Itsellä on myös hieman tuota, ei nykäisy nyt mitenkään terävä ole mutta tuntuu joskus selvästi, korostui ohjelmoinnin jälkeen. En ole sen vertaa ollut vaivaantunut että olisin tuota paineenmuunninta vaihtamaan edes lähtenyt, taitaa olla nilkkaan ohjelmoitunut sellainen pieni nosto nykäisyä ennen.
Osittain tuo on-off tyyppinen alipainekellon asennon vaihto varmasti liittyy asiaan + vanhemmiten kaikenlaista pientä jumimista + virisofta ei ehkä osaa ottaa samalla tavalla huomioon kuin vakio + ONHAN SITÄ VOIMAA VAKIOTA ENEMMÄN millä nykiä
Koko nyppäisy taipumus on varmasti syynä siihen miksi alipaine ohjauksesta on luovuttu uudemmissa.
Ps. jos kiinnostaa ropata niin turbon johdesiivet pystyy putsaamaan ilman ahtimen irrotusta, olen tämän itse tehnyt kerran 159 kun nykiminen oli rajua toisesta syystä (case ECU johtonippu oikosulku)
Ahtimelta vain downpipe irti ja uuninpesuainetta pakopesään sopivasti ja hanaa. Youtubesta löytyy opetusvideoita "vnt cleaning mr muscle"
EDIT: Niin ja jos nykäisy tosiaan on tosi terävä tyyliin pää rattia kohti, niin varmista ettei eculta lähtevä johtonippu ota oikkaria moottorin nostokorvakon terävään reunaan. Voi olla vaikea huomata, mutta sieltä voi olla johto hankautunut puhki jolloin ecu käy polvillaan kun painaa kaasua kun moottori kääntyy ja piuha yltää oikkariin.