Nyt olis hyvä hetki vaihtaa 156 busson laturi, kun kone on lattialla on tilaa, jakopään tekokin sujuu lähes itsestään. Olis kolme laturia tarjolla, millä noita vois testata että löytyis parhaassa kunnossa oleva?
Luutavasti tässähän käy niin, että minkä tahansa valitsen, se poikii n. 100 km ajon jälkeen
Pyörittelemällä käsipelissä? Kevyimmin ja äänettömimmin pyörivä lienee ennusteeltaan paras. Ei siellä juuri muuta kuluvaa ole kuin laakerit ja mahdollinen vapaakytkin.
Isola kirjoitti:Pyörittelemällä käsipelissä? Kevyimmin ja äänettömimmin pyörivä lienee ennusteeltaan paras. Ei siellä juuri muuta kuluvaa ole kuin laakerit ja mahdollinen vapaakytkin.
No, olen mä nuukuuksissani joskus noihin hiiliäkin vaihtanut jos kollektori on vielä hyvän näköinen ja menee pustaamalla mirkelituukilla.