Vaikuttaa aika herkulta mutta toivottavasti hinta on kohdillaanwinorloose kirjoitti:CARF:n sivuillakin juttua.
http://www.carf.fi/www.nsf/c56b03e95a19 ... enDocument

Valvoja: Moderators
Vaikuttaa aika herkulta mutta toivottavasti hinta on kohdillaanwinorloose kirjoitti:CARF:n sivuillakin juttua.
http://www.carf.fi/www.nsf/c56b03e95a19 ... enDocument
V6 kirjoitti:![]()
Se on oikeastaan todella vaalea harmaan sävyA Bart kirjoitti: Mikähän siinä on että kaikki uudet autot näkyvät olevan valkoisia, meidänkin lenkissä on vain valkoisena volkkaria, audia, ja skoodaa.
Tämä on siis tapahtunut parissa vuodessa, onko valkoinen uusi harmaa?
Useimmat uutena valkoiset ratakiskot ovat jo vuosia olleet vahvasti rusehtaviaA Bart kirjoitti: Tulee mieleen 740 joka uutena oli kovin hieno kun oli uutena kokovalkoinen, mutta vanhemmiten näytti pirun vanhalta (toki 740 volvo on jo vanha)
Velocea odotellessa, eilen suhailin pidemmän pätkän giulialla eikä tuo perusjakkara ole kyllä mun kropan juttujmi kirjoitti:Kuinkahan paljon Veloce mahtaa maksaa Suomessa enemmän kuin perusmallit, onko lähtöhinta jo 50000,00 euroa?
Vai kävisikö niin että Super-mallien hinnat putoaisivat
Niin ja onko sitä farkkua tulossa vai ei, onko mitään varmaa tietoa?
Veikkaan, että hinta on +55k€. Onhan siinä Veloce:ssa edellämainittujen lisäksi myös nelivetotekniikka.alfa 156 v6 kirjoitti:Velocea odotellessa, eilen suhailin pidemmän pätkän giulialla eikä tuo perusjakkara ole kyllä mun kropan juttujmi kirjoitti:Kuinkahan paljon Veloce mahtaa maksaa Suomessa enemmän kuin perusmallit, onko lähtöhinta jo 50000,00 euroa?
Vai kävisikö niin että Super-mallien hinnat putoaisivat
Niin ja onko sitä farkkua tulossa vai ei, onko mitään varmaa tietoa?Alaselkä kiukutteli illalla ja bmw:n sporttipenkki tuntui varsin hyvältä liikkeestä kotiinpäin lähtiessä.
Velocessa olis myös xenonit vakiona noiden sporttipenkkien lisäksi, mitään muuta en kaipaisikaan perusvarusteluun kuin kunnon penkit ja hyvät valot eli Veloce olis kuin mulle valmiiksi rakennettu![]()
Saa nähdä tosiaan miten hinnoittelevat tuon Velocen, sporttipenkit pelkästään taisivat olla listalta hinnoiteltu 3600e luokkaan? xenonit 1600e? tuohon teholisäyksen tuomat eurot niin oltaneen yli 50k€?
No niimpä onkin kun uudelleen tekstin luki... sitten karkaa hinnaltaan liian kauas hyvin suurella todennäköisyydellä. Peruspenkeillä en giuliaa itse tod. näk tilaa, eikä ainakaan vielä ollut nuo sporttijakkarat edes tilattavissa perusmalliin. onko se sittenkin Jaguarin suuntaan katseltava uudelleen...Ciancarlo kirjoitti:Veikkaan, että hinta on +55k€. Onhan siinä Veloce:ssa edellämainittujen lisäksi myös nelivetotekniikka.alfa 156 v6 kirjoitti:Velocea odotellessa, eilen suhailin pidemmän pätkän giulialla eikä tuo perusjakkara ole kyllä mun kropan juttujmi kirjoitti:Kuinkahan paljon Veloce mahtaa maksaa Suomessa enemmän kuin perusmallit, onko lähtöhinta jo 50000,00 euroa?
Vai kävisikö niin että Super-mallien hinnat putoaisivat
Niin ja onko sitä farkkua tulossa vai ei, onko mitään varmaa tietoa?Alaselkä kiukutteli illalla ja bmw:n sporttipenkki tuntui varsin hyvältä liikkeestä kotiinpäin lähtiessä.
Velocessa olis myös xenonit vakiona noiden sporttipenkkien lisäksi, mitään muuta en kaipaisikaan perusvarusteluun kuin kunnon penkit ja hyvät valot eli Veloce olis kuin mulle valmiiksi rakennettu![]()
Saa nähdä tosiaan miten hinnoittelevat tuon Velocen, sporttipenkit pelkästään taisivat olla listalta hinnoiteltu 3600e luokkaan? xenonit 1600e? tuohon teholisäyksen tuomat eurot niin oltaneen yli 50k€?
Seuraavassa Autobildissä pitäisi olla diesel-Giulian koeajo.teletappi kirjoitti:Ei vielä, mutta tänään Pasilassa, Esterinportin parkkihalliin ajoi harmaa Giulia. TM:n testiin ehkä menossa? Näytti hyvältä.-Oksid- kirjoitti:Onnittelut täältäkin, Montecarlo on hieno väri ja sopii mainiosti GiuliaanRauta kirjoitti:Nyt kun täällä on vauhtiin päästy niin mekin käytiin tilaamassa Giulia. Velipoika Streiderin päätös pisti vauhtia autonvaihtoonTänne tulee tylsästi 180hp dieselautomaatti, värinä blu Montecarlo mustilla täysnahoilla.
![]()
Näköjään Giulian ympärillä kuohuu ja uutta esitellään, mikähän tulee tosiaan olemaan Velocen hinta ja mitä vakiovarustelu (Suomessa) tulee kattamaan, jokohan ksenonit olisivat vakiona...
Onko kukaan bongannut vielä mistään suomalaisesta valtamedian autolehdestä koe-ajoa Giuliasta?
Ajelin sen nelivetoisen XE:n. Jos tweed-takki sopii ja haluaa ammuskella peltopyitä, niin mikäpä siinä. Erittäin brittiläinen kokemus! Diesel oli raaka. Tehoa ei ollut. Kun mielestäni Giulia oli verrokki kolmossarjalaista parempi (tuolloin liikkeella 320d F31), niin XE oli reilusti "huonompi". Ohjaus hieman tylppä ja puumainen. Keula enemmän siirtyi kuin kääntyi. Kaunishan se auto oli kyllä, mutta ainakin itselle tuli mieleen, että tässä olisi isälleni hyvä auto, ei minulle... Sanoisin että kielletty alle 60v. Ei toki niin heikko esitys, etteikö olisi makukysymys XE:llä ajella. Jos siis tämä auto mielessä. Omaan makuun F34 on osoittautumassa hienolla bensakoneellaan erinomaiseksi ostokseksi, en enää ikävöi (paljonkaan) Giulian suuntaan.alfa 156 v6 kirjoitti:
No niimpä onkin kun uudelleen tekstin luki... sitten karkaa hinnaltaan liian kauas hyvin suurella todennäköisyydellä. Peruspenkeillä en giuliaa itse tod. näk tilaa, eikä ainakaan vielä ollut nuo sporttijakkarat edes tilattavissa perusmalliin. onko se sittenkin Jaguarin suuntaan katseltava uudelleen...
Juu, XE oli mielessä ja nykyinen verrokki itselläkin F31.lerppu kirjoitti:Ajelin sen nelivetoisen XE:n. Jos tweed-takki sopii ja haluaa ammuskella peltopyitä, niin mikäpä siinä. Erittäin brittiläinen kokemus! Diesel oli raaka. Tehoa ei ollut. Kun mielestäni Giulia oli verrokki kolmossarjalaista parempi (tuolloin liikkeella 320d F31), niin XE oli reilusti "huonompi". Ohjaus hieman tylppä ja puumainen. Keula enemmän siirtyi kuin kääntyi. Kaunishan se auto oli kyllä, mutta ainakin itselle tuli mieleen, että tässä olisi isälleni hyvä auto, ei minulle... Sanoisin että kielletty alle 60v. Ei toki niin heikko esitys, etteikö olisi makukysymys XE:llä ajella. Jos siis tämä auto mielessä. Omaan makuun F34 on osoittautumassa hienolla bensakoneellaan erinomaiseksi ostokseksi, en enää ikävöi (paljonkaan) Giulian suuntaan.alfa 156 v6 kirjoitti:
No niimpä onkin kun uudelleen tekstin luki... sitten karkaa hinnaltaan liian kauas hyvin suurella todennäköisyydellä. Peruspenkeillä en giuliaa itse tod. näk tilaa, eikä ainakaan vielä ollut nuo sporttijakkarat edes tilattavissa perusmalliin. onko se sittenkin Jaguarin suuntaan katseltava uudelleen...
Lienee sama auto joka Lohjalla on liikkeessä sisällä esittelyautona. Elegantti väriyhdistelmä tuo Grigio Vesuvio+ruskeat nahatJulli kirjoitti:Itse pähkäilin pitkään, 10 min, pitäisikö jäädä odottamaan Veloce mallin tuloa.
Kyselin asian perään ja vuodenvaihteessa vasta julkistetaan suomen hinnasto.
Ja autoja saa keväällä.
Päädyin sitten ostamaan sellaisen maassa jo olevan hyvin varustellun Giulian. Se pitäisi nyt saada viikon parin sisään kotiin.
Vesuviuksen harmaa ja aika täydellisesti varusteltu, paitsi ei ole adaptiivista vakionopeussäädintä, kun senkin saa vasta keväällä.
Penkit ovat luonnon väristä nahkaa ja on 180 hv diesel.
Joo, on tämäkin taas kun joutuu kansanautolla ajamaan..-Oksid- kirjoitti:Jullille täältäkin onnittelut onnistuneesta valinnasta, näitähän menee kaupaksi kuin tarjouskahvia![]()
Laittakaahan sitten kuvia kun omanne saatte aikanaan
Olisi kiva päästä edes koeajamaan, vaikkei olekaan varaa ostaa. Tosin tuskinpa ne tälläistä pitkätukkaa edes päästäisi koeajolleJakke kirjoitti:Perhana. Alkaa jo kuumottamaan minuakin tuo Giulia. Onneks niitä ei täällä Kuopiossa myydä. Mutta en pidä mahdottomana ajatusta siitä, että vähän tylsältä tuntuva 159 vaihtuis tuollaiseen hieman aikaistetulla aikataululla... *jäitä hattuun*
Veloce-mallien CO2-arvoja ei ole vielä julkistettu, mutta eiköhän ne viimeistään Pariisissa ole esillä.Portti kirjoitti:Giulia Velocen hinnoittelusta:
Mikäli tuo La Stampan juttu pitää paikkaansa, niin Italiassa Velocen hinnat alkavat n. 50 tonnista. Tuosta voinee päätellä, että kun autoveron laskee tuohon päälle niin kuudenkympin paikkeilla (ja ylikin) oltaneen.
Olikos tuon Velocen Co2-päästölukemia julkistettu jossain? Niiden perusteella voisi jo laskea tarkempaakin arviota Suomi-hinnasta?
Sitten voisi vielä verrata Super-mallin hintaeroa Suomessa ja Italiassa, niin voisi vielä tuota 50t € lähtöhintaa sen mukaan rukata (kuvittelisin, että Suomen veroton hinta on hieman alempi kuin Italian).Portti kirjoitti:Giulia Velocen hinnoittelusta:
Mikäli tuo La Stampan juttu pitää paikkaansa, niin Italiassa Velocen hinnat alkavat n. 50 tonnista. Tuosta voinee päätellä, että kun autoveron laskee tuohon päälle niin kuudenkympin paikkeilla (ja ylikin) oltaneen.
Olikos tuon Velocen Co2-päästölukemia julkistettu jossain? Niiden perusteella voisi jo laskea tarkempaakin arviota Suomi-hinnasta?
Kymenlaakso on ilmeisesti sen verran automaailman kehitysmaa-aluetta, ettei tänne tuollaista herkkua tarjota.juuuso kirjoitti:Arita Espoo näyttää tarjoavan Giulian koeajomahdollisuutta täällä Lappeenrannassa tulevana torstaina.
Kyllä. Enpä ole aikaisemmin törmännyt yhtä usein Alfan mainoksiin mediassa, kuin tällä hetkellä.juuuso kirjoitti:Hyvä veto tuollainen maakuntavisiitti. Tuntuu, että näitä halutaan ihan myydäkin.
wagoni on luvattu. eri asia koska se tulee ja tuleeko lupauksesta huolimattaAlfaTom kirjoitti: Sportwagonin puute ja se ettei sitä ole tulossa, ihmetyttää myös. Stelvio ei vastaa SW:n tarpeeseen ja hintakin tulee olemaan liian korkea itselleni. Mutta 5 vuoden ikäisiä Giulia-vaihtoautoja tulen varmasti silmäilemään mielenkiinnolla.
Juuri näin. Se ei paljon auta vaikka auto olisi kuinka Italialaisen ja persoonallisen näköinen ja vaikka muutamat Alfa-foorumistit kuinka rakastaisivat sitä, jos kukaan ei kuitenkaan osta sitä. Parempi sitten muistuttaa vaikka vähän Bemaria, Audia tai ties mitä, jos vastaavasti kauppa käy.Sippo kirjoitti:Autohan voi haukkua, että näyttää Mazdalta, Bemarilta, Lexukselta, Toyotalta jne... Vai olisiko niin, että kyseinen muotoilu ja ulkonäkö on nykyaikaa omineen yksityiskohtineen.
Se on juuri näin! Itseä on aina kiinnostanut hyvä ajettavuus ja hienot tekniset ratkaisut. Nätti ulkokuori siihen päälle on ollut vain bonusta. Alfetasta se minullakin lähti ja voisin hyvin nähdä itseni giulian ratissa heti kun se on taloudellisesti mahdollista. Olen kuitenkin pohjimmiltani takaveto-mies.ristojärvelä kirjoitti:Alfassa minua on aina kiehtonut se mitä on ulkokuoren alla, ensimmäinen Alfani oli Alfetta, ulkokuori oli aika mitättömän näköinen, mutta kuoren alla tekniikka oli jotain sellaista mitä muilla ei ollut. Keskustelussa uudesta Giuliasta huomio näyttää kiinnittyvän paljolti ulkonäkökysymyksiin, tekniikasta, alustarakenteesta, yms. ei paljon kommentteja ole kuultu. Ei se sinänsä minua haittaa, kukin makunsa mukaan.
Samat sanat myös täältä Pohjanmaalta.Osa purnaamisesta johtuu jollakin varmaan uuden Giulian kovahkosta hinnasta. Mutta hyvää kannattaa odottaa pitkään.Tiige kirjoitti:Se on juuri näin! Itseä on aina kiinnostanut hyvä ajettavuus ja hienot tekniset ratkaisut. Nätti ulkokuori siihen päälle on ollut vain bonusta. Alfetasta se minullakin lähti ja voisin hyvin nähdä itseni giulian ratissa heti kun se on taloudellisesti mahdollista. Olen kuitenkin pohjimmiltani takaveto-mies.ristojärvelä kirjoitti:Alfassa minua on aina kiehtonut se mitä on ulkokuoren alla, ensimmäinen Alfani oli Alfetta, ulkokuori oli aika mitättömän näköinen, mutta kuoren alla tekniikka oli jotain sellaista mitä muilla ei ollut. Keskustelussa uudesta Giuliasta huomio näyttää kiinnittyvän paljolti ulkonäkökysymyksiin, tekniikasta, alustarakenteesta, yms. ei paljon kommentteja ole kuultu. Ei se sinänsä minua haittaa, kukin makunsa mukaan.
Ainahan tämä on ollut samanlaista purnaamista uuden mallin tultua. 75 jälkeen kun siirryttiin etuvetoon oli kaikki ihan paskaa. Nyt 155/156/164 alkaa olemaan mielettömiä klassikoita.