Laturin testaus

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
vesamaan
Viestit: 1736
Liittynyt: 19 Heinä 2009, 20:03
Car(s): 156 2,4 JTD arkiajossa talvella
156 2,5 V6 kesällä
matkalla paaliin 156 V6
Paikkakunta: Orimattila

Laturin testaus

Viesti Kirjoittaja vesamaan »

Nyt olis hyvä hetki vaihtaa 156 busson laturi, kun kone on lattialla :mrgreen: on tilaa, jakopään tekokin sujuu lähes itsestään. Olis kolme laturia tarjolla, millä noita vois testata että löytyis parhaassa kunnossa oleva?

Luutavasti tässähän käy niin, että minkä tahansa valitsen, se poikii n. 100 km ajon jälkeen :silly: :lol:

Avatar
Pasi
Viestit: 6773
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Re: Laturin testaus

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Eiks noita painon mukaan testata... Painavin tietty parhaassa kunnossa!?









;)
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Avatar
Isola
Viestit: 1645
Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Laturin testaus

Viesti Kirjoittaja Isola »

Pyörittelemällä käsipelissä? Kevyimmin ja äänettömimmin pyörivä lienee ennusteeltaan paras. Ei siellä juuri muuta kuluvaa ole kuin laakerit ja mahdollinen vapaakytkin.
Järkiautoilija

A Bart
Viestit: 1663
Liittynyt: 01 Joulu 2007, 08:52
Paikkakunta: Pori

Re: Laturin testaus

Viesti Kirjoittaja A Bart »

Isola kirjoitti:Pyörittelemällä käsipelissä? Kevyimmin ja äänettömimmin pyörivä lienee ennusteeltaan paras. Ei siellä juuri muuta kuluvaa ole kuin laakerit ja mahdollinen vapaakytkin.
No, olen mä nuukuuksissani joskus noihin hiiliäkin vaihtanut jos kollektori on vielä hyvän näköinen ja menee pustaamalla mirkelituukilla.

Edit (ja tietenkin niitä laakereita)

Vastaa Viestiin