Castereita ja cambereita.
Vien auton eturenkaiden säätöön ihan tavalliseen Euromasteriin. Koska kaikki menee aina kerran päin helvettiä, vaikka veisin auton McLarenille, olen tulostanut mukaan kuvitettuja ohjeita torsion-tankojen irrottamisesta ja säädöstä. Itse asiassa halusin vain korjatut reaktiotangot kohdilleen, mutta äijät innostuivat, koska tilauskirja oli tyhjän näköinen ja Alfamiehet tunnetusti rikkaita. (Pistän sen takia jarrupalat, alatukivarren nupit ja pakoputket alle samalla. Ei kehtaa näyttää köyhältä).
Onko jotain tietämisen arvoista renkaiden asennoista tai "camperi-remppaan" liittyvistä komplikaatiosta?
Keulaa nostan, jos vähänkään aihetta. Nyt ei mahdu rotvalli eikä tunkki alle.
Camberit kuntoon, mitä huomioitavaa?
Valvoja: Moderators
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa