Hommasin juuri 156 05 faceliftin, jossa ei ollut kaukosäädintä kummassakaan stilettiavaimessa. Tämän ikäisissä
se kuitenkin ollut vakiona? Minulla on kaukosäädin avaimia jäänyt puretuista vehkeistä ja millähän tempulla saan sellaisen
toimimaan tuon kanssa? siru nyt ainakin pitää siirtää auton omasta avaimesta, mutta onko yleensä mahdollista koodata tms toisen auton kaukosäädin toimimaan toisen kanssa?
156 kaukosäädin avain
Valvoja: Moderators
- Enzo
- Viestit: 860
- Liittynyt: 04 Loka 2009, 12:43
- Car(s): 916 Spider
Mersu,Mitsu&Matsda - Paikkakunta: Hamina
- Viesti:
156 kaukosäädin avain
Keskivaikeasti alfaholisoitunut
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: 156 kaukosäädin avain
Kai se mahdollista on. Crossiin kyselin marmorilta ja sanoivat että avain tilataan italiasta ja auto opetetaan tottelemaan uutta avainta.
Miksei siis onnistuisi eri auton avaimen kanssa samalla tavalla?
Itse prosessia miten se tapahtuu en tiedä.
Miksei siis onnistuisi eri auton avaimen kanssa samalla tavalla?
Itse prosessia miten se tapahtuu en tiedä.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Maunu
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
- Paikkakunta: Pori
Re: 156 kaukosäädin avain
Voi 156:seen opettaa kauko-ohjaimia.
Ei ihan helppo homma, mutta onnistuu.
Jos saat marmori tiskiltä hälyttimen 5-numeroisen koodin niin silloin on helppoa. Ohjelmointi AlfaObd ohjelmalla.
Yleensä tuota koodia kun ei vaan löydy mistään
Eli ensin täytyy purkaa kauko-ohjainyksikkö pois auton takaluukusta. Sitten aukaista se ja tinata ohjain piiri pois.
Tämän jälkeen piiri luetaan esimerkiksi Xprog M laitteella. Luetusta tiedostosta tarkastetaan piirin salasana.
Tämän jäljeen tinataan piiri takaisin ja laitetaan laite takaisin autoon.
Sitten vain ohjelmointi AlfaOdb:lla.
Tämä siis vain kauko-ohjaukseen ei ajonestoon.
Omaan 156:seen tuon tein joskus.
Nimimerkki A-bart taisi saada omansa ohjelmoitua examinerilla ja deltasta saadulla koodilla.
Ei ihan helppo homma, mutta onnistuu.
Jos saat marmori tiskiltä hälyttimen 5-numeroisen koodin niin silloin on helppoa. Ohjelmointi AlfaObd ohjelmalla.
Yleensä tuota koodia kun ei vaan löydy mistään
Eli ensin täytyy purkaa kauko-ohjainyksikkö pois auton takaluukusta. Sitten aukaista se ja tinata ohjain piiri pois.
Tämän jälkeen piiri luetaan esimerkiksi Xprog M laitteella. Luetusta tiedostosta tarkastetaan piirin salasana.
Tämän jäljeen tinataan piiri takaisin ja laitetaan laite takaisin autoon.
Sitten vain ohjelmointi AlfaOdb:lla.
Tämä siis vain kauko-ohjaukseen ei ajonestoon.
Omaan 156:seen tuon tein joskus.
Nimimerkki A-bart taisi saada omansa ohjelmoitua examinerilla ja deltasta saadulla koodilla.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: 156 kaukosäädin avain
Onko tuo koodi se, mikä on code-kortissa vai omansa?
Re: 156 kaukosäädin avain
Juu, mää oioin ja törkkäsin examinerin kiinni kun delta hukkasi toisen kaukosäädön huollossa.Maunu kirjoitti:Voi 156:seen opettaa kauko-ohjaimia.
Ei ihan helppo homma, mutta onnistuu.
Jos saat marmori tiskiltä hälyttimen 5-numeroisen koodin niin silloin on helppoa. Ohjelmointi AlfaObd ohjelmalla.
Yleensä tuota koodia kun ei vaan löydy mistään
Eli ensin täytyy purkaa kauko-ohjainyksikkö pois auton takaluukusta. Sitten aukaista se ja tinata ohjain piiri pois.
Tämän jälkeen piiri luetaan esimerkiksi Xprog M laitteella. Luetusta tiedostosta tarkastetaan piirin salasana.
Tämän jäljeen tinataan piiri takaisin ja laitetaan laite takaisin autoon.
Sitten vain ohjelmointi AlfaOdb:lla.
Tämä siis vain kauko-ohjaukseen ei ajonestoon.
Omaan 156:seen tuon tein joskus.
Nimimerkki A-bart taisi saada omansa ohjelmoitua examinerilla ja deltasta saadulla koodilla.
Codekortista muistaakseni se electrical code tottelee kaukosäätöä, ainakin tuossa vanhemmassa (TS).
JTS:ssää ei ole tarvinnut opetella, mutta siinä taitaa olla sama juttu.