Bensa Giulia koeajettavissa :)

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
MetroAlfa
Viestit: 130
Liittynyt: 28 Syys 2016, 21:28
Car(s): Giulietta 170hv 2011
Paikkakunta: Naantali

Bensa Giulia koeajettavissa :)

Viesti Kirjoittaja MetroAlfa »

Moi foorumilaiset,

Olen ollut epäaktiivinen nyt hetken kun firma vaihtui ja ollut kiirettä. Mutta bensa Giulia on vihdoin koeajettavissa, tervetuloa testaileen :)

Tilasin tänne perinteisesti alfa rosson punaisen. Ollaan nyt la ja su auki kans.

Edelleen en mainosta, enkä yritä täällä myydä missään nimessä, haluan vaan että Alfa fanit pääse testaileen. Eli siis tervetuloa :)

Avatar
Shakal
Viestit: 1644
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 07:16
Car(s): Impreza ja mopo
Paikkakunta: Lieto

Re: Bensa Giulia koeajettavissa :)

Viesti Kirjoittaja Shakal »

Jos tällaisesta mainonnasta joku vetää herneet, niin saa itse ihan nauttia.

Hieno juttu kaikkineen, että joku edes viitsii tehdä työtä tärkeää: Tavoittaa helposti ja ilmaisella tavalla mahdollisia asiakkaita ja asiasta kiinnostuneita.
Man Behind The Name

-Without heart we would be mere machines

mmake_
Viestit: 296
Liittynyt: 29 Marras 2015, 19:51
Car(s): Alfa Romeo 166 v6 2.5l 24v 138kw
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bensa Giulia koeajettavissa :)

Viesti Kirjoittaja mmake_ »

Missäpäin liike sijaitsee? Tahtoisin ainakin vaan tulla katsomaan autoa tarkemmin :D

MetroAlfa
Viestit: 130
Liittynyt: 28 Syys 2016, 21:28
Car(s): Giulietta 170hv 2011
Paikkakunta: Naantali

Re: Bensa Giulia koeajettavissa :)

Viesti Kirjoittaja MetroAlfa »

mmake_ kirjoitti:Missäpäin liike sijaitsee? Tahtoisin ainakin vaan tulla katsomaan autoa tarkemmin :D
Moikka, se olis ollu ihan fiksua kertoo. Tosiaan turun lähellä, Raisiossa. Tammimäenkatu 2, entinen Metroauto nykyinen Vaunula :)

Tervetuloa! :)

MetroAlfa
Viestit: 130
Liittynyt: 28 Syys 2016, 21:28
Car(s): Giulietta 170hv 2011
Paikkakunta: Naantali

Re: Bensa Giulia koeajettavissa :)

Viesti Kirjoittaja MetroAlfa »

Shakal kirjoitti:Jos tällaisesta mainonnasta joku vetää herneet, niin saa itse ihan nauttia.

Hieno juttu kaikkineen, että joku edes viitsii tehdä työtä tärkeää: Tavoittaa helposti ja ilmaisella tavalla mahdollisia asiakkaita ja asiasta kiinnostuneita.
Just näin ja tärkeimpänä asiana ni haluun kans ite nähdä noita tötteröitä liikkeellä, ja muutaman vuoden päästä ostaa käytetyn... en mä käytettyä saa jos ei ketään uusia osta :D

Avatar
Moritz
Viestit: 200
Liittynyt: 04 Huhti 2006, 23:43
Car(s): 159 sw 3.2 Q4, 166 3.0 V6 -99
Ex. 33 QV -88, 75 turbo -87.
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Bensa Giulia koeajettavissa :)

Viesti Kirjoittaja Moritz »

MetroAlfa kirjoitti:
Just näin ja tärkeimpänä asiana ni haluun kans ite nähdä noita tötteröitä liikkeellä, ja muutaman vuoden päästä ostaa käytetyn... en mä käytettyä saa jos ei ketään uusia osta :D
Just niin... nyt kaikki joukolla Giulioita ostamaan... ja vielä jos niitä bensavehkeitä ostaisitte niin olis kiva :mrgreen:
Jarru on vauhdin surma...

Vastaa Viestiin