20tkm nyt ajettu noillä ölpillä, vaihtoväli 10tkm. Pysyy ylärajassa vaihtovälin, kone kuulostaa ihan siltä maatalouskoneelta mikä JTDm onkin, eikä savuta. Ilmeisen toimivaa litkua siis.Kaalipata kirjoitti:Jame kirjoitti:Filarossa tuota ölppää käyttävät. Mennyt jo viisi öljynvaihtoa ongelmitta. Raaskii pitää vaihtovälit lyhyinä, niin toimii siinä missä muutkin.Kaalipata kirjoitti:Mitäs raati on mieltä kyseisen tavaran kaatamisesta 2.4JTDm:ään?
http://www.motonet.fi/fi/tuote/590015/G ... -5l-dexos2
Muistanko väärin vai oliko tätä jossain huollossa jo käytettykin tuolle motille?
Selvä homma, 10 litraa ja suodatin tarttui mukaan Mötönetistä. Ei muuta ku pumppu suhisemaan ja vaihtoonBtw, kuinka moni täällä käyttää öljyimuria vaihtohommiin? Noin viis litraa tulee pihalle imurilla, ilmeisesti lauhdutin estää tehokkaasti koko tilavuuden tyhjentämisen. Ei taida alakauttakaan tulla kauheesti enempää?
EDIT: Tuollaisella vaihdellu öljyjä parisen vuotta:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/765180/O ... pumppu-65l
Kokeilunhalusta seuraavaksi menee sisään Teboil Diamond Diesel.