Massauksesta

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Peltsi
Viestit: 235
Liittynyt: 12 Marras 2004, 17:02
Paikkakunta: Turku

Massauksesta

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Ootteko massaillut autojanne ?
ajattelin tässä joskus viedä auton massattavaksi kun ei ole vielä koskaan massattu ja auto on -98
misä hinnoissa suurinpiirtein operaatiot liikkuvat.
ja kuuluuko siihen massaukseen yleensä koko auton pohja, ovet ja lokasuojankaaret ?
ja onko suosituksia missä kannataa käydä massauttamassa, asun turussa

EDIT: ja kuinka kauan massauksessa mahtaa kestää että tarvitseeko auton jättää hallille moneksi päiväksi vai hoituuko päivässä
Alfa 156 2.5 V6 -98

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Tammikuussa teetin jonkun isomman Dinol käsittelyn, hintaa kertyi 470e ja käsittelyn tekeminen kestää pari päivää.
VMP

Monza
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Monza »

Massautin tuontipelin viimesyksynä. Hintahaitari on laaja riippuen käsittelyn laajuudesta ja asiakkaan tinkimistaidoista tahi onnesta löytää joku tarjouskampanja. Itse käytin Novasti nimistä firmaa, koska löysin niille edullisen tarjouksen (tämä tosin PK-seudulla). Guuklaa vaikka noiden kotisivut, siellä on muutenkin tietoa/mainosta eri käsittelyistä. Laatuun en ota kantaa, tuontipeliin piti vain saada kohtuuhintainen käsittely.

Kunnon käsittely kestää aina pari kolme päivää. Ensin pesevät, sitten kuivaavat ja viimeksi vasta käsitellään.

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Minun oli tarkoitus massauttaa seiskavitoseni ('88 ). Kun maalauksesta ei tullut kovin hyvä (appelsiinipintaa), jätin suojauksen teettämättä. No, sittten ei tullutkaan vaihdettua autoa. Nyt on edessä takakontin pohjan reunojen hitsautus (ainakin) ja sitten käsittely.

Suojauta ihmeessä autosi, jos meinaat pitää sitä. Ettet joudu maksamaan turhaan peltiremontista niinkuin minä.

Vastaa Viestiin