
Kiasta vielä, se tuntuu olevan varsinkin noissa pienemmissä hatchbackeissä kovasti naisten suosiossa (Huihain ohella). Eikös Punton kanssa ollut aikanaan samanlaista suuntausta?
Valvoja: Moderators
Loppuu vaan Alfalta aika kesken jos pitää kymmenenkin vuotta odottaa... Noista euroopan myyntiluvuista Alfan suhteen ei oikein pysty sanomaan vielä mitään,huikeita prosentteja on toki näyttää kun aiemmin ei oikein myyty mitään. Italian myyntiä ei voi tuijotella, se on sama kuin täällä Tampesterilla lanseerattaisiin uusi odotettu mustamakkara, ja sitten oltaisiin innoissaan kun Laukontorilla myynti vetääV6 kirjoitti:eikai siltä voi edes odottaa mitään kauheaa myyntiä jos autoa on viimeksi myyty siellä 20 vuotta sitten. Suurin osa nykyostajista ei tiedä edes koko merkkiä, kyllä se vie useita ellei kymmeniä vuosia saavuttaa edes jotain tasoa-
euroopan myyntiin taidetaan olla suht tyytyväisiä
https://www.fcagroup.com/en-US/media_ce ... EUROPE.pdf
Kian omistaneena voin yhtyä Flapjackin sanoihin. Ei valitettavasti keskimääräinen italialainen työkulttuuri kestä vertailua esimerkiksi upouudessa tehtaassa motivituneiden elintasoaan parantavien slovakkien kanssa ja toisaalta valmistajan kassa ei kestä 5-7 vuoden takuun kustannuksia konkurssitta. Mutta näinhän Alfalla on aina ollut , maukkaita autoja mutta taloudellisia fiaskoja vähän väliä.juri kirjoitti:Loppuu vaan Alfalta aika kesken jos pitää kymmenenkin vuotta odottaa... Noista euroopan myyntiluvuista Alfan suhteen ei oikein pysty sanomaan vielä mitään,huikeita prosentteja on toki näyttää kun aiemmin ei oikein myyty mitään. Italian myyntiä ei voi tuijotella, se on sama kuin täällä Tampesterilla lanseerattaisiin uusi odotettu mustamakkara, ja sitten oltaisiin innoissaan kun Laukontorilla myynti vetääV6 kirjoitti:eikai siltä voi edes odottaa mitään kauheaa myyntiä jos autoa on viimeksi myyty siellä 20 vuotta sitten. Suurin osa nykyostajista ei tiedä edes koko merkkiä, kyllä se vie useita ellei kymmeniä vuosia saavuttaa edes jotain tasoa-
euroopan myyntiin taidetaan olla suht tyytyväisiä
https://www.fcagroup.com/en-US/media_ce ... EUROPE.pdf
Toivottavasti homma lähtee liikkeelle jenkkilässä, ja euroopassakin päästään merkittäviin myyntilukuihin.
Esim. viiden vuoden takuu auttaisi kummasti... Eikös joku noista Korean ihmeistä aikoinaan jollain 7-vuotisella takuulla markkinoille tunkenut?
Kyllä luulee, mm. työkaverit oli tätä mieltä. Miksi sijoittaa 50 tonnia alfan romuun kun samaan rahaan saa esimerkiksi audinMacela kirjoitti:On se kyllä uskomatonta toi luotettavuuden pelkääminen. Luuleeko sakki ihan tosissaan edelleen että esim uusi Giulia olisi pajalla jatkuvasti?.
-Oksid- kirjoitti:Ilmaisia huoltoja ei taida moni (mikään?) merkki tarjota Suomessa, ensimmäinen huolto voisi mielestäni olla ihan hyvin "kaupanpäällinen" kun harvoin sisältää muuta kun liudan "tarkastuksia", mahd. softan päivitystä ja uudet öljyt suodattimineen.
).
Kappas, Pekko itse on saapunut foorumille, hieno homma!Pekko kirjoitti:Korjaan vielä sen verran, että toimin huoltoneuvojana / työnjohtajana / luonnollisesti hoidan meidän FCA merkkien takuut.
Joten huoltoihin, kampanjoihin ja "teknisiin kysymyksiin" vastailen mielelläni.
Jos auton osto on mielessä niin minulle voi myös laittaa viestiä, välitän sen eteenpäin sitten meidän Alfa myyjälle.
Tästä oli keväällä kirjoitus myös Squadra Tuningin blogissa ja totesivat et perus-2.0 menee Velocen spekseihin heittämällä ja että rajat tulee vastaan jossain 320 hv:n kohdalla.JPeltola kirjoitti:AHM Briteissä tarjoaa Veloceen 315 hp ohjelmaa, mutta mielenkiintoista on että heidän mukaan myös 200 hp versiosta saa 280 "Velocen" tai saman 315 hp kuin Velocesta.
Jos olisi Rosso Alfa, niin tämä olisi edessä joka tapauksessa.-Oksid- kirjoitti: ettei ala Tikkurilan värikartta muodostua
Tuota noin... Eikös XE:n todettu myyneen enemmän? Tosin vähän sitäkin ja pitemmän myyntiajn puitteissa.JPeltola kirjoitti:^ Paremmin kuin Jaguar XE kuitenkin.
Sama ahdin, samat suuttimet jne. eli kyllähän tuo täysin softakuristetulta vaikuttaa.Polforea kirjoitti:Jons löytys tuore ePer, voisi kuikuilla osien yhteneväisyyksiä. Oletusarvoisesti suhtaudun skeptisesti ja väitän, että vähintään turboahdin on eri ja alkaa kevyemmässä lähtökohdassa ahdistaa ennen noita lukemia, jos vedetään pidempää suoritusta kuin yksittäistä dynovetoa.
Yllättävää, mutta positiivisesti sellaista. Sithän tuossa on oletettavasti kivasti potentiaalia. Jaksatko verrata vielä männät, kanget, kampuran ja ic:n?Stilo kirjoitti: Sama ahdin, samat suuttimet jne. eli kyllähän tuo täysin softakuristetulta vaikuttaa.
Josef Matula kirjoitti:Moottori-lehden testi oli mukavaa luettavaa. Mutta vertailuautojen hinnoissa eroa Alfan tappioksi 8000 euroa. Edelleen olen sitä mieltä että jos noita halutaan saada kaupaksi täällä uusille ostajille hinnan tulisi olla BMW:n tasolla tai mieluummin alle.