Alfan laatumielikuva

Alfoista

Valvoja: Moderators

Avatar
PPT
Viestit: 245
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 13:39
Car(s): MB GLK,Alfa Romeo Spider Quadrifoglio verde
Paikkakunta: Kokkola/Kesäisin Öja!

Sattuuhan sitä!

Viesti Kirjoittaja PPT »

Tietokonevika vangitsi ministerin autoon
Thaimaan talousministeri Suchart Jaovisidha koki kauhunhetkiä autossaan, kun BMW-merkkisen auton hallintajärjestelmä kaatui. Järjestelmän kaaduttua ilmastointi pysähtyi ja auton ovet sekä ikkunat menivät automaattisesti lukkoon. Jaovisidha vapautui "vankilastaan" vasta noin kymmenen minuutin kuluttua, kun turvamiehet rikkoivat moukarilla auton ikkunan ja ministeri seurueineen pääsi ryömimään ulos.
:lol:
Toiminta on taikasana!

Avatar
PPT
Viestit: 245
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 13:39
Car(s): MB GLK,Alfa Romeo Spider Quadrifoglio verde
Paikkakunta: Kokkola/Kesäisin Öja!

Muissakin on vikoja!

Viesti Kirjoittaja PPT »

Boxer33 kirjoitti:Osa vioista viittaa mahdollisesti auton pitkäaikaiseen seisomiseen. Nykyautot on tehty ajettaviksi ja paikat rapistuu jos vähänkin pidempään seisoo.
Elektoroniikan liittimet on vaikea autossa tehdä luotettaviksi. Suuret kosteus- ja lämpoerot + pöly.
Samoin inhimillinen kosketus ( esim puheroiskeet ) liitospintoihin. ( toimii jonkinaikaa, mutta vanhetessaan alkaa "pätkiin".
( Samoin kuin esim digitaalirannekellon yms paristoliitospinnat )
Virrat ovat nano- - milliamppereja, jolloin pienikin ylimenovastus muuttaa lukemaarvoa ( jännite ) dramaattisesti.

mm Citroeneissa on paljon liitos- ja kaapelointiongelmia( C5 ) ( turvatyynyjen vikavaroitukset, antureiden lukuvirheet. Yleensä auttaa kuan aukaisee liitoksen ja työntää takas, kunnes taas ajan päästä vika uusiutuu)
Kun aikaa kuluu muutama vuosi, tästä saattaa tulla ylipääsemätön ongelma. ( ainoa keino sulataa koko auto )
Liitoksia on satoja, millä ihmeellä löytää kulloinkin ongelmaa aiheuttavan liitoksen. ( Väyläohjaus ja yhteissähkönsyöttö )
Kuka maksaa etsimiseen käytetyn ajan ?

Tämäntyyppisiä vikoja ei löydetä diaknostiikkatietokoneella, tästä seuraa, että korjaamohenkilökunnan ammattitaito loppuu just silloin.
Ja sitten vain ihmetellään! Kaverini ei enää uskaltanut satella ajaa C5:lla vaan vaihtoi sen pois! Citroenilla oli kilometrejä 15000!
Toiminta on taikasana!

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Luulen että ainakin osa häiriöistä saataisiin poistettua panostamalla kunnollisiin liittimiin. Omissa autoissa on konehuoneen johdotuksessa aina näkynyt selkeä ero moottorinohjauksen (Bosch) ja korin johtosarjoissa, edellämainitut ovat ainakin jotenkin suojattuja kun taas korin johtosarjojen liittimet ovat alttiina vedelle, suolalle sun muulle mukavalle.

Toyota on ilmeisesti käyttänyt auton ulkopuolisissa liittimissä tiivistystä ja kultausta jostain 90-luvun puolivälistä lähtien eikä Tojoissa kai usein sähköongelmia olekaan. Liittimien laatu on tietysti kustannuskysymys, mutta kalliiksi se tulee takuun piikkiin menevä vianhaku ja asiakastyytyväisyyden putoaminenkin.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Luulen että ainakin osa häiriöistä saataisiin poistettua panostamalla kunnollisiin liittimiin. Omissa autoissa on konehuoneen johdotuksessa aina näkynyt selkeä ero moottorinohjauksen (Bosch) ja korin johtosarjoissa, edellämainitut ovat ainakin jotenkin suojattuja kun taas korin johtosarjojen liittimet ovat alttiina vedelle, suolalle sun muulle mukavalle.

Toyota on ilmeisesti käyttänyt auton ulkopuolisissa liittimissä tiivistystä ja kultausta jostain 90-luvun puolivälistä lähtien eikä Tojoissa kai usein sähköongelmia olekaan. Liittimien laatu on tietysti kustannuskysymys, mutta kalliiksi se tulee takuun piikkiin menevä vianhaku ja asiakastyytyväisyyden putoaminenkin.
Puhut asiaa! Sahkomiehena ja Hifistina olen aina ihmetellyt miksi autojen liittimet on vaikkakin mekaanisesti paskamaisen tiukkoja, ilman jalometalli pinnoitetta? Kunnon kullatut liittimet vaan joka paikkaan niin voi sitten keskittya antureihin :) Tyon puolesta nakee tuota sairaalalaitteiden sahkopuolta ja ei voi kuin kuvitella vikataajuuedn putoamista jos ratkaisut olisivat yhta huolella viimeisteltyja. Varsinkin sveitsilaisissa laitteissa on melkoista "over engineering:in" makua(eli juuri omaan makuun).
Ayrton Senna da Silva forever

Il Mostro
Viestit: 353
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 06:13
Car(s): GLC 300e
Coupe Fiat
9-3 Aero
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Il Mostro »

Kaverilla jäi -04 kolkyttonnia ajettu ämkolmonen kehäkakkosen laitaan kun sähköt vaan yksinkertaisesti loppui. Edes vaihdetta ei saanu vapaalle kun SMG ei enää totellu. Siitä sitten Laakkoselle. Tuomio, laturi paskana. Lisäksi havaitsivat että hammastangossa väljää, etujarrulevyt kuluneet kilometreihin nähden uskomattoman ohuiksi. Millin osia yli tehtaan minimipaksuuden :crazyeyes: . Kaikki takuuseen kyselemättä (ainoastaan jarrupalat joutui maksamaan, kokonaislasku yli 4000 e!) joten siinä puolessa homma tuntuisi toimivan :o aika hyvin jos vertaa yhteen mm. Italialaisten autojen maahantuojaan :mrgreen: . Mutta kyllä niitä onkelmia voi tulla minkä kaa vaan. Pakko kyllä oli iskeä kaveria vähän vyön alle kun kävin sen Laakkosen pihasta hakemassa. Muistaakseni kasku koski Italialaisten autojen sähkövikoja :wink: .
Viljan tar fram det som inte fanns.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Tuo M3 taitaa olla sen verran hinnakas ja lisaksi valmistajalle imagon kohotin etta varmaan takuu asiat hoituu ilman suurempia tappeluita.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8307
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Bemarista puheen ollen, eräs tuttu osti pari vuotta sitten uuden 3-sarjan bemarin ja auto oli enemmän pajalla takuukorjauksissa, kuin ajossa. Tarkalleen ottaen yhdeksän päivää 11 kk:n aikana, tämä laskettuna ajopäiväkirjasta. Se auto meni vaihtoon ja merkki ei ollut BMW.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
AlfaTom
Viestit: 2735
Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja AlfaTom »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Luulen että ainakin osa häiriöistä saataisiin poistettua panostamalla kunnollisiin liittimiin. korin johtosarjoissa liittimet ovat alttiina vedelle, suolalle sun muulle mukavalle.
Kiinnitti huomiota kun katselin kerran Deltassa uutta 156 JTS:ää; konehuoneessa useita liittimiä ilman mitään suojausta eli liittimien ja johtojen yhtymäkohdassa oli paljaat metallipinnat näkyvissä :shock:
En kyllä ymmärrä että Alfalla ei tähän kiinnitetä huomiota kun auto muuten on laadukkaan tuntuinen ja varmasti muuten teknisesti ajan tasalla. Nostan kyllä rehellisesti hattua japsien sähköosaamiselle. Muuten ne on kyllä kaurapuuroa :mrgreen:
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III

La vita è

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

AlfaTom kirjoitti: Kiinnitti huomiota kun katselin kerran Deltassa uutta 156 JTS:ää; konehuoneessa useita liittimiä ilman mitään suojausta eli liittimien ja johtojen yhtymäkohdassa oli paljaat metallipinnat näkyvissä :shock:
En kyllä ymmärrä että Alfalla ei tähän kiinnitetä huomiota kun auto muuten on laadukkaan tuntuinen ja varmasti muuten teknisesti ajan tasalla. Nostan kyllä rehellisesti hattua japsien sähköosaamiselle. Muuten ne on kyllä kaurapuuroa :mrgreen:
Toivottavasti 159 tuo tähän muutoksen! Pienellä vaivalla ja huolellisuudella Alfa on rakennettavissa todella luotettavaksi!

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Koska:

1. Yritän kyseenalaistaa vanhan ja keksiä uusia ratkaisuja. Eikös tämä ole Alfan omistajille tyypillistä?

2. Mallistossa ei ole yhtään lompakolle sopivaa, käyttöautoksi passaavan ikäistä oikeaa urheiluautoa. Nyt tulee varmaan selkään, mutta... GTV on kuitenkin loppujen lopuksi "vain" etuvetoinen coupé ja vielä ylipainoinen sellainen, olkoonkin tyylikkäästi muotoiltu ja kiva ajettava sinänsä.

3. Jotain pitäis päästä näpräämään. Toimivassa vaparissa ei ole paljoa ruuvattavaa.

"Image is nothing, boost is everything" :mrgreen:
Oletkos huomannut että mun lansukkani on vapaata riistaa tällä hetkosella? :mrgreen: Mutta vakavasti ottaen voin taata että jos kiinnostusta vähänkään löytyy niin kannattaa tehdä reklamaatio! Eiku! tsegee! Ei meinaan montaa kymppiä maksa nostattaa tehomäärä yli parinsadan näin vanhamalliseen koneeseen bleeder eli vastusvastavenalla ja ruiskuruukimisella :)
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

En mä ehkä ihan Themaa kuitenkaan :wink: Ennemmin joku radikaalimpi takaveto, harmi että Lotus Eliset ja kumppanit on vielä liian kalliita. Turpoa siinä ei ole mutta aika hyvään tehopainosuhteeseen pääsee ilmankin.

Ja jos ei ole joku järjettömän epäkäytännöllinen peli niin sitten farkku jolla ihan oikeasti voi kuljettaa kamaa, puhaltimella kiitos ja mieluusti takaa potkiva.

Mutta se siitä, menee "vähän" ohi otsikon.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Mitä vikaa riisisporteissa on? Ei nyt puhuta mistään Eclipseistä. :wink:
Celica GT Four kelpaisi meikäläiselle..

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

Cuore Sportivo kirjoitti:Mitä vikaa riisisporteissa on? Ei nyt puhuta mistään Eclipseistä. :wink:
Celica GT Four kelpaisi meikäläiselle..
HYS! :shock: äläny ääneen tommosia päästelr :oops: vai tuliko pieruna ulos :mrgreen: :drinking:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Mitä vikaa on minkäänmaalaisissa urheilu/perhe/tila/edustus/kuorma/linja/jokin muu, mikä? -autoissa? Paitsi tietysti italialaisissa, kaikkihan tietävät että ne ovat ihan paskoja. Ruostuvat, sähköt eivät toimi, kukaan ei pysty korjaamaan ja talvella niillä ei tee mitään :wink:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:niin sitten farkku jolla ihan oikeasti voi kuljettaa kamaa, puhaltimella kiitos ja mieluusti takaa potkiva.
Äkkiä tulee mieleen vain yksi vaihtoehto:

Kuva
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Auts.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Ja tietenkin tämä kaksikko (löytyy oikein bensaturbolla):

Kuva

Kuva

Oliko muita jalan?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
lai
Viestit: 111
Liittynyt: 29 Syys 2004, 02:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja lai »

Tässä kohtuullinen dieselfarkku W124 300tdt. Riittävät tehot ja kulutus normaaliajossa non 7-9 l/100km.


http://students.tukkk.fi/tuukka.simonen ... ikala.mpeg

http://www.kolumbus.fi/sallatoimi/ep/veto1.mpg

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Jep jep, ehtivä peli tuo.

Ja siirrytääs sitten takaisin laatuosastoon. Ihan tosi jätkät heeeei.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Alfan laatumielikuvasta siis... pelkäämpä että se sama Luigi joka sovitti nyt käytössä olevan 156:n takakontin oikealta puolelta on edelleen hommissa! Ja näyttää saaneen ylennyksen kuskin puolelle 159 kokoonpanolinjalle! Perr... perrr.

http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=3018

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Anteeksi, mutta voisiko joku valaista minua tyhmää että mikä tuossa nyt sitten on outoa? :roll:

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Takaluukku asennettu vinoon, eikö tuo näy? Omastani sepitettiin pariin kertaan ovia ja luukkuja takuuseen, että saatiin jokseenkin suoraan.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Voipihan tuo olla vaan stoppari kumi liian ulos kierrettynä?
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Jotain tuommoista koitin hakea, kyllähän sen nyt just ja just näkee, kun kerroit. Kuvakin saattaa hieman hämätä, mutta onhan se vähän vinkkelissä.

Avatar
Anthon
Viestit: 537
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Anthon »

Kyllä tuo ihan tutulta näyttää; mun SW:ssä on takaluukku juuri ton verran vinossa, ei ne DA:ssakaan osanneet sitä muuttaa suoraan. Valot ei ole kohdallaan korissa ja luukussa. Harmittaa. :(

Avatar
AlfaTom
Viestit: 2735
Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja AlfaTom »

Vaikka jostakin tuollainen luukkujen ja valojen epätarkasta sovittamisesta valittaminen voi tuntua pilkunviilaukselta niin tuskin Walter de Silva piirsi niitä vinoon 8)
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III

La vita è

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

kumistoppareita pyörittelemällä ainakin oman luukun säädin suoraan, ei kovin iso homma :wink: tuskin sitä luukkua on 159ssa vinoon asennettu stopparit vain säädetty vituralleen
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

V6 kirjoitti:kumistoppareita pyörittelemällä ainakin oman luukun säädin suoraan, ei kovin iso homma :wink: tuskin sitä luukkua on 159ssa vinoon asennettu stopparit vain säädetty vituralleen
Nuo säädettävät kumityynyt ovat kovin tuttuja. Edellisessä pelissä ne riittivätkin luukkujen säätämiseen. Nykyisessä kuitenkin kävi niin kuin Anthonin tapauksessa, eli eivät auttaneet. Talakuukku tarvitsi kumstoppareiden ja saranoiden säädön lisäksi todennäköisesti myös raakaa voimaa. (Ainakin päätellen pienistä taipumista.)

Eli on tapauksia, joissa luukut ovat todella vinossa. Olen muuten seurannut asiaa ihan mielenkiinnosta ja vika on yleinen. :(

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Juuri tällaisista pikkujutuistahan laadun tuntu syntyy. €35000:n autossa ei itse huvittaisi säätää gäppejä kuntoon.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
mnice
Viestit: 78
Liittynyt: 16 Maalis 2005, 08:56
Paikkakunta: Pennala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mnice »

Jepulis jee...upouusi 156 ollut ajossa nyt 400km verran ja huomasin, että kumpikaan takaikkunoista ei aukea kokonaan. Toinen tulee alas vähän yli puolenvälin ja toinen jää vähän alle puolenvälin... pitää huomenna reklamoida deltaa :?
Viimeksi muokannut mnice, 15 Kesä 2005, 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Spike: Is everyone here very stoned?

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Ei kuulukaan aueta :roll:
- Alfaholic -

Avatar
mnice
Viestit: 78
Liittynyt: 16 Maalis 2005, 08:56
Paikkakunta: Pennala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mnice »

Jappe kirjoitti:Ei kuulukaan aueta :roll:
:crazyeyes: oikeasti ?
Spike: Is everyone here very stoned?

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

juu

edit. kävin kokeilemassa: kyllä ne yli puolenvälin laskee! :wink:
- Alfaholic -

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Cuore Sportivo kirjoitti:Mitä vikaa riisisporteissa on? Ei nyt puhuta mistään Eclipseistä. :wink:
Celica GT Four kelpaisi meikäläiselle..
Ööh??
Mitä vikaa GSX Clipsessä on.. Väh.yhtä nussakka peli kuin GT Four. Ja sitäpaitsi Clipsessä on munaa enemmän, se on sentään DSM:ä :D
Ei niissä nyt mitään vikaa ole, periaatejuttuja.. Ja riisit eivät ole kyrväkkäitä pelejä, niillä ajaa vaan naiset ja pulunnussijat, sekä pakkelitunaajat :D
Makuasia, mielipidekysymys...Useimpien riisejen muotoilukieli vaan ei uppoa minuun, ja ne ovat liian monimutkattomia ja yksinkertaisia minulle, pääsisin kumminkin liian helpolla ja helvettiin on ateistinkin hyvä ottaa tuntumaa jo maanpäällä :D Kuten pakoputkihuolto sanoi minulle kun soitin niille kisakatin hitsauksesta "Noi italialaiset on sellasia murheenkryynejä"
:mrgreen: Riiseistä ei löydy fiilistä, mulle... Ja sitäpaitsi esittämäsi kysymyshän on täysin turha alfa foorumilla, kaikkihan me tiedetään miksi ajamme alfoilla?

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

mnice kirjoitti:Jepulis jee...upouusi 156 ollut ajossa nyt 400km verran ja huomasin, että kumpikaan takaikkunoista ei aukea kokonaan. Toinen tulee alas vähän yli puolenvälin ja toinen jää vähän alle puolenvälin... pitää huomenna reklamoida deltaa :?
Jep, eivät aukea kokonaan, mutta samalle korkeudelle niiden kyllä pitäisi avautua.

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

mnice kirjoitti:upouusi 156 ollut ajossa nyt 400km verran ja huomasin, että kumpikaan takaikkunoista ei aukea kokonaan. Toinen tulee alas vähän yli puolenvälin ja toinen jää vähän alle puolenvälin... pitää huomenna reklamoida deltaa :?
Tulipa tästä kaverin vaari mieleen. Ajoi monen monta vuotta BX sitikalla ja vaihtoa tuossa muutama vuosi sitten uuteen autoon. Uusi almera alle ja eikun kovaa ajoa. Joku pappaa kuitenkin häiritsi. Oli kironnut kaverilleni, että siellä on vissiin jarrut aika reilusti rikki, kun se krohaa ja puskee vastaan kun reilusti jarruttaa :lol: :lol: :lol:

Vastaa Viestiin