liikutella - siellä imusarjan alla. Sielo semmottis 7cm pitkä muovitanko (pallonivelkupit päissä) moottorin ja läppämekaniikan välis, ellei jo oo irrotettu läppälukituksen vuoksi.
Siinä alutangossa mikä yhdistää läpät, on keskivaiheilla tehtaanlainen reikä, mihin on helppo laittaa ruuvi lukitsemiseksi.
Ja taas;
Miksi sitä kärylappua ei voi hakee ennen konttorillemenoa?
Kärylle ajaessa 2-3 vaihteilla reipasta kyytiä. Tyhjenee se putkikin.