156 V6 - kytkimen työsylinteri entinen

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Vode
Viestit: 883
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 01:13
Paikkakunta: Tampere

156 V6 - kytkimen työsylinteri entinen

Viesti Kirjoittaja Vode »

Tuossa etsin aiheesta asiaa mutta näemmä ei ole 156:n osalta ollut ainakaan puhetta foorumilla. 127tkm taulussa ja alkoi yhtäkkiä tärväämään jarrunestettä oikein huolella. Kytkinpoljin ei tahdo palauttaa kunnolla ja nopeesti tuossa kun vilkasin niin kosteeta näkyy vaihdelaatikon kyljessä ja askin alus on kostee auton alta myös... oikein tipoittain tulee.

Työsylinteriä en tuossa hämärissä nähnyt kun V6 konetilassakin näkee niin paljo muutenki, eikös se pitäis olla siinä askin päällä ja vie aika mukava vaihtaakkin?

Liekö vain sattunut taas mulle maanantaimalli, noh pitääpähän mielen virkeenä... ei päivää ilman harmia ja vie perjantai 13pvä :evil:

Avatar
heus
Viestit: 59
Liittynyt: 24 Syys 2004, 02:13
Paikkakunta: lahti

terve!!

Viesti Kirjoittaja heus »

helppo homma vaihtaa akku irti, akun teline 4 pultilla irti, ja siinä se työsylinteri jo makaaki, putki taka päästä irti, sit sylkkä on yhel isol seekeri renkaalla kiinne, uus paikallee ja ilmaus, ja avot koko homma noin tunti, jos ottaa kahvit välis.. deltassa makso muistaakseni uus sylkkä 120e ja muukkosel halvempi malli jonku 60e ihan samallai käy paikallee ja toimii..
*156 v6*

Avatar
Vode
Viestit: 883
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 01:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vode »

Eilen tuli muukkoselta uus sylinteri ja vaihdoin sen saman tien. Ainoo hankaluus oli se että se lukkorengas (tai jotku sanoo seekeriksi) olikin niin iso ettei omissa pihdeissä riittänyt vara sitä aukaista kunnolla joten meni vähän kikkailuksi siksi. Samoin se sylinteri oli jämähtänyt aika pirun tiukkaan että joutui mättämään moskalla... onneksi en pelkkiä tiivisteitä hommannut :)

Enivei taas pedaali toimaa vaikkakin taas tutun jäykkä kun ennen murheita :twisted:

Vastaa Viestiin