Alfa Romeo Giulia 952

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin

Aiotko hankkia Giulian?

Ennakkotilaan asap
4
1%
Heti kun se tulee myyntiin, ei tarvitse edes koeajaa
5
1%
Käyn testaamassa ja ostan, mikäli on hyvä ja hinta on ok
44
10%
Odottelen myytäviä esittelyautoja
5
1%
Ostan vuoden/kaksi ajetun sitten joskus
73
17%
Ostan sitten joskus
240
57%
Tuskin
41
10%
En ikinä
12
3%
 
Ääniä yhteensä: 424

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja V6 »

se taitaa olla fixattu jossain softapäivityksessä, ja tossa pistonheadin autossa ei ollut sitä päivitystä, suurin osa noista missä on ollut ongelmia taitaa olla Q mallia-.
Viimeksi muokannut V6, 16 Heinä 2017, 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Streider
Viestit: 491
Liittynyt: 12 Joulu 2011, 13:07
Car(s): Opel Insignia GS -19
Honda Civic 1.6i DOHC -89
Honda Accord 2.0i tourer -07
Volvo V90CC D5 AWD -19

ex. Giulia 2.0 turbo benzina AT8 Super -17, 156 V6 + kaikenlaista..
Paikkakunta: Otalampi

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Streider »

^ en tiedä missä päivityksessä, kun ei minkään softan kanssa ole valittanut asiasta, ei uutena, eikä minkään päivityksen jälkeen.

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja V6 »

toi on muuten aika jännä toi Q mallin "konepelti", kun näyttää olevan kaikissa testeissä hiukan raollaan kun painetaan isoa kovaa, onko se huonosti suljettu vai antaako hiilikuitu/kiinnitys noin paljon löysää
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Shuttle
Viestit: 2248
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 21:28
Car(s): Mii & 500X. Ex. 159 2.2 JTS

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Shuttle »

Kertokaa nyt tyhmälle, mutta mitä tarkoittaa vasemmalla jalalla jarrutus? Ihanko oikeasti joku auto muka tietää, kumpi jalka sitä jarrua painaa? Vai onko jotain niin idioottimaista olemassa et mikäli kaasua + jarrua painetaan samaan aikaan tai liian pienellä erolla toisiinsa tulee joku errori?

Avatar
jkk
Viestit: 5891
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja jkk »

Onko kyse siitä että painetaan sekä kaasua että jarrua samaan aikaan? Mitä järkeä siinä on?

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8307
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Karkeasti vasurilla painetaan jarrua samaan aikaan veto päällä ja saadaan paino keulalle ja siten kääntymään keula paremmin mutkaan. Käytännössä etuvetojen juttu ja samaan aikaan vedon kanssa saa hallittua myös mahdollista takapään luistoa. Pienellä harjoittelulla tuo on oikein kiva asia ja paljon perinteistä käsijarruleikkimistä hyödyllisempää, jos haluaa päästä myös eteenpäin, eikä vain poikittain.

Esim. 156 taipuu lumirännissä kivasti vasurijarrulla ilman käskahvaa.
Kuva
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
Naamapalmu
Viestit: 346
Liittynyt: 12 Huhti 2012, 15:49
Car(s): 156 2.0 T.Spark
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Naamapalmu »

^juurikin näin. Ja tuo vikakoodi mikä pukkaa monessa uudessa autossa (saattaa olla automaattijuttu) on brake/throttle interference (eli kaasu ja jarru samaan aikaan) jota kun runkkaa hetken auto luulee viaksi ja menee vikatilaan. Tää on siis 2v vanhaa tietoa ja toivon että nykyautot olisivat fiksumpia mutta vaikuttais siltä että tapauksia tulee edelleen.
Through difficulties to defeat

Avatar
Streider
Viestit: 491
Liittynyt: 12 Joulu 2011, 13:07
Car(s): Opel Insignia GS -19
Honda Civic 1.6i DOHC -89
Honda Accord 2.0i tourer -07
Volvo V90CC D5 AWD -19

ex. Giulia 2.0 turbo benzina AT8 Super -17, 156 V6 + kaikenlaista..
Paikkakunta: Otalampi

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Streider »

jkk kirjoitti:Onko kyse siitä että painetaan sekä kaasua että jarrua samaan aikaan? Mitä järkeä siinä on?
Se on varsinkin radalla ihan kiva ja hyödyllinen juttu, aina jalka valmiina polkimella, saa pidettyä ahdot koko ajan paremmin pelissä, painosiirtymän halutusti yms. Keulapainoisen etuvedon kanssa siitä onkin jo tuossa esimerkki, 156 kanssa se on kivaa talvella. Ja manuaalin kanssa muutenkin, vielä hauskempaa tanssimista. Anyway, nopeampaa ja parempi kontrolli.

https://www.youtube.com/watch?v=vcSAiRxmm0w
https://www.youtube.com/watch?v=PdnL0X7_WcM

Avatar
Garmund
Viestit: 1904
Liittynyt: 12 Elo 2012, 23:44
Car(s): Crosswagon Q4 -05
ja muutama harrastealfa
Paikkakunta: K-Häme/Helsinki

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Garmund »

Offtopick
Aquatica kirjoitti:^
Taitaa olla nykyaikaiset turvallisuusmääräykset.
Lisäksi - miksi pitäis jarruttaa vasemmalla jalalla? Jos auto on ajajan auto - sitä ei tarvita. Se menee linttaan ilmankin jne...

Katos aqu joku video, vaikka miten ralliautossa jalat käy polkimilla. Niiden luulisi olevan ajajan autoja?
Suoraan vaan suoraa

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Alfissimo kirjoitti:Karkeasti vasurilla painetaan jarrua samaan aikaan veto päällä ja saadaan paino keulalle ja siten kääntymään keula paremmin mutkaan. Käytännössä etuvetojen juttu ja samaan aikaan vedon kanssa saa hallittua myös mahdollista takapään luistoa.
Offtopic muiden jatkoksi: ei mene jakeluun mitä hyötyä voi olla etuvetoisella vasemman jalan jarrutuksesta, kun sekä kaasu että jarru vaikuttavat molemmat yhtäaikaa etupyöriin. Ei kai kyseessä ole takavetoisten maailmasta sellaisenaan peritynyt väärin ymmärretty tapa toimia?
Viimeksi muokannut 155156, 17 Heinä 2017, 13:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jiitee
Viestit: 3425
Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit

ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16
Paikkakunta: Pohojammaa

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Jiitee »

No niin , tässähän sitä taas ollaan ihan Giulian perusominaisuuksien alkulähteillä: hemmetti jos saa edes vasemman jalan jarrutusta tehdä vikavaloitta kun ei saa myöskään luistonestoa kokonaan pois.... ei jatkoon... :oops: :oops: :mrgreen:
Kuva
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8307
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

155156 kirjoitti:
Alfissimo kirjoitti:Karkeasti vasurilla painetaan jarrua samaan aikaan veto päällä...
Offtopic muiden jatkoksi: ei mene jakeluun mitä hyötyä voi olla etuvetoisella vasemman jalan jarrutuksesta, kun sekä kaasu että jarru vaikuttavat molemmat yhtäaikaa etupyöriin. Ei kai kyseessä ole väärin ymmärretty tapa toimia takavetoisten maailmasta?
Ei ole. Sopivalla jarrumäärällä ei pysty kumoamaan moottorin vetoa, mutta sen verran, että painopiste siirtyy ja keulan pito paranee. Samanlailla autoa saa sidottua myös kesken mutkaa, jos puskee. Ja menee sitä painetta takajarruillekin, joten terävämmällä potkulla saa etuvedon takapäätä irtonaisemmaksi. Toimii tuo kaikenvetoisten autojen kanssa. Etuvedossa eniten hillitään juuri puskemista ja yleisesti asfaltilla tiukoissa mutkissa sitoa keulaa sisään siinä missä liukkaallakin. Oman jalan ESP :mrgreen: Kannattaa kokeilla, mutta enpä ole ihan varma, antaako esim. sähkökaasuversiot tuota tehdä vanhemmissakaan, vai katkeaako syöttö. Tuo kuvan vaijerikaasuinen TS totteli erinomaisesti :)

Giuliaan tämä liittyy siten, että tuota pystyy osaavat kaverit hyödyntämään ihan oikeasti auton ohjaamiseen, etenkin rata-ajossa ja ymmärrän kyllä , jos joku ammattikoeajaja on sitä kokeillut, eikä auto olekaan totellut käskyjä.

E: ...ja minä en edes ole mikään rattimies (tm.) esim. Alfacupin kiertäjiin verrattuna, mutta sen verran pitää autoon perstuntumaa etsiä, että tietää, kuinka se käyttäytyy.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
Garmund
Viestit: 1904
Liittynyt: 12 Elo 2012, 23:44
Car(s): Crosswagon Q4 -05
ja muutama harrastealfa
Paikkakunta: K-Häme/Helsinki

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Garmund »

Mahtaakohan varmaan normi Qiuliat pätkäistä syötön tuossa vasemmanjalan jarrutuksessa, mitenhän Q.


Sähkökaasu 156set sähkökaasulla taitavat pätkäistä syötön tuossa, ainakin crossi tekee niin.
Suoraan vaan suoraa

Avatar
palkus
Viestit: 4740
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja palkus »

määä en ole mikään rattimies, mutta tuo jarrulla sidonta kuuluu etuvetosille. Onks muuten kukaan muu kuullu formuloissa, kun insinöörit huomauttelee kuskeille: "älä nyt saatana paina jarrua ja kaasua samaan aikaan" ja studiossa Oikarinen ja kumpp manailee typerää kuskia moisesta tempusta :wink: Jenkit nyt ei muutenkaan tiedä muusta kuin varttimaili.
Sorarallit on oma maailmansa toki.
"puhun niin totta kuin osaan"

Avatar
Streider
Viestit: 491
Liittynyt: 12 Joulu 2011, 13:07
Car(s): Opel Insignia GS -19
Honda Civic 1.6i DOHC -89
Honda Accord 2.0i tourer -07
Volvo V90CC D5 AWD -19

ex. Giulia 2.0 turbo benzina AT8 Super -17, 156 V6 + kaikenlaista..
Paikkakunta: Otalampi

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Streider »

palkus kirjoitti:määä en ole mikään rattimies, mutta tuo jarrulla sidonta kuuluu etuvetosille. Onks muuten kukaan muu kuullu formuloissa, kun insinöörit huomauttelee kuskeille: "älä nyt saatana paina jarrua ja kaasua samaan aikaan" ja studiossa Oikarinen ja kumpp manailee typerää kuskia moisesta tempusta :wink: Jenkit nyt ei muutenkaan tiedä muusta kuin varttimaili.
Sorarallit on oma maailmansa toki.
Jaa mitenkä oli? Mä haluaisin nähdä, kun joku siellä vain lepuuttaisi vasenta jalkaa ja häviäisi aika paljon aikaa roplaamalla oikealla jalalla erikseen kaasua ja jarrua :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=PhmlLUMrWoc

Sen lisäksi vielä toistamiseen sama linkki, jonka laitoin aikaisemminkin.
https://www.youtube.com/watch?v=vcSAiRxmm0w

Niin ja ei se ainakaan Giuliassa tosiaan mitään ole sanonut, vaikka CARF talviajoleikeissä ja Nürburgringillä tai missä nyt milloinkin on vasen jalka ollut muuallakin, kuin lepäämässä työttömänä. Ehkä ne on ajatellut siellä amerikkalaisia, vaikka kyllähän sitä vartillakin voi jarrua vasten lähdön hakea.

Avatar
palkus
Viestit: 4740
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja palkus »

^en tuossa formula linkissä kyllä kertaakaan huomannut samanaikaista jarrun ja kaasun painamista.
"puhun niin totta kuin osaan"

Avatar
Streider
Viestit: 491
Liittynyt: 12 Joulu 2011, 13:07
Car(s): Opel Insignia GS -19
Honda Civic 1.6i DOHC -89
Honda Accord 2.0i tourer -07
Volvo V90CC D5 AWD -19

ex. Giulia 2.0 turbo benzina AT8 Super -17, 156 V6 + kaikenlaista..
Paikkakunta: Otalampi

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Streider »

palkus kirjoitti:^en tuossa formula linkissä kyllä kertaakaan huomannut samanaikaista jarrun ja kaasun painamista.
Jos se perusajatus ei aukene koko hommassa, niin vaikeaahan tää on. Joo ei, ei se ole rallia eikä ole tarkoituskaan olla tai ajaa samalla tavalla, yllättäen.

https://www.youtube.com/watch?v=yEcy1Wn_f-c

lagotto
Viestit: 230
Liittynyt: 15 Touko 2014, 09:07

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja lagotto »

Painon siirrosta tässä on enimmäkseen kyse, tässä hyvin kerrottu erot ja hyödyt:
http://www.roadandtrack.com/car-culture ... ing-rally/

Avatar
palkus
Viestit: 4740
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja palkus »

Streider kirjoitti:
palkus kirjoitti:^en tuossa formula linkissä kyllä kertaakaan huomannut samanaikaista jarrun ja kaasun painamista.
Jos se perusajatus ei aukene koko hommassa, niin vaikeaahan tää on. Joo ei, ei se ole rallia eikä ole tarkoituskaan olla tai ajaa samalla tavalla, yllättäen.
No ei aukene se, että mikä ei aukene :oops: Jos kerran on jotain limp moodea amerikan Joelle vasemman jalan jarrutuksesta tullu, niin syynä ei voi olla mikään muu kuin kaasun ja jarrun SAMANAIKAINEN poljenta vauhdissa. Ei sen toki pitäisi mitään vikaa tehdä, mutta tuolla muutenkin matot ja suonenvedot hirttää kaasua niin, että mitään ei ole tehtävissä :lol: Eli olisko ömerikan versioihin aluksi laitettu softa tuollaiseksi, jotta olisi joku toivo auton pysäyttämiseksi :-D
Formuloissa on kyllä huomautettu kuskeja SAMANAIKAISESTA poljennasta, koska vauhti ei parane yhtään ja vastaavastri kerssi ei lataudu+jarrut ylikuumenee. Silloin kuin ite ajelen automaagia, niin luontaisesti käytän molempia jalkoja koska 2 poljintakin :-D
"puhun niin totta kuin osaan"

Avatar
jkk
Viestit: 5891
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja jkk »

Streider kirjoitti:
jkk kirjoitti:Onko kyse siitä että painetaan sekä kaasua että jarrua samaan aikaan? Mitä järkeä siinä on?
Se on varsinkin radalla ihan kiva ja hyödyllinen juttu, aina jalka valmiina polkimella, saa pidettyä ahdot koko ajan paremmin pelissä, painosiirtymän halutusti yms. Keulapainoisen etuvedon kanssa siitä onkin jo tuossa esimerkki, 156 kanssa se on kivaa talvella. Ja manuaalin kanssa muutenkin, vielä hauskempaa tanssimista. Anyway, nopeampaa ja parempi kontrolli.

https://www.youtube.com/watch?v=vcSAiRxmm0w
https://www.youtube.com/watch?v=PdnL0X7_WcM

Okok, I see. Eli painoa siirtelemällä voidaan kontrolloida auton käytöstä. Luulisin että automaatti ei moisesta pidä...ainakin moni ajamani tomaatti tiputtaa vaihdetta samantien melkeen kun jarrua painaa. Muinainen selespeedikin antaa virhettä samanaikaisesta painamisesta.

Avatar
TeroPee
Viestit: 1128
Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja TeroPee »

Toinen osa vertailusta. https://youtu.be/xJZAKvReRvQ

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Tämä limp-modeen meno on korjaantunut softapäivityksellä. Liekö sit ihan softabugi ollut.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
Casa di Matti
Viestit: 345
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS

Re: Alfa Romeo Giulia 95

Viesti Kirjoittaja Casa di Matti »

Kyllä se valitettavasti vaan niin on, että Giuliankin yhteydessä nämä laatuasiat nousevat mieleen, ainakin, jos on pitkään autoa omistuksessaan pitävä ja jonkin sortin autoharrastajaksi itsensä lukeva. Giulian kahden edeltäjän omistaja on voinut todeta, että Alfa ei ole autonvalmistajana virheistään oppinut ja jopa aivan samat huonot ominaisuudet ovat siirtyneet edeltäjästä seuraajaan.

Esimerkiksi Alfa 156 tökkäsi elinkaarensa alussa jakohihnan kestävyysongelmaan sillä seurauksella, että hihnan vaihtoväliä piti lyhentää alun perin ilmoitetusta dramaattisesti. Mallin seuraajan bensamalleissa siirryttiin lupaavasti ketjuun, mutta samalla ojasta allikkoon: Ketjukaan ei kestänyt alunperin suunnittellun (?) mukaisesti, vaan sitäkin jouduttiin vaihtamaan. Ja jos vaihtaa pitää, niin mielluummin se hihna kuin ketju... Surkuhupaisaa on myös 156:n ja 159:n ruostuminen samoista paikoista, helmasta takapyörän etupuolelta ja etupään puskurin tietämistä. Molemmilla malleilla on toki lisäksi omat mallikohtaiset akilleen kantapäänsä, mutta omalla kohdallani 159 on ollut ongelmallisempi auto kuin 156, pikkuvikoja on siinä ilmennyt enemmän. Toivottavasti trendi ei jatku Giulian kohdalla.

Em. mallisarjojen ongelmat ja nyt uutukaisen Giulian koeajojen ja testausten yhteydessä sattuneet häiriöt eivät kerro hyvää Alfan valmistajan syvällisestä paneutumisesta asiaansa monipuolisesti hyvän auton valmistajana eikä myöskään asiakkaiden arvostamisesta. Alfan markkinointi tuntuu keskittyvän aina vain enemmän tunnepuolen ja ajofiiliksen korostamiseen ja tällainen pitkän linjan alfisti alkaakin nyt jo pikkuhiljaa epäillä, että nuo mainitut asiat todella ovat Alfan suunnittelussa ja valmistuksessa ehdottomia ykkösasioita. Miltä auto tuntuu ja miltä se näyttää ovat määrääviä tekijöitä ylitse muiden, ei niin väliä, miten se pitemmän päälle toimii ja millaista käytännön hankaluuksia se omistajalleen tarjoaa. Alfa lienee tietoinen valmistamiensa tuotteiden heikoista kohdista ja siitä, että ainainen passione tai cuore sportivo eivät yksinään tuotteen hyvyyteen riitä. Asiakkaan kannalta on ylimielistä toistaa samoja virheitä mallista toiseen.

Minulle ja monelle muullekin auton fiilis - juuri se juttu, jota Alfa markkinoinnissaan toistaa - on tärkein asia auton valinnassa. Siksi näitä Alfoja on tullut ostettua. Toivoisi vaan, että joskus tuolta pohjalta tehdyn valinnan myötä olisi tullut tai tulisi muutakin hyvää, niitä niin sanottuja huolettomia ajokilometrejä. Olen selvästi tullut vanhaksi: Auton ja autoilun tunne ja fiilis ei ole enää kaikki kaikessa; entistä enemmän on alkanut merkitä autoilun helppous ja ongelmattomuus.

Mutta joka tapauksessa Giuliasta on sanottava se, mikä monesta muustakin Alfasta: Ehdottoman kaunis se on.
Viimeksi muokannut Casa di Matti, 21 Heinä 2017, 16:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

^äläs ny, Giulia saattaa silti olla laadukkain Alfa Romeo ikinä jos tässä on kaikki mitä on vialla :lol: Mulle se laadukkuus edelleen merkitsee sitä paljonko 100tkm ajettua, 5 vuotta vanhaa yksilöä tarvii rahallisesti tukea et sillä voi ajaa. Se jääkin nähtäväksi. Mulla on kuitenkin tuosta omasta 159:stä kyllä sellainen mielikuva ettei se ainakaan paskempi ollut kuin kaks edellistä 156:ta 8) Tietty ne oli hauskempia ajaa, mut aina jotain pientä oli työn alla...
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Lista tiedostetuista ja korjatuista ongelmista FCA:n tietokannasta:

http://jalopnik.com/here-are-all-the-pr ... 1797069082
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
Casa di Matti
Viestit: 345
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS

Re: Alfa Romeo Giulia 95

Viesti Kirjoittaja Casa di Matti »

:-D
Viimeksi muokannut Casa di Matti, 21 Heinä 2017, 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Manu
Viestit: 510
Liittynyt: 24 Syys 2015, 01:23
Car(s): Lexus CT hybrid -11
ex. Alfa Romeo 159 2.4Jdtm Qtronic -06
Paikkakunta: Vantaa

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Manu »

Alfasta toki saa/pitääkin antaa palautetta mutta täytyy muistaa että jokaisen merkin uudessa mallissa on näitä lapsivikoja.
Alfa romeo ei vaan ole Toyota ja uskon että se foorumillakin tiedetään toivottavasti.

Mutta takaisin Giuliaan: hieno auto, takaveto ja hienot moottorit 8)

juri
Viestit: 510
Liittynyt: 05 Syys 2003, 03:27
Car(s): Ex 156 ja 147 Selespeed, MiTo
Nyt alla Wrangler JKU 3.6 Backcountry
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Alfa Romeo Giulia 95

Viesti Kirjoittaja juri »

Casa di Matti kirjoitti: ...
Em. mallisarjojen ongelmat ja nyt uutukaisen Giulian koeajojen ja testausten yhteydessä sattuneet häiriöt eivät kerro hyvää Alfan valmistajan syvällisestä paneutumisesta asiaansa monipuolisesti hyvän auton valmistajana eikä myöskään asiakkaiden arvostamisesta. Alfan markkinointi tuntuu keskittyvän aina vain enemmän tunnepuolen ja ajofiiliksen korostamiseen ja tällainen pitkän linjan alfisti alkaakin nyt jo pikkuhiljaa epäillä, että nuo mainitut asiat todella ovat Alfan suunnittelussa ja valmistuksessa ehdottomia ykkösasioita. Miltä auto tuntuu ja miltä se näyttää ovat määrääviä tekijöitä ylitse muiden, ei niin väliä, miten se pitemmän päälle toimii ja millaista käytännön hankaluuksia se omistajalleen tarjoaa. Alfa lienee tietoinen valmistamiensa tuotteiden heikoista kohdista ja siitä, että ainainen passione tai cuore sportivo yksinään tuotteen hyvyyteen riitä. Asiakkaan kannalta on ylimielistä toistaa samoja virheitä mallista toiseen.
...
^Tämä.

Alfan tekemä brändityö tuolla cuore sportivo / senza cuore saremmo solo macchine / la meccanica delle emozioni -fiilistelyn parissa menee nyt ilmenneellä laatutasolla hukkaan nykymaailmassa. Olisiko tässä käynyt niin, että kun Alfa tekee ensimmäistä kertaa näin pitkälle vietyä tekniikkaa sisältävän pirssin, tulevat monet asiat, jotka saksalaisten leirissä on opeteltu jo vuosia sitten, vähän yllätyksenä? Ainakin nuo pressiautot olisi pitänyt testata huolellisemmin ennenkuin ne päästetään käsistä. Vaan jos ei ollut tiedossa että mitä kaikkea pitää testata ja miten, niin kuinkas sen teet... Vähän ihmetyttää että tähän ei pyydetty / tarjottu / annettu parempaa tukea konsernitasolta.

Nykyään huonot kokemukset liikkuvat valonnopeudella ympäri maailman, ja jäävät kuluttajien takaraivoon jyskyttämään. Ei synny vaikutelmaa korkeasta laatutasosta noiden ongelmien takia, olivat ne sitten prosentuaalisesti kuinka pieniä tahansa.
932 937 955

Avatar
Pujazuba
Viestit: 2103
Liittynyt: 06 Helmi 2011, 13:36
Car(s): Giulietta JTDm2
Ex:
156 JTS
146 TS

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Pujazuba »

Nyt alkaa haista essonbaarin vessojen läheisyydessä olevan pöydän alueelta tämä valittelu. Menköön siihen vagileiriin ne jotka haluavat vielä kalliimpia remontteja ja paljon persoonattomia häkkejä.
Ihan tarpeeksi vikoja löytyy tojotoista kuin skodoistakin. Jostain syystä vaan kun merkki on Alfa Romeo aletaan jauhaa sitä samaa noitavalittelua maineesta ja muusta roskasta. Kialla vaan kun jokin pettää se ei vaikuta maineeseen. :shock:

Olisi hyvä jos ne joita kiinnostaa pelkääminen ja ennakkoluulo, aloittaisivat uuden ketjun jonka otsikko paremmin kuvaa sisältöä.
Kuva

Avatar
Jarsan
Viestit: 2479
Liittynyt: 04 Helmi 2010, 14:30
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Jarsan »

Kaalipata kirjoitti:Lista tiedostetuista ja korjatuista ongelmista FCA:n tietokannasta:

http://jalopnik.com/here-are-all-the-pr ... 1797069082
Olis mielenkiintoista tietää mistä tietokannasta nuo on poimittu, kun en löydä FCA:lta noista tiedotteista yhtäkään. Rapid Checkkauksia löytyy tasan yksi kappale koskien Giuliaa. :roll:

---

Kyllä jokaisella merkillä on X-määrä ongelmia uusissa malleissa. Osalla merkeistä nuo "lastentaudit" seuraa mukana mallisarjasta ja vuodesta toiseen, eikä ongelmiin saada ratkaisua vaikka vika on ollut valmistajan tiedossa +10 vuotta. Jos vertaan yksittäisen uuden mallin "TSB" määriä valmistajien omista portaaleista, esim: BMW (s-gate), Skoda (ElsaPro), Peugeot (Servicebox), Nissan (N-Fit) vs. FCA (Link.e.Entry / DealerConnect), niin kyllä Alfan "lastentautien" määrä noiden perusteella on vähäisin noista kaikista ja ihan helposti. Puhumattakaan erilaisista tehtaan kampanjana tehtävistä ongelmien korjauksista, joiden löytäminen on päätynyt kuluttajan vastuulle.

Edit: Typo.
Viimeksi muokannut Jarsan, 21 Heinä 2017, 22:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

peksu
Viestit: 556
Liittynyt: 08 Helmi 2011, 11:55
Car(s): Alfa Romeo 75 2.0 -87
ex. Alfa Romeo Giulia Super 1600 -69
ex. Giulietta MA -11
ex. 147 1,6 -02
Opel Manta A 1900 DeLuxe -71
BMW 218i Active Tourer -15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja peksu »

Jokos uusissa Volkkareissa saa ovet pysymään kiinni talvella :twisted: ...?
Ainakin yli 15 vuotta Volsujen yleinen vika; itse koin tuon -90 Passatin kanssa 1990-luvun alkupuolella ja ainakin vielä 2000-jotakin Poloissa edelleen sama ongelma...
Hitaita ne on saksalaisten parannuspäivityksetkin :roll:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
-Oksid-
Viestit: 254
Liittynyt: 03 Syys 2016, 21:14
Car(s): Ajossa: Abarth 595 turismo ”70th Anniversary” ’19
Mennyt: Alfa Romeo Giulia Diesel AT8 Super '16

Ennen sitä: erinäisiä ajoneuvoja
Paikkakunta: Kotka

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja -Oksid- »

^^ vähän offtopic mutta menkööt:
muistuupa mieleeni kylmähkö talvi n. vuonna 2009 tai 2010 , pakkasta -27 astetta, alla gen 2 RS-Ocu ja paluu työreissulta Kiteeltä Kotkaan iltaa vasten: autoon tuli kömmittyä paksin kautta kun mikään ovi ei auennut (kahvat eivät "ottaneet" vaan ovet pysyivät kiinni, sama homma sisäkahvasta vedellessä), 40km päästä alkoivat etuovet toimia, tosin sillä seurauksella että huoltomolle kurvatessa kuskin ovi ei sitten suostunut pysymään kiinni (edes tuulisalpaan), auto piti ajaa sopivasti kallelleen ettei tuuli avannut ovea naapurin kylkeen kesken kahvittelun. Ovi napsahti taas kiinni n. 40km ajelun jälkeen ja seuraavalla pysähdyksellä taas sama juttu. Oireet ilmenivät kun pakkasta oli enemmän kuin 15 astetta. Merkkihuolto ei saanut vikaa poistettua vaikka lukkomekanismejä ja vaijereita rasvailtiinkin ahkerasti :lol:

Avatar
TeroPee
Viestit: 1128
Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja TeroPee »

Kolmas ja viimeinen osa. https://youtu.be/9z2ODU7_NCI

lagotto
Viestit: 230
Liittynyt: 15 Touko 2014, 09:07

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja lagotto »

On muuten ihme juttu, kun Alfasta löytyy vika, niin siitä ei saisi mainita, ei edes foorumilla. Ja jos se mainitaan, niin heti kommentoidaan, että jossain muussakin merkissä on vikoja. Aika alhainen tuntuu alfistin itsetunto olevan. :shock:

Avatar
Tazio
Viestit: 3123
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Tazio »

^
<avautuminen>
Enemmän mua ihmetyttää, että Alfa Romeo palstalla pähkitään pitkät pätkät onko vasemman jalan jarrutuksesta mitään hyötyä urheilullisessa ja/tai kilvan ajossa :(

Olen joko dinosaurus ja/tai autoilu - jopa Alfa Romeolla - on jo hyvin lähellä sitä play station/autonominen tila olomuotoa johon tässä kuulemma pitää mennä kun tälläisia perusjuttuja ja niiden tarpeellisuutta mähkitään :( :(
</avautuminen>

-Tazio


Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

Avatar
Casa di Matti
Viestit: 345
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Casa di Matti »

Pujazuba kirjoitti:Nyt alkaa haista essonbaarin vessojen läheisyydessä olevan pöydän alueelta tämä valittelu. Menköön siihen vagileiriin ne jotka haluavat vielä kalliimpia remontteja ja paljon persoonattomia häkkejä.
Ihan tarpeeksi vikoja löytyy tojotoista kuin skodoistakin. Jostain syystä vaan kun merkki on Alfa Romeo aletaan jauhaa sitä samaa noitavalittelua maineesta ja muusta roskasta. Kialla vaan kun jokin pettää se ei vaikuta maineeseen. :shock:

Olisi hyvä jos ne joita kiinnostaa pelkääminen ja ennakkoluulo, aloittaisivat uuden ketjun jonka otsikko paremmin kuvaa sisältöä.
Päinvastoin: Tämä aihe kuuluu nimenomaan tähän ketjuun. Giuliaahan on kuvattu malliksi, johon Alfa on satsannut ja jonka menestyksen merkitys Alfan tulevaisuudelle on suuri. Meille, jotka mieluusti Alfoilla ajelemme tulevaisuudessakin, ei ole samantekevää, millaisen vastaanoton Giulia saa. Auton aihio on erinomainen ja olisi toivonut, että auton valmistaja olisi oikein selkä kyyryssä kieli tukevasti keskellä suuta keskittynyt monipuoliseen testaamiseen ja yksityiskohtien hiomiseen ennen auton markkinoille tai testeihin pääsyä. Toki lastentauteja lienee jokaisessa uudessa automallissa, mutta kovin usein ne eivät tule näin näkyvästi esille tiedotusvälineiden testeissä ja keskustelupalstoilla kuin nyt Giulian yhteydessä on tapahtunut. Asia on erikoinen sikäli, että Alfa otti lisäaikaa Giulian hiomiseen ja Amerikan valloittamiseen ennen sen markkinoille pääsyä.

Uskokaamme kumminkin, että ryppyjä ei enää mallin alkutaipaleen jälkeen tule ja että 156:n ja 159:n pitkän juoksun laatuongelmia ei enää Giuliassa ilmene. Giulia on upea auto ja sillä olisi eväitä vaikka mihin!
Viimeksi muokannut Casa di Matti, 22 Heinä 2017, 22:24. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

juri
Viestit: 510
Liittynyt: 05 Syys 2003, 03:27
Car(s): Ex 156 ja 147 Selespeed, MiTo
Nyt alla Wrangler JKU 3.6 Backcountry
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja juri »

Pujazuba kirjoitti:Nyt alkaa haista essonbaarin vessojen läheisyydessä olevan pöydän alueelta tämä valittelu. Menköön siihen vagileiriin ne jotka haluavat vielä kalliimpia remontteja ja paljon persoonattomia häkkejä.
...
Näin olen jo tehnyt. Oliko ehdotuksia jatkotoimenpiteiksi, vai riittääkö tämä katumusharjoitukseksi?
932 937 955

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Kyllähän tämä jo alkaa näyttämään joltain (kuva Bella Italia -tapahtumasta, linkki löytyi tältä foorumilta):

https://macela.kuvat.fi/kuvat/2017/Bell ... LFA_18.jpg

Avatar
palkus
Viestit: 4740
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja palkus »

Tazio kirjoitti:^
<avautuminen>
Enemmän mua ihmetyttää, että Alfa Romeo palstalla pähkitään pitkät pätkät onko vasemman jalan jarrutuksesta mitään hyötyä urheilullisessa ja/tai kilvan ajossa :(

Olen joko dinosaurus ja/tai autoilu - jopa Alfa Romeolla - on jo hyvin lähellä sitä play station/autonominen tila olomuotoa johon tässä kuulemma pitää mennä kun tälläisia perusjuttuja ja niiden tarpeellisuutta mähkitään :( :(
</avautuminen>
Sori :oops:
"puhun niin totta kuin osaan"

Avatar
flapjack
Viestit: 473
Liittynyt: 04 Maalis 2012, 20:28
Car(s): C207, ex Giulia Super, MA Giulietta
Paikkakunta: Oulu

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja flapjack »

Jees. Ja tällaisen foorumin ideana pitäisin myös sitä että havaittuihin oireisiin löytyisi (haulla) nätisti kokemuksia mitä kautta niitä voisi paikata tai miten niiden kanssa voisi yrittää elää. Toki myös positiivisia ominaisuuksia, tapahtumia, tarjouksia, kauppoja, huumoria, elämyksiä ja mitä näistä nyt sattuukaan löytymään. Vertaistukea ja tietoa mitä ei luultavasti kauppiailta tai valtuutetuilta tahoilta tai esson baarista löydy. Eri hauska toki jos seassa viihtyisi myös väkeä ikäänkuin tiskin toiselta puolelta.
We are healthy only to the extent that our ideas are humane.

turco
Viestit: 2
Liittynyt: 24 Heinä 2017, 22:35
Car(s): Alfa Romeo

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja turco »

hi friends from Finland,

happy Alfa Giulia QV (510 hp) owner here, if you are thinking to get one of these, dont hesitate. i will post photos videos and answer any questions if you have

Exhust Sound, Revs, Fly by -

https://youtu.be/eFiUYd5hO6o

Riding against the Porsche 911.2 Targa 4 GTS

https://youtu.be/uBZdeMDSdFY

you can check more videos on my youtube channel or later i post some more :)

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

^tsk tsk...don't do street racing. Keep it on the track.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
Pujazuba
Viestit: 2103
Liittynyt: 06 Helmi 2011, 13:36
Car(s): Giulietta JTDm2
Ex:
156 JTS
146 TS

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Pujazuba »

turco kirjoitti:hi friends from Finland,

happy Alfa Giulia QV (510 hp) owner here, if you are thinking to get one of these, dont hesitate. i will post photos videos and answer any questions if you have

Exhust Sound, Revs, Fly by -

https://youtu.be/eFiUYd5hO6o

Riding against the Porsche 911.2 Targa 4 GTS

https://youtu.be/uBZdeMDSdFY

you can check more videos on my youtube channel or later i post some more :)
I agree. Any hooliganism on public roads is quite irresponsible.
Personally, I don't like to see Alfas in 'this vs. that' type of videos where cars are tested in a juvenile manner with disregard to traffic laws and other peoples' safety.
Kuva

lagotto
Viestit: 230
Liittynyt: 15 Touko 2014, 09:07

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja lagotto »

^^^ eiköhän tuo ole joku suomalainen teini joka on löytänyt Youtuben. Fastcars Barcelona. :drinking:

Avatar
Rauta
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Touko 2011, 19:45
Car(s): Ford Focus ST ja Hyundai Ioniq plug-in hybrid (exiä: MiTo QV, Giulia, MiTo, Giulietta, 159 ja 156)
Paikkakunta: Lohja

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Rauta »

155156 kirjoitti:Kyllähän tämä jo alkaa näyttämään joltain (kuva Bella Italia -tapahtumasta, linkki löytyi tältä foorumilta):

https://macela.kuvat.fi/kuvat/2017/Bell ... LFA_18.jpg
Kiitos vaan ja hyvä jos alkaa vanhoilla jäärilläkin silmä tottumaan tuohon :wink:

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Rauta kirjoitti:
155156 kirjoitti:Kyllähän tämä jo alkaa näyttämään joltain (kuva Bella Italia -tapahtumasta, linkki löytyi tältä foorumilta):

https://macela.kuvat.fi/kuvat/2017/Bell ... LFA_18.jpg
Kiitos vaan ja hyvä jos alkaa vanhoilla jäärilläkin silmä tottumaan tuohon :wink:
Just nimenomaan näin :-)
Ja auton väri on erittäin hyvä.

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1773
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Romanian poliisi on uusinut kalustoa

Kuva

Kuva
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong

Avatar
molsky
Viestit: 439
Liittynyt: 22 Loka 2015, 23:56
Car(s): Mito QV, 156 2.0 JTS
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja molsky »

Näköjään Giulia Veloce on esillä Neste Rallin aikaan jossakin, AR Suomen Facebook julkaisun mukaan. :-D
Viimeksi muokannut molsky, 27 Heinä 2017, 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
_rico
Viestit: 1178
Liittynyt: 13 Kesä 2011, 00:06
Car(s): Proceed GT
Ex Giulietta ja 3x 156
Paikkakunta: Espoo

Re: Alfa Romeo Giulia 952

Viesti Kirjoittaja _rico »

^Korjataan sen verran että kaksi Giuliaa :-D

Vastaa Viestiin