Viikonloppuna 156:n etupäästä alkoi kuulua liikkeelle lähdettäessä natinaa samoin kun auton pysäyttää. Onko tuttu ilmiö? Mistä paikallistaa? Korjaus vinkki? Vaiko vienti Delta autoon?
Itse asennutin juuri Eibachin alustasarjan (jouset+iskarit) ja nyt natisee joka kulmasta. Tukivarret uusittu sekä eteen että taakse. Mahtaakohan poistua kun alusta on "ajettu sisään"? Kokemuksia?
Olen kuullut että monet (erimerkkisiä autoja) ovat laittaneet puutarhaletkua pienen pätkän jousen yläpäähän niin on narinat loppuneet. Tämä on vuosien varrella luettua, en sitten tiedä onko jotain muuttunut..
Mulla oli ainakin eibacheissa jo valmiina tuommoiset kumipätkät, jonkin aikaa ihmettelin tarkoitusta, mutta onneksi en lähtenyt pois repimään jos niillä oli sitten joku tarkoituskin.
Jouset tosiaan ääntää herkästi jos niistä jättää ne kuminkäikäleet pois. Oman kokemuksen mukaan se ääni kuulostaa kumminkin enemmän helinältä kuin narinalta kun kierteet ovat sillä hilkulla ottavatko toisiinsa kiinni vai eivät.
Tuo natina madalluksen jälkeen voi johtua siitä, että tukivarret ovat nyt eri asennossa kuin ennen madallusta. Voi poistua "sisäänajolla" tai sitten ei, aika näyttää.