
Nelipyöräsuuntausta
Valvoja: Moderators
Nelipyöräsuuntausta
Missä on porukka käynyt säädättämässä alfojen pyöränkulmia täällä pääkaupunkiseudulla? Vaihdoin omaan 156:een toiselle puolelle molemmat tukivarret ja nyt on ratti vinossa. Kokemuksia mieluusti hintojen kera. 

- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Nelipyöräsuuntausta
En tiedä, mikä on pks sinulle. Tuusulassa Hyrylän Vianor palvelee hyvin, 70,- maksoi mutta kaksi asentajaa touhusi ja kulmat säädettiin niin, kuin minä pyysin - ei niin, kuin kone ehdotti 
Ja selvästi arvostivat Alfoja myös, joka on itsessään jo hatunnoston arvoinen asia.
Sitten jos lähemmäks ydintä pitää mennä, niin liekkö Auto Milano HKI hyvä?

Ja selvästi arvostivat Alfoja myös, joka on itsessään jo hatunnoston arvoinen asia.
Sitten jos lähemmäks ydintä pitää mennä, niin liekkö Auto Milano HKI hyvä?
-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: Nelipyöräsuuntausta
Tää asia on pitänytkin kaivaa jostain, tästähän oli joku topikki.. mutta isketään nyt kynsillä kiinni kun on tilaisuus ja kysytään mitkä oliskaan hyvät auraukset 156 Sw -35mm etupyöriin, kun näyttää projekti vihdoin etenevän. Joskus puhuttiin jostain SportPackin pyöränkulmista...
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Nelipyöräsuuntausta
Itsellä oli TS vastaavalla madalluksella ja Sport-alustan arvot toimi oikein hyvin. Se onkin eri asia, mitä vaihtoehtoja säätökoneissa missäkin firmassa on.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Nelipyöräsuuntausta
^^ etupää -5min-0astetta kokonaisaurausta eteen ja semmonen ~20min taakse. Muita kulmiahan ei tartte säädellä
Sport kit arvot siis, paitsi takapäähän ohjearvo oli vähän enempi. Itellä tommoset ollu, eikä korimallin pitäisi vaikuttaa arvoihin imo. Tuo takapääkin on siis vielä ohjearvojen sisällä, mutta siellä minimin tienoilla.

"puhun niin totta kuin osaan"
Re: Nelipyöräsuuntausta
Mitkä arvot lienee normialustalla olevan SW:ssä? Ensi viikolla menee auto suuntaukseen.
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Nelipyöräsuuntausta
korkealle kannattaa käyttää ihan tehdasarvoja eli: -9' eteen ja taakse 27'. Toisinsanoen 1mm kokonaisharitusta eteen ja 3mm kokonaisaurausta taakse. Joku minuutti on toleranssia. Korostan tota "kokonais", koska joku vois vahingossa tuplata harituksen/aurauksen.
"puhun niin totta kuin osaan"
-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: Nelipyöräsuuntausta
Niin joo eli tuo ylempänä mainittu kokonaisauraus tarkoittikin haritusta, olihan tuossa miinus edessä. Pitänee säädellä uudestaan...
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.