dnapekko kirjoitti:Kaupasta on jakokeskustelujen jälkeen sovittu myyjän kanssa, maanantaina kohti Nurmijärveä.
Tuliko kaupat?
Niinkuin kaikki sadut tämäkin sai onnellisen lopun: Ajoin Alfan eilen Nurmijärveltä Kajaaniin, hyvin pelitti, jäähdytysnestettä lisäilin aina välillä.
Vaikuttaa aika asialliselta peliltä, Renun (Laguna farmari 1,6-koneella) jälkeen vaikuttaa sakkoherkältä vehkeeltä.
Renusta jäin kaipaamaan korttiavainta (maailman parhaita keksintöjä), mukitelinettä ja radion käyttönappeja ratin takana. En muuta
palkus kirjoitti:^kertoko, että miksi vaihettu? Mistä muuten sitä nestettä vuoteloo?
Ei sitä sanonut, miksi vaihdettu.
Vuotaa sen koneen etupuolella olevan mustan putki/kotelohässäkän vasemmasta päädystä, aika ahdas paikka. Pitänee tutustua viikonloppuna kunnolla, ja hankkia se putki ja tiivisteet.
^voi triihata vainen siittä tiivisteestä. Mulla se putki alko vuotamaan saumastaan->uusi siis. Nyt sitte useamman vuoden jälkeen viime vuonna vaihoin sen tiivisteen, ku alko hiukan tihkumaan. Oli uittanut röhnää tiivisteen alle. Raaka jäähyneste tarttis aina laimentaa akkuvedellä, pysyy järjestelmä puhtaanpana/ruosteettomana.
Toinii sillee vain auki jotta: käyttöremmi pois, kompura sivuun (jotenkin tuelle), kompuran jalka pois tai riittävän "löysälle" ja sitten pääseekin jo putken kimppuun. Tiivisteen vaihtoon putsauksineen meni viimeks muistaakseni tunti+ nestehommat. Jaa niin, sen pakosarjan lämpöalun taisin kans ottaa "löysälle"
Onnea matkaan. Tuo on mukava motti ajaa. Muhkean alavääntönsä ansiosta tuntuu paljon tehokkaammalta kuin oikeasti on.
Muista olla vaan pirun tarkka öölien suhteen, eläkä päästä ees hetkes lämpöjä karkaamaan.
wileythecoyote kirjoitti:Onnea matkaan. Tuo on mukava motti ajaa. Muhkean alavääntönsä ansiosta tuntuu paljon tehokkaammalta kuin oikeasti on.
Muista olla vaan pirun tarkka öölien suhteen, eläkä päästä ees hetkes lämpöjä karkaamaan.
Joo, ajattelin uusia myyjän tekemän huollon, ihan vain varmuuden vuoksi. Öljyt käsittääkseni tulisi olla 10W60.