Hyvä Alfa-huolto Forssassa!

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Sportivo156

Hyvä Alfa-huolto Forssassa!

Viesti Kirjoittaja Sportivo156 »

En tiedä onko tämä sopiva paikka, mutta mun on ihan pakko kehua ja suositella teille muillekin forssalaista merkkihuoltoa, Paavilainen Ky:tä.

Aiemmin olen huollattanut 156:ni aina Tampereen Deltassa, mutta nyt löysin sellaisen paikan, johon tästä lähtien vien aina rakkaani hoitoon :-D . 120 tkm huolto jakohihnan vaihtoineen maksoi n. 450 e vähemmän kuin deltassa ja lisäksi sain aivan erinomaista palvelua! Huollossa kerrottiin ystävällisesti mitä seuraavaksi pitää vaihtaa ja laittoivat mm. ilmaiseksi etuvaloumpion "takasuojuksen", joka on joskus kadonnut!! Kaikki huoltoon kuuluvat toimenpiteet oli tehty ja jopa jarruneste vaihdettu (jota deltassa tuskin olisi jaksettu tehdä).

Huoltoajan olisin saanut hyvinkin nopeasti (viikon päähän soitostani), mutta halusin tietyn päivän muutaman viikon päästä ja sekin tietysti sopi. Palvelu oli erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa ja kun vielä naapuriliike TT-Auto antoi sijaisauton maksutta käyttööni, ei minun tarvitse enää miettiä mihin autoa viedään, n. 100 km matkasta huolimatta!

Firman nettisivut löytyvät täältä: http://www.ttauto.fi/huolto1.html
156 2.0 TS -99 (ex), 156 1.6 TS -99 (ex), nyt olosuhteiden pakosta Volvo ja Audi.

salmiakki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja salmiakki »

Mahtavaa!!
Tuollaisia vinkkejä tarvitaan!
Vaikka olenkin hiukka kaukana Forssasta, niin kyllä DA:n hinnoittelu pitää huolen siitä, että kannataa uhrata yksi päivä forssaan päin ajeluun. Ottais vaikkas mamman kyytiin, ja tekis retken :P.
156 2.0 TS
La mia cara Alfa...

puuha
Car(s): BMW

Hyvä Hyvä

Viesti Kirjoittaja puuha »

Kerrotkos vielä mikä oli huollon kokonaiskustannus!
DA ei kuulu minunkaan ykkösvaihtoehdoksi kun Alfaa pitää huoltaa.
Omaan 156 oli tehty juuri 120tkm huolto DA, hintaan...1800€... Onneksi maksumies en ollut minä!
Makaroonia jo vuodesta -98

Sportivo156

Re: Hyvä Hyvä

puuha kirjoitti:Kerrotkos vielä mikä oli huollon kokonaiskustannus!
DA ei kuulu minunkaan ykkösvaihtoehdoksi kun Alfaa pitää huoltaa.
Omaan 156 oli tehty juuri 120tkm huolto DA, hintaan...1800€... Onneksi maksumies en ollut minä!
Kokonaishinta polttimonvaihtoineen ja jarrunesteineen kaikkineen oli 681 euroa.. tosin olivat puhelimessa vahingossa ilmoittaneet minulle JTS:n jakohihnanvaihtohinnan, joka on n. 110 e vähemmän kuin TS:n ja sain vaihdon siis tuolla edullisemmalla hinnalla. Mutta oikeallakin hinnalla olisi tullut huomattavasti edullisemmaksi kuin deltassa, jossa esim. 110 tkm öljynvaihtohuoltokin tuli maksamaan yli 400 e... :crazyeyes:

Sehän tuossa Paavilaisessa on vikana, että sijaitsee Forssassa.. meinasi aika (6 tuntia) tulla jo pitkäksi, vaikka Puntolla sainkin ajella.. :o
156 2.0 TS -99 (ex), 156 1.6 TS -99 (ex), nyt olosuhteiden pakosta Volvo ja Audi.

rim
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0

Viesti Kirjoittaja rim »

Sportivo156 kirjoitti: Mutta oikeallakin hinnalla olisi tullut huomattavasti edullisemmaksi kuin deltassa, jossa esim. 110 tkm öljynvaihtohuoltokin tuli maksamaan yli 400 e... :crazyeyes:
Miten tämä voi pitää paikkaansa ? Taidettiin tehdä vähän muutakin kun vaihdettiin öljyt ja suodattimet :crazyeyes:

Sportivo156

sataviiskuus kirjoitti: Miten tämä voi pitää paikkaansa ? Taidettiin tehdä vähän muutakin kun vaihdettiin öljyt ja suodattimet :crazyeyes:
No joo toki muutakin tehtiin, pyynnöstäni vaihdettiin matkamittarin taustavalo ja vaimennettiin etupään kitinät parilla öljytipalla. Asentaja löysi kulahtaneen pitkittäistakatukivarren tms. ja se vaihdettiin samalla.. Ja tietenkinhän ne olisivat halunneet vaihtaa silloin myös alatukivarret eteen ja jakohihnan, kuten jo aiemmillakin kerroilla. Meinasi kyllä auto mennä vaihtoon, kun aloin miettiä kilometrien hintaa.. NO olin vieressä kun asentaja tutki alatukivarsia, eikä löytänyt niistä vikaa.. Ja kun heidän arvonnan perusteella ylätukivarret oli edellisessä huollossa vaihdettu, niin eipä jäänyt heille mahdollisuuksia laskuttaa enää lisää. Samoin Deltan päällikön mielestä vastuu hihnan katkeamisesta on yksin minun jo siinä vaiheessa kun vaihdon jälkeen oli ajettu 40 tkm.. Ja hihna oli heidän vaihtamansa.

Huomaakohan tästä yhtään, että en ole tyytyväinen ko. firmaan? :roll:

Vastaa Viestiin