33:n ohjauspyörä pois..

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Wille
Viestit: 337
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:13
Car(s): ex 33, 75
Paikkakunta: Kerava

33:n ohjauspyörä pois..

Viesti Kirjoittaja Wille »

Eli miten irtoaa 33:n alkuperäinen ratti, olen jo irrottanut muoviosat ohjauspylvään ympäriltä mutta alkuperäistä keskiötä (mihin itse ratti kiinnittyy) en saa irti, tai siis en keksi mitä kautta. Irtoaako "tööttilaatta" jotenkin, sen alta olisi helppo reitti..

Ana M
Viestit: 240
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 18:12
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Ana M »

En oo ikinä irrottanu tuota rattia, mutta ricambi cd:n kuvan mukaan vaikuttaisi, että se ratin "päälinen" lähtee pois "vetämällä". Eli siis ottaa vaan ratin taakse menevät osat vaikka ruuvimeisselin kanssa auki ja päälinen pois. Sen alla on ratin mutteri kiinnitys.

Huom tämä oli vain tuon kuvan perusteella että jos koetat nii koeta varoen. Korjatkoon viisaammat jos olen väärässä. Ainakin Audi 80:ssä ratti lähti irti noin.
33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Joo muistaakseni se tööttilätyskä lähtee vetämällä/kampeamalla. Sen alla on mutteri, jonka lisäksi ratin boorit ovat kartionmuotoiset eli ratti on yleensä kiilautunut kiinni niin pirusti. Pieni ulosvetäjä on hyvä tuossa irrotushommassa.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin