Ilmankos melkein kaikissa Avensiksissa on koukkuRaikkoo kirjoitti: Ja koukun autossaan omistava vain kertoo siitä että pitää todella autollaan ajamisesta, eikä heti siirry puukenkä-mieheksi kun pitäisi kamppeita liikuttaa.

Valvoja: Moderators
Ilmankos melkein kaikissa Avensiksissa on koukkuRaikkoo kirjoitti: Ja koukun autossaan omistava vain kertoo siitä että pitää todella autollaan ajamisesta, eikä heti siirry puukenkä-mieheksi kun pitäisi kamppeita liikuttaa.
Giulia SW ilman takapenkkiä?sämpy kirjoitti:Ja jos ei halua tilata kuljetuksia niin hommataan pakettiauto. Vetokoukulla.
No huh? Entäpä veneet, mopot, vesijetit, huvikuunarit? Tai jokin muu verotettava huvitus? Jos tämäkin akka peruuttelee luiskalle ilman ohjelmanumeroa, niin ei se se voi alfauroksellekaan olla paha rasti:-)Vittorio Jano kirjoitti:Jos jotakin isompaa pitää kuskailla, niin silloin tilataan kuljetus. Ei niitä kärryjä itse vedellä. Mahdottomia peruuttaakin.
Ei niin, mutta esim. 2.2 JTS kromiputkipäineen näyttää hiton paljon paremmalta kuin 1.9 JTS yhdellä surkealla lussulla. Se on se lookki, käytännöllisyys on toissijaista.Alfissimo kirjoitti:Kun ei kahta tarvi
Ei se mikään tavallinen auto ole, menee hyvä painojakaumakin pilalle koukkujen kanssaladyalfa kirjoitti:No huh? Entäpä veneet, mopot, vesijetit, huvikuunarit? Tai jokin muu verotettava huvitus? Jos tämäkin akka peruuttelee luiskalle ilman ohjelmanumeroa, niin ei se se voi alfauroksellekaan olla paha rasti:-)Vittorio Jano kirjoitti:Jos jotakin isompaa pitää kuskailla, niin silloin tilataan kuljetus. Ei niitä kärryjä itse vedellä. Mahdottomia peruuttaakin.
Kiulu on kuitenkin ihan tavallinen auto (sori), jolle on tavalliset käyttötarkoitukset. Omalla 159:llä pörähtää mukavasti traikku perässä, eikä tunnu missään:-). Nelivedolla lähtee jäisestäkin luiskasta. Ei kai tässä tarvitse miksikään audistiksi ruveta yhden vetokoukun takia?
Tuon kaverin Pack Performance-yksilönkin piti tulla vasta keväällä, mutta jostain syystä se ui samalla laivalla oman yksilöni kanssa Suomeen. Asia on kokonaisvaltaisuudessaan mysteerio.Ipi kirjoitti:Miten on nyt jo pack performance - varusteinen suomessa? Meidän pitää odottaa kevääseen, koska ei vielä ollut edes tehtaalla linjastossa
Nimenomaan. Giulia on aivan tavallinen henkilöauto, jolla tavalliset ihmiset ajelee töistä kotiin ja harrastuksiin. Osaan harrastuksista tarvitaan koukkua. Esim. maastopyörää on helkkaristi mukavampi vielä koukun nokassa telineessä, kun yrittää tunkea sitä autoon sisään. Ei kyllä Giuliaan mahtuisikaan. Koukun laitto Aventadoriin voisi olla kyseenalaisempaa, mutta kyseisen auton käyttötarkoituskin on ihan toinen kun Giulialla.ladyalfa kirjoitti:Kiulu on kuitenkin ihan tavallinen auto (sori), jolle on tavalliset käyttötarkoitukset. Omalla 159:llä pörähtää mukavasti traikku perässä, eikä tunnu missään:-). Nelivedolla lähtee jäisestäkin luiskasta. Ei kai tässä tarvitse miksikään audistiksi ruveta yhden vetokoukun takia?
Motor Trend On Demand tarjoaa 30 päivän ilmaisen tutustumisjakson.
joo pitihän se katella, Giulia vei potinJPeltola kirjoitti:Motor Trend On Demand tarjoaa 30 päivän ilmaisen tutustumisjakson.
Kiitän ja kumarran. Näillä mennäänlerppu kirjoitti:Streiderille onnittelut autosta ja asenteesta! Elämänarvot kohdallaan, iso peukku.
Nautinnolliselta.jmi kirjoitti:Miltä se bensa-Giulia tuntuu ajossa?
Kiitoksia! CarPro Cquartz Finest V6 tuohon tulee, muoviosiin (joita onkin tosi paljon-Oksid- kirjoitti:Streiderille onnittelu myös täältä, hieno peli ja värimaailma!
Minkä pinnoitteen Giuliaan laitoit? Oma juuri pinnoituksessa ja pintaan laitetaan Ceramic Pro 9H.
Ei ole tullut vielä kokeiltua minne asti kiertääKaalipata kirjoitti:Kone ei vissiin kierrä tässäkään yhtään sen enempää kuin TBi-koneissa?
Edit: Mites kulutus, kai sillä jo pari tankillista on menty
Ei sen kummemmin kuin yleensäkään ainakaan kahden perusteella. Ihan perinteisesti fiksari on vähän karvalaikalla roiskinut menemään peittävän kaman kanssa ja samalla jemmaillaan kuljetuksessa ja varustelussa aihetuneita jälkiä. Eli just toi all-in-one- showshow. Ei ole vielä yhtään fiksarin mylläämää Giulian pintaa tullut nähtyä kunnon pesujen jälkeen auringonpaisteessa, että osaisi sanoa löytyykö jemmattujen naarmujen lisäksi hologrammia ym. Mulle tollaset tuottaa vaan turhaa työtä, siksi meillä autot otetaan ns. paketissa. Kylkeä ja ylipäätään muitakin pintoja kun tunnustelin, niin on ihan helvetisti rautaa kertynyt jo tehtaan jälkeisen elämän aikana pintaan, eli helvetin hyvä ettei ole karvalaikalla päästy rouhimaan. Muutoin yllättävän siistinä selvinnyt tehtaan ja luovutuksen välisen matkan, pikku jälkiä siellä täällä, muutoin vain rautaa, pikeä ja liimajäämiä tarroista.jalittam kirjoitti:Kuis pahasti ne hupun alta luovutuksessa paljastetut on raiskattu pinnaltaan?
Eli normi karvalaikka allinonekäsittelyn saaneet? Vaikko mitä eka pesun jäliltä löytyny?
Veikkaisin myös tuota junakuljetusta ja suhteellisen kevyttä suojausta. Lähinnä sisätilat oli hyvin suojattu, joten raudanpoistoaineelle on ennen kiilloitusta aika runsaasti käyttöäAquatica kirjoitti:^
Mä muistan erään Kia-ostajan tehneen kanssa niin, että ei suostunut ottaa firman viksinkiä.
Oli kyllästynyt uusien autojen maalipinnan tärvelemiseen maahantuojan toimesta.
99.9% porukasta se riittää. Mutta sitten on se 0.01%, kenellä on jotain vaatimuksiakin
^^^
Metallijäämät hieman viittaa siihen, että on ajatettu junassa ilman täyttä suojaa.... Ehkä Italian päässä sitten? Sehän kun aiheuttaa aika kivat jäljet maalipinnalle. Ja on uskomattoman veemäistä putsata pois ilman jälkiä.
Onneksi olet yksi 0.01%:sta
Tämä näytti viime kesällä A1:ssä (Autostrada del Sole) Giulia kuljetuspakettina... Ne taitaa olla tullut Suomenmaalle samassa paketissa...Streider kirjoitti:Veikkaisin myös tuota junakuljetusta ja suhteellisen kevyttä suojausta.Aquatica kirjoitti:^
^^^
Metallijäämät hieman viittaa siihen, että on ajatettu junassa ilman täyttä suojaa.... Ehkä Italian päässä sitten? Sehän kun aiheuttaa aika kivat jäljet maalipinnalle. Ja on uskomattoman veemäistä putsata pois ilman jälkiä.
Noo, tästä kuvakulmasta ja väristä johtuen ensimmäisenä tuli mieleen bimmeri... Eli on niitä mielestäni parempiakin kuvakulmia Giuliasta.Macela kirjoitti:Tuo sininen Veloce, nom nom ^
On se vaan aivan jäätävän hieno tuolla spottien alla.
QV näyttää hyvältä minkä värisenä tahansa. Mutta kyllä punainen sopii Alfaan paremmin kuin sininen.V6 kirjoitti:ei oo punanenkaa paha..
Luultavasti ei ihan tuollaisena nyssäkkänä saa autoa liikkeestä vaikka halusin. Oletettavasti ottavat muovit pois maahantulo/luovutustarkastuksessa tarkistaakseen, että kori on kunnossa ja auto näyttää siltä kuin pitääkin. Noh, jossain matkalla sitä lentoruostetta on mukaan tarttunut kuten uusissa autoissa aina, Giuliassa vain yllättävän paljon.ItALFA kirjoitti:Tämä näytti viime kesällä A1:ssä (Autostrada del Sole) Giulia kuljetuspakettina... Ne taitaa olla tullut Suomenmaalle samassa paketissa...
Menköön ohi, aihe on tärkeäEero kirjoitti:Menee jo sivuun itse aiheesta, mutta tuo lentoruoste ym. on kyllä valitettavan yleistä uusissa autoissa. Sen poisto kuuluu maahantulotarkastukseen, mutta valitettavan usein se jää tekemättä tai tehdään puutteellisesti.
Tässä esimerkki erään uuden auton maalipinnasta:
Joo, mutta tuon takia reemium autot parkkeerataan niin, että ruudun viiva on keskikohdin auton alla...Ettei köyhät ja kateelliset Kolhi.. Sori Ot...Albertolli kirjoitti:Ja ensimmäisellä reissulla Prismaan tarjouskahvin perässä voi laskea montako napsua löytyy kyljistä kun vieruskaverit ovat mäiskineet kylkiä ovilla tai laukuilla tahi sitten pyyhkineet takinliepeellä (napit ja vetoketjut tietty sillä puolella). Se on aivan sama onko pintaa hinkattu kommunistisen valtion ylipäällikön siemennesteellä (korkeintaa 48 tuntia vanhaa, muuten menee teho!) jos sitä autoa meinaa jossain muualla käyttää kuin omassa autotallissa.
Kuuluu. Eikä sinne omalla autolla tarvitse mennä, taksit kulkee ja jalat toimiimutt kirjoitti:Eikö kaupassa käynti Giulialla muka kuulu samaan sarjaan lumiharjojen ja vetokoukkujen kanssa? Paljon puhutaan, mutta kukaan ei tunnusta.
Ihmettelin samaa, mutta vaihtoehtoina lehtipuhallin tai kuumailmapistooli.Kaalipata kirjoitti:
Btw, mulla on aamuisin lunta auton päällä, suositteletteko enemmän imuria vai hiustenkuivaajaa?