Kylmänä käyntiin ihan nätisti, mutta jonkin ajan jälkeen alkaa veto hiipumaan ja lyöntejä jää välistä.
Motorsteuerung Defekt ja vikakoodeiksi muodostuvat P0300 ja P0303, eli 3.pytty jää välistä. Eikös se siis ole takimmainen ja kauimmainen jakopäästä, eli suoraan edestä katsottuna oikea ylänurkka (tai "oikein" katsottuna kuskin nilkkojen päällä)?
Ensin näytti, että suuttimen lukitusklipsun parempi kiinnitys (oli vinossa) auttoi, mutta homma jatkui edelleen. Kellotin noita multiecuscanilla, mitään muuta ei näkynyt.
Jakopäärempasta on yli puoli vuotta, tähän mennessä on toiminut mielestäni ongelmitta. Ehkä lievää tärähtelyä tyhjäkäynnillä, mutta kiekui hienosti ylärekisteriin ja veti mainiosti.
Helposti tehtäviä? Suuttimen voinee vaihtaa kenttäolosuhteissa vaikka viereiseen pyttyyn nopeastikin, mutta puolaan ei taida päästä käsiksi, kiitos poikittaismoottorikonstruktion ja imusarjan, purkamatta tavaroita kovasti edestä?
Nyt taisin tietää, miksi firma maksoi bonuksia. Se aavisti tämän
