Jurin kirjoitti:
Ajotietokoneen näyttämä 2l/100km kulutus moottorijarrutuksen aikana on myös hämmentävä ominaisuus. Tätä kyllä jo ihmettelin edellisen 156 2.0 JTS:n kanssa.
Se kahden litran kulutus taitaa olla yleisitalialainen käytäntö. Mulla oli ennen stilo ja se näytti myös sitä 2l/100 km. Ei auttanut vaikka oli alamäki, myötätuuli ja aurinkokin paistoi takaapäin.
Eikös tämä ollut joku juttu ettei tule kunnollista moottorijarrutusta, johtuen näistä kaikista ajonvakautus yms jutuista.
Tämä oli muistaakseni ominaisuus joka esti moottorijarrutuksessa etupyörien luistamisen liukkaalla.
Ihmiset kun eivät enää osaa ajaa omaa autoaan.
Eli syöttö ei katkea kokonaan moottorijarrutuksessa.
Näin luin oman stileton ohjekirjasta.
Mulla on nyt reilun puoli vuotta ollut Racechip Pro2 käytössä ja olen kyllä oikein tyytyväinen. Välillä kun kehtaa tankata Shellin Nitroa niin kummasti hymyilyttää liikkuminen auton kanssa. Etenkin liikkeelle lähdöt on sulavampia, onhan siinä turboviivettä edelleen, mutta ei ollenkaan niin paljon kuin vakiona. 250 € panostus ei ollut kummoinen ja kannatti. Putkisto vakiona, paitsi takapöntöt Novitecin. Ääntä muuttavat mutta eipä niistä muuta iloa ole
Anthon kirjoitti:Mulla on nyt reilun puoli vuotta ollut Racechip Pro2 käytössä ja olen kyllä oikein tyytyväinen. Välillä kun kehtaa tankata Shellin Nitroa niin kummasti hymyilyttää liikkuminen auton kanssa. Etenkin liikkeelle lähdöt on sulavampia, onhan siinä turboviivettä edelleen, mutta ei ollenkaan niin paljon kuin vakiona. 250 € panostus ei ollut kummoinen ja kannatti. Putkisto vakiona, paitsi takapöntöt Novitecin. Ääntä muuttavat mutta eipä niistä muuta iloa ole
Anthon kirjoitti:Mulla on nyt reilun puoli vuotta ollut Racechip Pro2 käytössä ja olen kyllä oikein tyytyväinen. Välillä kun kehtaa tankata Shellin Nitroa niin kummasti hymyilyttää liikkuminen auton kanssa. Etenkin liikkeelle lähdöt on sulavampia, onhan siinä turboviivettä edelleen, mutta ei ollenkaan niin paljon kuin vakiona. 250 € panostus ei ollut kummoinen ja kannatti. Putkisto vakiona, paitsi takapöntöt Novitecin. Ääntä muuttavat mutta eipä niistä muuta iloa ole
Anthon kirjoitti:Mulla on nyt reilun puoli vuotta ollut Racechip Pro2 käytössä ja olen kyllä oikein tyytyväinen. Välillä kun kehtaa tankata Shellin Nitroa niin kummasti hymyilyttää liikkuminen auton kanssa. Etenkin liikkeelle lähdöt on sulavampia, onhan siinä turboviivettä edelleen, mutta ei ollenkaan niin paljon kuin vakiona. 250 € panostus ei ollut kummoinen ja kannatti. Putkisto vakiona, paitsi takapöntöt Novitecin. Ääntä muuttavat mutta eipä niistä muuta iloa ole
Onko vaihteisto kestänyt? Eiks näissä oo M32?
Mun TBi:ssä oli 100tkm kun sen myin. Vaihteistossa ei ollut mitään oireita, mutta turbo korkkasi noilla metreillä. Vehje oli aloittanut elämänsä liisarina, joten ensimmäisillä öljyillä oli menty huoltovälin mukainen 35tkm ja toisilla samanverta. Vaihtelisin useammin.