vissiin pakoputki vuotaa 156:ssa. Kokemuksia hyvistä pajoista helsingin alueelta? Hinnassa lienee eroa meneekö delttaan/milanoon tai jonnekkin muuhun. tänks jo etukäteen!
Tiittasella olen minäkin omiani käyttänyt. Sinne vaan jonoon (= rek. tunnus seinällä olevaan listaan) niin kohta on taas röörit kunnossa. Niin ja kannattaa varata käteistä maksuvälineeksi, eivät muistaakseni kortteja huolineet.
Juu ei huoli kortteja. Silloin kun kävin oli just siirrytty euroihin ja tais tulla joku kämmi kun lasku oli huimat vitosen. Kuntoon tuli enkä valittanut hinnasta.
Ennenkuin hätäilet asian kanssa niin tarkasta itse, ettei putki vuoda liitoskohdastaan suunnilleen apukuskin alta. Siinä kohtaa ainakin mulla on laippaliitos, joka oli vain löysällä. Mulla siis 156 2.5, en huomannut katsoa mistä autosta sun kohdalla kyse.
Nelli kirjoitti:Ehkä son pärstäkertoimesta kiinni. Tai kauluksen avonaisuudesta. Ei mulle vaan tommosia osu koskaan
Heh..minulla on varmaan samaa vikaa. Kerrankin vein uuden auton (Fordi) ensihuoltoon. Kaverilla tiskillä oli niin mielenkiintoista roplattavaa papereittensa kanssa ettei joutanut katsetta nostaa. Odotin muutaman minuutin kunnes riitti ja käännyin ympäri ja lähdin pois
Kiitos korjaamo vinkistä! Tiittanen vaihtoi puolentunnin odotuksella joustin osan ja hintakaan ei päätä huimaa 70eur. Liityn kyseisen puljun suosittajiin.
Mäkin käytin autoa Euro Stainless Tikkurilassa pari vuotta öljynvaihdossa. Hyvin toimi, mutta sitten kerran unohtivat laittaa öljynpoistoruuviin tiivisteen. Kävin sanomassa siitä seuraavana päivänä vaihdon jälkeen. Eivät suostuneet korjaamaan tilannetta millään tavalla. Alfat kuulemma ovat niin ongelmallisia. Sanoivat, että lisää sinne öljyä sen verran kun sieltä valuu. Huuhaa 1 dl päivässä tiputteli maahan. Pitäkää öljynne... kävin vaihdattamassa uudet öljyt uusiin toisaalla. Kyllä vaihtaja ihmetteli, että on pirun hyvän näköisenä öljyt pysyneet.
Jone kirjoitti:Kiitos korjaamo vinkistä! Tiittanen vaihtoi puolentunnin odotuksella joustin osan ja hintakaan ei päätä huimaa 70eur. Liityn kyseisen puljun suosittajiin.
Täältä myös ääni Tiittaselle. 70€ taksa pysynyt samana ja joustinosa vaihtui eilen puolessa tunnissa.
Meikäläisen autossa joku neropatti on korvannut tuon joustinosan suoralla putkella ja senhän tietää kuinka hyvä laippaliitos kattiin päin on Eli vuotaa riittävästi. Osaako kukaan sanoa missä Tampereen seudulla voisi hitsauttaa uuden joustinosan paikalleen?
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Suosittelenpa minäkin Tiittasta kun tänään Alfa päätti haluta asiakkaaksi. Korjauksessa oli pikkaisen enemmän ohjelmaa kun takapöntön ja katin välinen vaimennin tai mikälie vuoti saumasta. Aikaa vierähti toista tuntia, mutta heti pääsin sisään ja kokonaiskustannuskin oli 50 €.