Uuden kierrosluku anturin arvo on 160 Ohmia, juuri mittasin sen.A Bart kirjoitti:Helpointahan on mitata yleismittarilla tuo kampiakselin tunnistin ensin, sen liitinhän on ruskea liki kaasuläppää (CF2), ja tuhatkunta oomia sieltä pitäisi löytyä jos se on ehjä.
Pakonokka-akselissa oleva tunnistin ei estä autoa käynnistymästä, mutta sytyttelee ruiskun merkkivaloa (CF2) ja tiputtaa pikkaisen tehoa vian ollessa päällä.
Suosittelisin nyt lyömään töpselin kiinni ensin ja katsomaan mahdolliset vikakoodit.
Saattaa säästää monen turhan osan vaihdolta.
Eihän tässä muuten mitään olisi, jos ei olisi maanantaina lähtö ja tämäkin päivä menee töissä päivystäessä klo.20.30 asti. Diagnosointi ja korjaaminen on ihan mukavaa, kunhan ei ole kiire mihinkään.
Täytyy hipsiä illalla sinne Haukilahteen ja alkaa kattelee saanko sen Motonetin bluetooth OBD lukijan yleensäkään pysymään yhteydessä. Vai löytyykö vika jostain aivan muualta ja siitä syystä tämäkään ei meinannut onnistua.