156 Crosswagon
Valvoja: Moderators
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
156 Crosswagon
Päädyin tuossa katselemaan neliveto 156:sia.
Onko niin että tuota Crosswagonia ei ole tehty kuin 1.9 JTD:nä. Miksi ei 2.4, tai bensa V6:sta?
Minkähän painoista kärryä tuolla saa vetää? Hevoskärryä?
Onko niin että tuota Crosswagonia ei ole tehty kuin 1.9 JTD:nä. Miksi ei 2.4, tai bensa V6:sta?
Minkähän painoista kärryä tuolla saa vetää? Hevoskärryä?
Hiukan kyllä tuntuu hullulta hommalta nuinkin pienellä kopilla lähtä meetwurstia vetämään, ainakin pidempiä matkoja
.
Ps. kohtuu raskas perä ja pitkä akseliväli on A ja O hevoskärryä vedettäessä, nimittäin hevonen kun on liikkuva kapistus ja saattaa paino yhtäkkiä siirtyä perälle yllättävässä tilanteessa--> auton perä kevenee ja hups. Viimeksi kävi lähipiirissä keväällä näin.
Toinen asia on kulutus, pikkumoottorisella ei kannata hevosvaunua vetää. Volvo V70 TDI vs. MB E320CDI, kulutus sama mutta hevoskärry perässä liki 5 litran ero Mersun hyväksi.
Njoo, ja nämä siis minun mietteitä, ei herneitä eikä merkkien välistä sotaa, kiitos.

Ps. kohtuu raskas perä ja pitkä akseliväli on A ja O hevoskärryä vedettäessä, nimittäin hevonen kun on liikkuva kapistus ja saattaa paino yhtäkkiä siirtyä perälle yllättävässä tilanteessa--> auton perä kevenee ja hups. Viimeksi kävi lähipiirissä keväällä näin.
Toinen asia on kulutus, pikkumoottorisella ei kannata hevosvaunua vetää. Volvo V70 TDI vs. MB E320CDI, kulutus sama mutta hevoskärry perässä liki 5 litran ero Mersun hyväksi.
Njoo, ja nämä siis minun mietteitä, ei herneitä eikä merkkien välistä sotaa, kiitos.

On se harmi ku ne autot vetää liian usein väärästä päästä....
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Tällä hetkellä on vetoautona käytössä neliveto Mitsu L200. Aivan passeli tuohon hommaan, mutta ongelmana syntyy kun autossa on vain kaksi penkkiä.
Käyttöauto pitäisi kuitenkin ostaa, jolla olisi mukava matkustaa ja ajella parin kilsan työmatkaa, ja perhe ja koirat mahtuis (156 on toki koonsa puolesta hieman ongelmallinen). Koppia kun vedellään muutama kerta vuodessa lyhyitä matkoja niin tuntuu vähän hassulta pitää extra autoa vain sitä tarkoitusta varten.
Käyttöauto pitäisi kuitenkin ostaa, jolla olisi mukava matkustaa ja ajella parin kilsan työmatkaa, ja perhe ja koirat mahtuis (156 on toki koonsa puolesta hieman ongelmallinen). Koppia kun vedellään muutama kerta vuodessa lyhyitä matkoja niin tuntuu vähän hassulta pitää extra autoa vain sitä tarkoitusta varten.
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Pakko ehdottaa Grand Voyager AWD:tä. Iso muunneltava auto, mahtuu koirat, lapset ja tavarat. Neliveto, mukava ajaa ja matkustaa. Ei työkalu, niinkuin neliveto pic-upit tai pakut.Epezi kirjoitti:Tällä hetkellä on vetoautona käytössä neliveto Mitsu L200. Aivan passeli tuohon hommaan, mutta ongelmana syntyy kun autossa on vain kaksi penkkiä.
Käyttöauto pitäisi kuitenkin ostaa, jolla olisi mukava matkustaa ja ajella parin kilsan työmatkaa, ja perhe ja koirat mahtuis (156 on toki koonsa puolesta hieman ongelmallinen). Koppia kun vedellään muutama kerta vuodessa lyhyitä matkoja niin tuntuu vähän hassulta pitää extra autoa vain sitä tarkoitusta varten.
Harrasteautot sitten erikseen

-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- raktori112
- Viestit: 210
- Liittynyt: 04 Huhti 2006, 21:46
- Car(s): Ex. 75,155
- Paikkakunta: Viitasaari, Jyväskylä
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Lämmitelläänpä tätäkin aihetta taas...katselin Tullin tilastoja ja ainakin yksi Crosswagon tuotu tänä vuonna...ei kai foorumilaiselle?
Edelleenkin pidän Crosswagonia käytännöllisimpänä Alfana Suomen oloihin. Tuo yksittäiskappale on saatu kilpiin noin 3700 € veroilla.
Jos Saksasta saa Crossin vaikka alle 10000€:lla niin hinta asettuu samoihin kuin tavallinen 156 SW Jtd Suomessa. Ei paha.

Edelleenkin pidän Crosswagonia käytännöllisimpänä Alfana Suomen oloihin. Tuo yksittäiskappale on saatu kilpiin noin 3700 € veroilla.
Jos Saksasta saa Crossin vaikka alle 10000€:lla niin hinta asettuu samoihin kuin tavallinen 156 SW Jtd Suomessa. Ei paha.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
- EBITDA
- Viestit: 1858
- Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
- Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma
Mielenkiintoinen tieto. Vähän samantyyppistä pohdintaa olen itsekin harrastanut. Tosin sillä erotuksella, että Crosswagon löytyy jo tallista täällä Hollannissa. Olemme muuttamassa takaisin Suomeen kesällä ja tuomassa ainakin '91 Spiderin, mutta todennäköisesti myös Crosswagonin. Crosswagon on ollut meillä vasta hieman reilut pari kuukautta, eikä 6 kuukautta tule täyttymään, joten muuttoautona sitä ei voi maahantuoda. Toisaalta ei tuo vero tosiaan ylivoimaiselta tunnu.
Yleisesti voin kyllä kehua Crosswagonia, tosin vain parin kuukauden käyttökokemuksella. Ajo- ja käyttöominaisuudet tyypillistä Alfaa. Suurin miinus on pienehkö polttoainetankki (50 litraa...). Kun sen yhdistää etuvetoa jonkin verran korkeampaan kulutukseen, saa mittarilla ainakin Hollannin ruuhkissa ajaessa poiketa tiuhaan.
Yleisesti voin kyllä kehua Crosswagonia, tosin vain parin kuukauden käyttökokemuksella. Ajo- ja käyttöominaisuudet tyypillistä Alfaa. Suurin miinus on pienehkö polttoainetankki (50 litraa...). Kun sen yhdistää etuvetoa jonkin verran korkeampaan kulutukseen, saa mittarilla ainakin Hollannin ruuhkissa ajaessa poiketa tiuhaan.
AlfaTom kirjoitti:Lämmitelläänpä tätäkin aihetta taas...katselin Tullin tilastoja ja ainakin yksi Crosswagon tuotu tänä vuonna...ei kai foorumilaiselle?![]()
Edelleenkin pidän Crosswagonia käytännöllisimpänä Alfana Suomen oloihin. Tuo yksittäiskappale on saatu kilpiin noin 3700 € veroilla.
Jos Saksasta saa Crossin vaikka alle 10000€:lla niin hinta asettuu samoihin kuin tavallinen 156 SW Jtd Suomessa. Ei paha.
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Hauska kuulla, että olet tuomassa Crosswagoninkin Suomeen.
Onko minkä vuotinen? Eroa ei kai ole vuosimalleissa 2004-2006?
Kannattaa ehkä hommata joitakin Crosswagonin osia samalla mukaan, Suomestahan ei varmasti löydy muuten kuin tilaamalla ulkomailta.
Alustanosat on varmaan erilaisia kuin normaalissa 156:ssa?
Onko minkä vuotinen? Eroa ei kai ole vuosimalleissa 2004-2006?
Kannattaa ehkä hommata joitakin Crosswagonin osia samalla mukaan, Suomestahan ei varmasti löydy muuten kuin tilaamalla ulkomailta.
Alustanosat on varmaan erilaisia kuin normaalissa 156:ssa?
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Huvikseni kysyin Alfan Centro Documentazionesta 156 Crosswagonin ja 156 SW Q4:n tuotantomäärät...tai paremminkin myyntimäärät, lienevät melko samat.
Crosswagon 7032 kpl
SW Q4 530 kpl
Tuo SW Q4 on se harvinaisempi malli, lisäksi molemmista on eri versioita, Distinctive ja Progression. Lisäksi SW Q4:stä näyttäisi olevan myyty 5 kpl Italian Polizia Stradalelle, omana versionaan.
Crosswagon 7032 kpl
SW Q4 530 kpl
Tuo SW Q4 on se harvinaisempi malli, lisäksi molemmista on eri versioita, Distinctive ja Progression. Lisäksi SW Q4:stä näyttäisi olevan myyty 5 kpl Italian Polizia Stradalelle, omana versionaan.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Tuossa nelikko-Alfan tapauksessa ei mulle keulan muotoilulla ole enää suurta merkitystä. Kaikki hauskuus on kuitenkin penkin ja ratin välissä koettavissa 
Alkuperäinen 156 SW oli ainoastaan etuvetoinen.
Entäs tämä; 164 Q4 SW
siinä olisi unelma-nelikkoAlfa

Alkuperäinen 156 SW oli ainoastaan etuvetoinen.
Entäs tämä; 164 Q4 SW

Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
Mobile .de sivuilta löytyy 3 kpl.
Musta (antrasiitti) Vuosimalli -04. 72.000 km. H. 12750 €.
Nahkat, tutkat ym.
Myyjä yksityishenkilö Andreas Schneider Puh. +49(0)7141251736
71642 Ludwigsburg
( Stuttgartin naapurissa)
Air Baltic vie sinne halvalla (H:ki. tai L:ranta), paluu 715 km. omalla Alfalla Travemundeen, ei hassumpi reissu, kuka ehtii ensin.
t. Lasse
ps. Mahdollisista vioista tai "ominaisuuksista" en ota mitään vastuuta, koeajo olisi kyllä poikaa, jos joku sen sieltä pois hakee.
Musta (antrasiitti) Vuosimalli -04. 72.000 km. H. 12750 €.
Nahkat, tutkat ym.
Myyjä yksityishenkilö Andreas Schneider Puh. +49(0)7141251736
71642 Ludwigsburg
( Stuttgartin naapurissa)
Air Baltic vie sinne halvalla (H:ki. tai L:ranta), paluu 715 km. omalla Alfalla Travemundeen, ei hassumpi reissu, kuka ehtii ensin.
t. Lasse
ps. Mahdollisista vioista tai "ominaisuuksista" en ota mitään vastuuta, koeajo olisi kyllä poikaa, jos joku sen sieltä pois hakee.
- Backstroker
- Viestit: 790
- Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
- Car(s): 156x3 159x2
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
kaatuuko muuten 156 farmareissa takapenkit?
http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- EBITDA
- Viestit: 1858
- Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
- Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma
Nostellaanpa tätä otsikkoa, koska Crosswagonin autoveropäätös tipahti postiluukusta. Meikäläisen tapauksessa oli kyse muuttoautosta, joten asialla ei ollut sen kummempaa merkitystä, mutta ihan mielenkiintoista oli lukaista autoveropäätös.
Verotusarvoksi olivat 160tkm ajetulle vuoden 2005 Crosswagonille määrittäneet 8944 eur. Verrokkina olivat päätyneet käyttämään 150-heppaista 156 1.9 JTD Sportwagonia. Laskelman pohjaksi olivat nettiauto.comista ja autotalli.comista bonganeet kolme '05 Sportwagonia.
Verotusarvoksi olivat 160tkm ajetulle vuoden 2005 Crosswagonille määrittäneet 8944 eur. Verrokkina olivat päätyneet käyttämään 150-heppaista 156 1.9 JTD Sportwagonia. Laskelman pohjaksi olivat nettiauto.comista ja autotalli.comista bonganeet kolme '05 Sportwagonia.
EBITDA kirjoitti: Verotusarvoksi olivat 160tkm ajetulle vuoden 2005 Crosswagonille määrittäneet 8944 eur. Verrokkina olivat päätyneet käyttämään 150-heppaista 156 1.9 JTD Sportwagonia. Laskelman pohjaksi olivat nettiauto.comista ja autotalli.comista bonganeet kolme '05 Sportwagonia.

eli veroprosentiksi tulisi sitten jotain reilut 100% tms. jos moisen hairahtaisi hankkimaan. No onpahan moinenkin sitten rastitettu yli mahdolliselta ostoslistalta

(Ajan PNV:llä kunnes kuskin penkki putoaa lattian läpi)
VMP
- EBITDA
- Viestit: 1858
- Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
- Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma
Tuo 8944 ecua on verottajan arvio auton arvosta. Veroa menisi suunnilleen 2500 eur. En sitten tiedä, kannattiko moisen takia tuoda auto muuttoautona. No, onpahan sekin vähä kotiin päin ja toisaalta tarkoitus olisi ajella tällä pidempään.
mattijus kirjoitti:EBITDA kirjoitti: Verotusarvoksi olivat 160tkm ajetulle vuoden 2005 Crosswagonille määrittäneet 8944 eur. Verrokkina olivat päätyneet käyttämään 150-heppaista 156 1.9 JTD Sportwagonia. Laskelman pohjaksi olivat nettiauto.comista ja autotalli.comista bonganeet kolme '05 Sportwagonia.![]()
eli veroprosentiksi tulisi sitten jotain reilut 100% tms. jos moisen hairahtaisi hankkimaan. No onpahan moinenkin sitten rastitettu yli mahdolliselta ostoslistalta![]()
(Ajan PNV:llä kunnes kuskin penkki putoaa lattian läpi)
-
- Viestit: 166
- Liittynyt: 25 Maalis 2008, 20:35
- Car(s): -11 Giulietta MA
-04 147 2.0ts - Paikkakunta: Helsinki
Eihän noihin nyt niin mahdottomat verot tulisi, karkeesti siis 2500e saa laskea veroja päälle jos Crosswagonia halajaa esim. Saksanmaalta.mattijus kirjoitti:![]()
eli veroprosentiksi tulisi sitten jotain reilut 100% tms. jos moisen hairahtaisi hankkimaan. No onpahan moinenkin sitten rastitettu yli mahdolliselta ostoslistalta![]()
- beetta julia
- Viestit: 422
- Liittynyt: 13 Helmi 2009, 17:18
- Paikkakunta: Vaasa
Vero % kai määräytyy päästöjen mukaan,
mutta eiköhän tuo 2500€ ole aika lähellä.
Jos nyt sattuu asumaan ulkomailla ja omistavansa auton, kannattaahan se muuttoautona suomeen tuoda muuton yhteydessä.
Tietysti jos olet auton juuri ostanut on asia mutkikkaampi.
mutta eiköhän tuo 2500€ ole aika lähellä.
Jos nyt sattuu asumaan ulkomailla ja omistavansa auton, kannattaahan se muuttoautona suomeen tuoda muuton yhteydessä.
Tietysti jos olet auton juuri ostanut on asia mutkikkaampi.
Kiireellä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.
- Zulak
- Viestit: 465
- Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
- Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt
ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS - Paikkakunta: Savonlinna
Onko kellään faktatietoa Crosswagonin vetokyvystä? Siis paljonko saa vetää jarrullista massaa?
Kiinnostaa vaan todella kun tulee nykyisellään vedeltyä aika paljon tuota venettä perässä vetouisteluharrastuksen takia. Nykyinen HT-vene (600-700kg varusteineen) nousee vielä kohtuudella hyvältä luiskalta etuvetoisella 156 SW:llä, mutta huonot luiskat varsinkin syksyllä tuottaa ongelmia, joten nelikko olis hyvä.
Mielessä on myös pyörinyt veneen päivitys kokoluokkaa suurempaa, jolloin 156 SW:n vetokyky ei enää riitä. Merkkiä en vaihda, joten vaihtoehdot on hommata uusi käyttöauto jolla saa vedettyä isompaa kuormaa tai sitten erikseen kunnon vetoauto ja Alfa käyttöautoksi...
Kiinnostaa vaan todella kun tulee nykyisellään vedeltyä aika paljon tuota venettä perässä vetouisteluharrastuksen takia. Nykyinen HT-vene (600-700kg varusteineen) nousee vielä kohtuudella hyvältä luiskalta etuvetoisella 156 SW:llä, mutta huonot luiskat varsinkin syksyllä tuottaa ongelmia, joten nelikko olis hyvä.
Mielessä on myös pyörinyt veneen päivitys kokoluokkaa suurempaa, jolloin 156 SW:n vetokyky ei enää riitä. Merkkiä en vaihda, joten vaihtoehdot on hommata uusi käyttöauto jolla saa vedettyä isompaa kuormaa tai sitten erikseen kunnon vetoauto ja Alfa käyttöautoksi...
- Zulak
- Viestit: 465
- Liittynyt: 15 Helmi 2006, 13:07
- Car(s): Katkolla oleva Alfisti, ei alfaa nyt
ex:t 156 JTS, 156 2.4JTD x2, 156 Selespeed x2, 75 TS, Spider 2.0TS - Paikkakunta: Savonlinna
Kiitos!EBITDA kirjoitti:Rekisteriotteessa 1450kg on suurin sallittu jarrullinen massa.
Taitaa siis olla turhan vähän esim. Yamarin 59c + täysi uisteluvarustus + traileri paketin vetämiseen. Pitänee sitten hommata erikseen vetoauto ja pitää nykyinen muuten käyttöautona. Kunhan nyt ensin joskus vaihtaa edes sen veneen...
- Ipi76
- Viestit: 815
- Liittynyt: 11 Heinä 2004, 00:37
- Car(s): GT 3.2 V6 2005, 156 SW 2.4 JTD 2005 ex.Alfa Giulietta 1.4 MA 2014 Alfa Giulietta TCT JTDm 2016, Alfa Giulietta 1.4 MA 2013, 156 SW 2.5 V6 2005, Alfa Mito QV 2010/2012, 156TS 2000, 164TS 94.
- Paikkakunta: Kyröskoski
Re: 156 Crosswagon
Mikähän lienee nykyään, ja muutaman vuoden päästä osien saatavuus Crosswagoniin?
Näyttäisi myydään palstalla taas yksi olevan..
Itsella joku ihme perverssi halu kyseistä autoa kohtaan ollut jo 10 vuotta, mutta tällä hetkellä ei ole tilaa missä pitää kun kaksi Alfaa on pihalla ja yksi tallissa.
Näyttäisi myydään palstalla taas yksi olevan..
Itsella joku ihme perverssi halu kyseistä autoa kohtaan ollut jo 10 vuotta, mutta tällä hetkellä ei ole tilaa missä pitää kun kaksi Alfaa on pihalla ja yksi tallissa.
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: 156 Crosswagon
Normi 156 osat käy hyvinkin pitkälti.
Jotain erikoisempaa osaa joutunut metsästämään vähän enemmän. mm. moottorin kannake oli vähän hankalampi löytää.
Takaiskarit on ilmeisesti jo nyt ”loppu” ... marginaali merkin marginaali malliin ei hirveetä tunku jälkimarkkinoilla ole.
Tulevaisuudessa varmaan noi nelivedon komponentit yms taitaa olla aika vaikeesti saatavilla.
Jotain erikoisempaa osaa joutunut metsästämään vähän enemmän. mm. moottorin kannake oli vähän hankalampi löytää.
Takaiskarit on ilmeisesti jo nyt ”loppu” ... marginaali merkin marginaali malliin ei hirveetä tunku jälkimarkkinoilla ole.
Tulevaisuudessa varmaan noi nelivedon komponentit yms taitaa olla aika vaikeesti saatavilla.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Ipi76
- Viestit: 815
- Liittynyt: 11 Heinä 2004, 00:37
- Car(s): GT 3.2 V6 2005, 156 SW 2.4 JTD 2005 ex.Alfa Giulietta 1.4 MA 2014 Alfa Giulietta TCT JTDm 2016, Alfa Giulietta 1.4 MA 2013, 156 SW 2.5 V6 2005, Alfa Mito QV 2010/2012, 156TS 2000, 164TS 94.
- Paikkakunta: Kyröskoski
Re: 156 Crosswagon
^Joo niin se taitaa olla, nyt kannattaisi haalia hyllyt täyteen osia mitä vielä saa. Osat tekee varmaan kauppansa 5-10 vuoden päästä.
Re: 156 Crosswagon
Voi olla että diiselillä ei saa edes ajaa enää 5-10v päästäIpi76 kirjoitti:^Joo niin se taitaa olla, nyt kannattaisi haalia hyllyt täyteen osia mitä vielä saa. Osat tekee varmaan kauppansa 5-10 vuoden päästä.

- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: 156 Crosswagon
Tokkopa diisselikielto noin lähellä on.... 5-10v päästä voi olla ettei diisseleitä saa enää valmistaa... 

33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4