Hakusessa otsikonmukainen laitos. Kivaa olisi:
- 3.0 V6
- punainen tai musta
- olisi ihan kunnossakin
Tekniikka taitaa olla ihan perus alfaa tuolta ajalta? Mitä tuollaisen hankinnassa tulisi ottaa huomioon? Onko joku vuosimalli huonompi/parempi kuin muut?
Jos tallistasi löytyy tälläinen ja olet luopumassa niin otapa yhteyttä
Uudempi on aina parempi ja itsellä vanhemmat kuin 1999 vuoden autot tökkii pahasti rumalla kojetaulullaan ja kolholla ratillaan sekä rumemmilla penkeillä.
Itsellä talvilevossa speksiin sopiva 3.0 spider Ph2, punainen, mustilla nahkoilla ja sähkökatolla reilu 60tkm ajettuna. Not for sale Ainakaan kunnes kyllästyn siihen mikä ei lähikuukausina tapahtune kun ei ajamaankaan pääse
Tekniikka on ihan perus Alfaa, niin hyvässä kuin huonossa... 12v koneeseen sai jo näillä metreillä paininkupit vaihtaa ja nokissa on jo kulumaa (naputus ei poistu enää venttiilit säätämällä). Nokkien vaihto saa jäädä tulevaisuuteen...
Bremboja ei ainakaan 12v koneisessa ole vaan alusta/jarrut vaikuttaa samoilla kuin GTV V6 TB:ssä.
TeroPee kirjoitti:Uudempi on aina parempi ja itsellä vanhemmat kuin 1999 vuoden autot tökkii pahasti rumalla kojetaulullaan ja kolholla ratillaan sekä rumemmilla penkeillä.
1998.
Mulla on tuollainen heräteostos ollut vuosikymmenen. Liikkuu riittävästi ja pysähtyy huonosti.
En muista mistään erityisen vikaantuvasta asiasta kuulleeni, mutta itse tarkastaisin katon toiminnan muutamaan kertaan ja käytetyn öljylaadun, jos sellaista huoltokuitteihin on kirjoitettu. V6 ei sitten ole tällaisessa kiva vaan pakollinen.
Jarkkolainen kirjoitti:Hakusessa otsikonmukainen laitos. Kivaa olisi:
- 3.0 V6
- punainen tai musta
- olisi ihan kunnossakin
Tekniikka taitaa olla ihan perus alfaa tuolta ajalta? Mitä tuollaisen hankinnassa tulisi ottaa huomioon? Onko joku vuosimalli huonompi/parempi kuin muut?
Jos tallistasi löytyy tälläinen ja olet luopumassa niin otapa yhteyttä
Jos on sähkökatto niin kannattaa tarkastaa, että öljyt pysyy sisällä ja letkujen kuoret on ehjät. Mun kokemuksen mukaan kun letkujen musta päällinen alkaa irtoilemaan, niin sen jälkeen letkut alkaa vuotamaan aika nopeasti. Uusia letkuja kyllä saa, mutta niiden vaihtaminen on aika hankala ja inhottava homma. Myös katto kannattaa tietysti tarkastaa, siis että on ehjä.